Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-10, 21:59
Medlem
Europecountry1s avatar
Hej, Sex and The City 2 har kommit ut p bio fr ett tag sen och vad tyckte ni om den ?
Har inte set den n.
Citera
2010-06-10, 22:30
Medlem
TimGunns avatar
aa tyckte den var bra. gillade faktiskt klderna de hade p sig, assnygga. men varfr var de i nt arabland? usch! skulle hellre vilja sett dem i typ paris eller nt.
Citera
2010-06-10, 23:02
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Det mste vara en kta chick flick Det r vl om de dr amerikanska ludren? Kommer absolut inte se skiten, den verkar frvrigt inte ftt s fint mottagande, men tjejer gillar den skert.
Citera
2010-06-10, 23:06
Medlem
Odi-et-amos avatar
Jag har sett och gillar den skarpt, tycker nstan den var roligare n 1:an. Fast nd sorgsen p samma gng. Ja ser du filmen s frstr du kanske vad jag pratar om
Citera
2010-06-10, 23:37
Medlem
Kort och gott fr lite "sex" och fr lite "the city".
Citera
2010-06-11, 17:43
Medlem
Trinnits avatar
Sg den i Lrdags med en tjejkompis. Vilket skit. Verkligen riktigt, riktigt vrdelst. Visst, det r vl sjlva SATC-konceptet som ska slja den, men det knns som om man har lobotomerat bort halva hjrnan nr man kommer ur biosalongen. Och d tyckte jag nd att serien var ganska bra!

Kan inte rekommenderas till ngon.
Citera
2010-06-11, 19:16
Medlem
Krehs avatar
Jag skulle aldrig f fr mig att finansiera ngot enormt judiskt-feministiskt projekt ...
Citera
2010-06-12, 01:34
Medlem
Odi-et-amos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Jag skulle aldrig f fr mig att finansiera ngot enormt judiskt-feministiskt projekt ...
Du r bra st. Ville faktiskt bara sga det. Hoppas jag inte gick fr Off-Topic bara.
Men ja, det gjorde jag.
Citera
2010-06-12, 01:55
Medlem
Krehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odi-et-amo
Du r bra st. Ville faktiskt bara sga det. Hoppas jag inte gick fr Off-Topic bara.
Men ja, det gjorde jag.

Du r inte srskilt st, dremot.
Citera
2010-06-15, 23:46
Bannlyst
En jude fr Usa ker ner till Dubai fr att trffa ngra arabiska olje shejke "vnner". Vl dr introduceras ytterligare ngra araber som vill gra reklam fr det nya mellannstern - Abu Dabi.

Juden ser det hr som en bra investering att komma t arab dollars, sjlvklart lter lter han d araben gra sitt i filmen, mer n halva filmen utspelas i Abu Dabi. reklamjippo. Araben fr sin lilla peng och juden sitt, sa ungefr det hr p en liten gathering, strk dock bort "juden". Mnga gon sprrades d jag gjorde det. It sure was fun.
Citera
2022-02-11, 17:10
Bannlyst
Filmen kan vara vrd att se. Ge den en chans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in