2004-04-20, 20:41
Medlem
Hej,
jag har precis kpt p mig effedrin och clenbuterol fr ca: 12 veckor fr att bli av med lite underhudsfett.

Jag har tidigare under ren trnat mycket men har haft ett tv rs uppehll och brjade kra igen i januari. Jag vger idag 85 kg i normalform, dock inga rutor p magen eller dror p armarna.

S fr att rda bot har jag sjlvklart lagt om kosten, gr p mornarna och trnar ca: 5 pass i veckan.

Men mitt dilemma r att jag helst inte gr ned s jkla mycket i vikt utan vill bygga lite muskler samtidigt som jag minskar underhudsfettet. D jag, trots att jag bor i Stockholm, ej lyckats f tag p winstrol. Knner tydligen inte rtt personer.... s drfr undrar jag om kreatin r en halvdan fungerande lsning.

Eller kommer jag bara att binda vatten och motverka effekterna av effe+clen?

please hilfen,
vad ska jag gra?

Jag kommer bara att kra p effe+clen tills musklerna r ordentligt synliga och jag knner mig i bra form. Blir det efter 5 eller 8 veckor s avbryter jag kuren d. Men jag har som sagt ett frrd fr 12 veckor (kpt p medicinakuten, vilka jag starkt rekommenderar.)

Tack p frhand
Citera
2004-04-20, 22:27
Medlem
Alladins avatar
Frga: Hur mycket och hur har du tnkt och ta
ECA och Clen under veckorna?
Citera
2004-04-21, 09:21
Medlem
Jag hade tnkt att kra tv veckor p effe sedan tv veckor p clen.
Brjar med lgre doser och trappar upp mot max effe 150 mg och clen 120 mcg. Tnkte kra 5 dagar p varje vecka och tv dagar av.

Jag knner efter hur det funkar och hur jag mr och reglerar sedan efter det.
Men kan jag som sagt frlora fett men nd behlla och lyckas bygga lite muskler under tiden?
Citera
2004-04-21, 13:28
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTrubbel
Jag hade tnkt att kra tv veckor p effe sedan tv veckor p clen.
Brjar med lgre doser och trappar upp mot max effe 150 mg och clen 120 mcg. Tnkte kra 5 dagar p varje vecka och tv dagar av.

Jag knner efter hur det funkar och hur jag mr och reglerar sedan efter det.
Men kan jag som sagt frlora fett men nd behlla och lyckas bygga lite muskler under tiden?

Bde Eff. och Clen. r ju preparat som just precis. Inte skall bryta ner muskler. Har du lite tur s kan man faktiskt f en Push i muskelbyggandet av Clen. De frsta 4-5dagarna P. under varje 2 veckors P-period.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in