Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2010-06-16, 23:36
Medlem
notice88s avatar
Äh det smidigaste är ju helt klart bara säga vad man vill och är ute efter..
Citera
2010-06-16, 23:45
Medlem
sweetrobs avatar
Säg till, lyft, lägg rätt, fortsätt.
Senast redigerad av sweetrob 2010-06-16 kl. 23:47.
Citera
2010-06-17, 13:26
Medlem
Prometeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Eller passerar man guarden och vänder upp henne till doggy
Du var mig en innovativ jävel. Passera guard och gå till north south kan ju också vara praktiskt. Eller halvguard (om det nu går att knulla så) till att ta ryggen/rumpan :P
Citera
2010-06-17, 13:30
Medlem
martridens avatar
Va f-n är det med ungdomar som skall ha instruktioner för precis allting? Nej prova dig fram det är det bästa. Hur svårt kan det va?
Citera
2010-06-17, 13:33
Medlem
nuendasts avatar
jösses byta ställning sker naturligt. och ni pratar väll med varanda? eller är ni tysta hela tiden? för blyga? hur tusan hamnade ni i säng i så fall? eller du har ju inte gjort det ännu...

vänta först tills du blir byxmyndig och sedan skall du se att de mesta löser sig naturligt
Citera
2010-06-17, 13:44
Medlem
Man kan viska i hennes höra "jag vill ta dig hårt bakifrån" med passande betoning. eller "jag vill ha dina söta läppar runt min kuk". ridder hon så kan du trycka ner hennes ena ben så det är rakt sen rulla över så är du fortfaranda kvar i henne och hamnat i missionären. eller om man kör man doggy kan man trycka ner henne så hon ligger på mage sen rulla över så hon hamnar i reverse cowgirl.
Det är som en dans man ska leda tjejen i sängen, visa vem som är mannen!
Citera
2010-06-17, 14:04
Medlem
Tycker ni om 69:an? Uppskattar tjejer detta?
Citera
2010-06-17, 16:03
Medlem
xertions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piruett
Tycker ni om 69:an? Uppskattar tjejer detta?
Suck...

Självklart finns det tjejer som gillar det och självklart finns det tjejer som inte gillar det. Många tycker ju om oralsex men den här positionen handlar framförallt om de kan känna sig bekväma med att ha sitt anus framför en killes ansikte. (Ja; ofta i 69an ser man analen rätt klart och det kan kännas obehagligt för många).

Lär dig det här nu, det gäller om allt i sex. Vissa gillar några saker som andra hatar och tvärtom.
Citera
2010-06-18, 09:33
Medlem
malleballes avatar
Som tjej är det inga konstigheter. Att stöna "jag vill rida dig" eller "snälla knulla mig bakifrån" brukar vara ganska effektiva sätt att få till ett ställningsbyte utan att döda stämningen.

Jag gillar dock att bli dominerad så för en säker kille är det ju heller inte några problem. Bara att vända vrida och ge order bäst som han vill.

Värsta är dock att vara med killar som inte alls fattar signaler. Jag satte exempelvis handen i en snubbes bröst och försökte knuffa bort honom. Han fattade inte alls vinken och bara tryckte emot. Och fick därmed ingen avsugning.
Han var i övrigt kass på allt annat också
Citera
2010-06-18, 09:44
Medlem
Sickboys avatar
Det varierar men oftast så säger jag bara att nu byter vi, eller nått sånt. Eller så byter jag utan att säga nått, tex om hon rider mig så för jag henne bakåt och tar henne i missionären. Eller som vi kört doggy så säger jag att det är hennes tur att jobba.

Jag tycker det är likka viktigt att kunna prata med varann i sängen som utanför. Och såvrt att ta henne analt om jag inte frågar/säger till först.
Citera
2010-06-22, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Eller passerar man guarden och vänder upp henne till doggy
Jag brukar suplexa henne från doggy, etablera sidemount, droppa armbågar, mounta, ground and pound och avslutar med satsen i ansiktet.

Jag har mest ONS.
Citera
2010-06-22, 22:30
Medlem
KinkigaKerstins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
Jag brukar suplexa henne från doggy, etablera sidemount, droppa armbågar, mounta, ground and pound och avslutar med satsen i ansiktet.

Jag har mest ONS.

Grymt sätt att penetrera försvaret där Mr Rape.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in