Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-06-10, 16:03
Medlem
Tja,

Jag har funderat lite på hur andra gör när dom byter ställning? Jag föredrar att inte prata så jättemycket under själva sexet, så det känns lite fånigt att det enda jag säger är typ.. "Nu får du vara ovanpå" eller något sådant... Känns niceare när det går naturligt.

Hur gör ni? Berätta också om ni har förhållande, ONS eller KK... eller vad ni nu har.
Citera
2010-06-10, 16:15
Medlem
Brukar klappa/putta på honom menande. Fattar han inte så säger jag typ: "är lite trött nu, vill du ta mig *insert vad du vill göra härnäst*?
Citera
2010-06-10, 16:17
Medlem
xertions avatar
Är i ett förhållande tillsammans med min flickvän sedan några år tillbaka. Vi har en väldigt öppen konversation om vårt sexliv både i sängen och utanför. Vi kan stanna upp och "Vad är du sugen på nu?".

Hur fasen testar folk annars analsex och dylikt om man inte pratar om det under akten? Testar ni bara att pressa in den i "fel hål" och inväntar resultat?

Sluta skämmas i sängen, berätta vad du är sugen på istället och njut.
Citera
2010-06-10, 16:29
Medlem
madwolfs avatar
Bara att säga "nu kör vi doggy/din tur att arbeta".
Citera
2010-06-10, 16:54
Medlem
Bara kör i 200
Citera
2010-06-10, 17:20
Medlem
HectorPis avatar
Slänger runt och puttar.
Citera
2010-06-10, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MontegoBay
Brukar klappa/putta på honom menande. Fattar han inte så säger jag typ: "är lite trött nu, vill du ta mig *insert vad du vill göra härnäst*?

Det låter klokt, jag är väl för att klappa/putta lite, känns mest smooth.

Citat:
Ursprungligen postat av xertion
Är i ett förhållande tillsammans med min flickvän sedan några år tillbaka. Vi har en väldigt öppen konversation om vårt sexliv både i sängen och utanför. Vi kan stanna upp och "Vad är du sugen på nu?".

Hur fasen testar folk annars analsex och dylikt om man inte pratar om det under akten? Testar ni bara att pressa in den i "fel hål" och inväntar resultat?

Sluta skämmas i sängen, berätta vad du är sugen på istället och njut.

Skulle du vara lika öppen med ett ONS tror du? Känns ju också som att analsex kanske inte är lämpligt vid ONS heller...

Citat:
Ursprungligen postat av madwolf
Bara att säga "nu kör vi doggy/din tur att arbeta".

Rakt på sak, får provas

Citat:
Ursprungligen postat av Septem
TS det löser sig när du väl får fitta.

Och detta tillför vad till diskussionen? Att jag "får fitta" är nog underförstått då jag frågar hur ni andra gör i sängen, för att jag undrar om jag själv kan förändra något. Så länge jag inte är bög eller tjej, men det är jag inte
Citera
2010-06-10, 17:22
Medlem
Det löser sig när man väl ligger där i sänghalmen!
Citera
2010-06-10, 17:24
Medlem
KVGs avatar
brukar simpelt säga "nu byter vi" eller bara klappa till henne och jag lägger mig på rygg så får hon rida
Citera
2010-06-10, 17:48
Bannlyst
Om hon rider dig siktar du med fördel på hakan eller runt ngt öra, garanterat positionsbyte.
Citera
2010-06-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
Om hon rider dig siktar du med fördel på hakan eller runt ngt öra, garanterat positionsbyte.
Jag förstår inte.

Jag har inte något emot att prata när jag har sex, det tycker jag bara är extra skönt. Däremot har jag problem med vad jag ska kalla ställningarna - det känns så löjligt att säga till exempel "doggy style".
Citera
2010-06-10, 19:03
Medlem
Fassls avatar
Det bästa är om det är mindre(till storleken då) tjejer så man själv kan jonglera lite med dom och ställa dom i den positionen man vill ha dom
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in