Hahahahah!
Fan vilken rolig trd!
Det roligaste var nr han bodde under Pelle och Erik i Nifelheim. Han satte nstan eld p hela huset och Pelle och Erik var frbannade p honom fr att deras Iron Maiden skivor skulle ha kunnat brunnit upp!
Onkel-Bajsmannen hade ocks alltid ett litet uppochnedvnt kors runt halsen, som hngde p en tjock kedja!
Jag har inte trffat honom p mnga r nu, men under en period brukade jag supa med honom jvligt ofta, och nr han var med mig hll han inte p med sina sjuka bajslekar. Vi diskuterade faktiskt bde religion och filosofi och han gav mig kopia p sina uppsatser om Elizabeth Bathory och Friedrich Nietzsche.
Allt om att han hittade p riktigt sjuka saker stmmer, men oftast gjorde han de sjukaste grejerna nr han var med andra "likasinnade".
Jag tror att det var 1995 nr jag var hemma hos honom innan han skulle ka till Hulsfred och han visade mig sitt badkar... Hela badkaret var fyllt med msk, som han skulle hlla ver i stora dunkar och ta med sig till festivalen.
Och, ja, detta R Onkel-Bajsmannen:
http://img340.imageshack.us/img340/9218/bajsman1dl1.jpg
Det trkiga r att jag hrde ngot om att han skulle ha frskt beg sjlvmord och blivit halvt frlamad, men jag hoppas att det bara r skitsnack.
Han var god vn med Jon i Dissection och andra "intressanta" killar i den kretsen...
Alla frn Gteborg borde veta vem Onkel r. S, JA, han finns!