Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-16, 22:57
  #19405
Medlem
Rumpkorvens avatar
När jag spelar CS2 och drar över muspekaren till andra skärmen så tabbas CS2 ner så att jag kommer till skrivbordet. Så var det inte innan. Hur fixar man så att det inte blir så?
Citera
2024-03-16, 23:49
  #19406
Medlem
JLDATAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
När jag spelar CS2 och drar över muspekaren till andra skärmen så tabbas CS2 ner så att jag kommer till skrivbordet. Så var det inte innan. Hur fixar man så att det inte blir så?
Dual Monitor Tools löser problemet för mig
Citera
2024-03-17, 05:59
  #19407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
När jag spelar CS2 och drar över muspekaren till andra skärmen så tabbas CS2 ner så att jag kommer till skrivbordet. Så var det inte innan. Hur fixar man så att det inte blir så?

Spela med fullscreen när du är inne i spelet, samt om du öppnar steam overlay så kommer du fokusera på det och den tar med andra skärmen då... så om du flyttar musen när du har steam overlayen igång så kommer den gå till andra skrivbordet.

Om du spelar med fullscreen och du är i spelet och muset går till andra skrivbordet så testa att ändra upplösning och till windowed se om det är samma problematik igen, sedan återgå till fullscreen.
Citera
2024-03-20, 00:12
  #19408
Avstängd
Skillnad mellan detta och csgo?

Hur känns spelkänslan? Är det mer som valorant?
Citera
2024-03-23, 18:53
  #19409
Medlem
Tja, är det något fel på gemenskapsservrar på cs2 eller är det från mitt håll det är knas? Jag kan inte hitta några överhuvudtaget när jag klickar fram serverrutan. Jag har provat att stänga av brandväggen osv men inget hjälper? Nån som har en lösning?
Citera
2024-04-07, 07:47
  #19410
Medlem
Hur tänker Valve egentligen? Helt vansinnigt att köra utan något anti-cheat program eller dylikt. Aldrig stött på ett spel som med så mycket fuskare som cs2. Finns ett inbyggt rapport system som en admin avgör om personen fuskar eller ej , men denna verkar vara urusel, då 1 personen har blivit bannad av säkert 30 solklara fall som jag reportat. Där personerna i frågan inte ens försöker dölja hackandet.. Valve för underkänt för deras slarv och ren lathet , vem vill spela ett spel där fuskare finns i varannan game.

Kryllar av ryssar gör det också. Usch och blä

Hittade denna artikel på Google :
There are two types of cheaters in CS2. The first type cheats just for fun, to feel satisfied from dominating their opponents unfairly. The second type of cheater tries to boost their account to a high ranking, with the ultimate goal of selling it for real money in the future.

https://blix.gg/news/cs2-cheating-pr...-in-depth-look
__________________
Senast redigerad av nwo123 2024-04-07 kl. 07:56.
Citera
2024-04-07, 08:54
  #19411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nwo123
Hur tänker Valve egentligen? Helt vansinnigt att köra utan något anti-cheat program eller dylikt. Aldrig stött på ett spel som med så mycket fuskare som cs2. Finns ett inbyggt rapport system som en admin avgör om personen fuskar eller ej , men denna verkar vara urusel, då 1 personen har blivit bannad av säkert 30 solklara fall som jag reportat. Där personerna i frågan inte ens försöker dölja hackandet.. Valve för underkänt för deras slarv och ren lathet , vem vill spela ett spel där fuskare finns i varannan game.

Kryllar av ryssar gör det också. Usch och blä

Hittade denna artikel på Google :
There are two types of cheaters in CS2. The first type cheats just for fun, to feel satisfied from dominating their opponents unfairly. The second type of cheater tries to boost their account to a high ranking, with the ultimate goal of selling it for real money in the future.

https://blix.gg/news/cs2-cheating-pr...-in-depth-look
du har både faceit och esportal vem spelar vanliga mm
man får välja sina strider eller vara tyst
Citera
2024-04-07, 10:19
  #19412
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldMaximalVinst
du har både faceit och esportal vem spelar vanliga mm
man får välja sina strider eller vara tyst

vilken av clienterna rekommenderar du
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback