2010-06-09, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anka:P
Det handlar om under vilka omstndigheter de bda bilderna har kommit upp under, de bda har antagligen kommit upp samtidigt och sedan snabbt tagits ner igen, som en liten hint till dem som sg det, men ja du fr ju vara kritisk till det.

Jag kritiserar inte artikeln, jag sger bara att den inte en enda gng nmner "Counter-Strike 2" vilket gr att den inte knns ett dugg relevant i den hr diskussionen. Sen att bda bilderna kommer frn 4chan eller liknande kan ju diskuteras, men artikeln tar endast upp Duke Nukem Forever.
Citera
2010-06-09, 13:19
Medlem
Anka:Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Jag kritiserar inte artikeln, jag sger bara att den inte en enda gng nmner "Counter-Strike 2" vilket gr att den inte knns ett dugg relevant i den hr diskussionen. Sen att bda bilderna kommer frn 4chan eller liknande kan ju diskuteras, men artikeln tar endast upp Duke Nukem Forever.
Dock helt korrekt, men det jag ville f fram var att URL:n antagligen inte gr att n lngre iochmed att den bara var uppe en kort stund, aja frdig diskuterat.
Citera
2010-06-09, 20:39
Medlem
Farbror Fazers avatar
Bilden ser vldigt fejk ut om ni frgar mig. Skulle inte tro p den

Dr med inte sagt att de inte jobbar p CS 2
Citera
2010-06-12, 19:25
Bannlyst
Blir ingen verasskning p E3 alls; http://www.incgamers.com/News/23273/...is-no-surprise
Citera
2010-06-12, 19:28
Medlem
2looses avatar
De pgr vl en beta testning p Counter strike source nu?
Vet inte riktigt vad den betan innebr men de ska tydligen vara en rejl uppdatering p css.
Sen s kan de likavl vara en frkldd cs2 beta, vem vet
Citera
2010-07-13, 03:29
Medlem
bara skit =)

om det kommer ngon mod/ngot nytt s r det cs promod som frsker f med knslan i 1.6 och samtidigt frbttra grafiken - genom det frsker dom hja e-sportsvrdet av spelet.
Citera
2010-07-15, 19:19
Bannlyst
Tror den e fake
Citera
2011-08-12, 13:53
Medlem
Counter-Strike 2 [sammanfogad trd]

Vad tror ni om ett eventuellt CS 2?
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20...avslojas-i-dag
Citera
2011-08-12, 13:59
Medlem
hajamptres avatar
Tyvrr tror jag det kommer bli en flopp, trots att jag r ett gammalt cs fan.

Men vem vet. Tror alla i scenen kommer ha svrt att stlla om sig. Men om dem lyssnar p spelarna och formar spelet ut efter det s r inget omjligt.
Citera
2011-08-12, 14:01
Medlem
Ojd detta var intressant. r en gammal 1.6 spelare men source ger jag inte mycket fr.

Om dom gr samma spelknsla som i 1.6 och inte lika stelt som source s skulle det absolut kunna sl igenom.
Citera
2011-08-12, 14:02
Medlem
haha undra hur det blir !
Citera
2011-08-12, 14:03
Medlem
limpwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajamptre
Tyvrr tror jag det kommer bli en flopp, trots att jag r ett gammalt cs fan.

Men vem vet. Tror alla i scenen kommer ha svrt att stlla om sig. Men om dem lyssnar p spelarna och formar spelet ut efter det s r inget omjligt.

Som vanligt nr det gller 1.6 scenen. Omjligt med omvxling, det r s sjukt synd fr CS-scenen har jag en massa underbara minnen frn. Spec 07-09. Frutom nr fragbite blev som det blev, men har alltid hngt p IRC s det drabbade aldrig mig spec mkt.

Hoppas verkligen de som fortfarande r kvar inom CS 1.6 scenen kan sluta vara s negativa till all form av omvxling och ge CS2 / CS:Promod en chans s scenen inte dr ut, fr det vore verkligen jvligt ledsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in