2007-08-13, 17:51
Medlem
mosucks avatar
fr allas info s r onkel och bajsmannen inte samma person, dock har bda dreads och har hngt ihop med sitt bajseri sedan 15-16. jag sov fr vrigt inte mer n 1.5 m ifrn bajsmannen p rassle i r d det var ders frsta r dr. onkel var inte dr men ett par av bajsmannens lrjungar dansade och lekte nakna med ett gummidck,pissade pramfr folk som satt i stolar, och var allmnt strande, hamnade i hktet, kom tillbaka d lite lugnare(d hade dem antagligen lekt av sig lite) :P hehe om denne info inte r vrdefull fr ngn s kan jag ju sga att detta r 100% sant.
Citera
2007-08-13, 23:41
Medlem
DeGes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Ngon som har ngon ny bild p honom, Onkel, grna ansiktet? Har inte trffat honom personligen men s gott som alla rockpolare i GBG har trffat honom.

Varsgod, taget p Arvika i r.
http://static.pici.se/pictures/VKVWfDDDB.jpg
Har fr vrigt knt varandra i nrmare 16 r nu.
Citera
2007-08-13, 23:45
Medlem
DeGes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kykkelsrud
Du tnker p hans partner in crime Christian (eller Kristian), han kommer mycket riktigt frn Sundsvall. Det var dom tv som t.o.m lyckades ckla Jim Rose Cirkus Sideshow under en frestllning genom att dricka sitt eget piss nr de blev uppbjudna p scenen.

Stmmer bra det, nr Jim Rose var p Magasinet i Gteborg nr det fanns. Vill minnas att Onkel bjds upp fr att dricka ur Matt "The Tube" Crowley's
mugg, som Onkel sedan p eget initativ spetsade med piss.
Citera
2007-09-02, 23:21
Medlem
Diagnosticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondieGbg
Va jag den enda som sg bajsmannen p Sweden Rock Festival ir?
Han sg ut som p bilderna iaf och ngon hade skrivit med bajs p ett tlt.

ja, han var p srf, hngde med honom en hel del, underbar mnniska
Citera
2007-09-03, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diagnostica
ja, han var p srf, hngde med honom en hel del, underbar mnniska

Gtt d har man sett en levande legend "IRL" d
Citera
2007-09-03, 11:40
Bannlyst
Jag har berttat fr honom om denna trden. Han tycker ni r ljliga. Tyvrr hatar han internet, s ni lr inte se honom skriva hr.
Usch, efter jag har tittat p vissa av bilderna hr tycker jag lite synd om hans tjej och hans dotter =(. Dottern har jag aldrig trffat, men tjejen r i alla fall jvligt normal. Hua, vad ser hon i detta inferno till man egentligen?
Citera
2007-09-03, 15:35
Medlem
Kykkelsruds avatar
Jag lste en intervju med Oskar Dronjak i Hammerfall dr han berttar att han och Onkel/Bajsmannen tydligen hngt en del genom ren. Men att Onkel numer alltid ska hckla honom i offentliga sammanhag fr Hammerfalls mesighet...

Om Christian (Onkels bajskompis frn Sundsvall) kan jag bertta att han var portad frn rockklubben Pipeline dr uppe pga alltfr mycket svinande.

nd lyckades ett band smuggla med honom in i ett case som dom tog med upp p scenen. Under att frsta lten brjar hoppar Christian upp ur caset, pissar i en skl, dricker upp det, spyr i sklen, dricker upp det osv...
Citera
2007-09-03, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jefvul
http://www.susning.nu/Bajsmannen

Typ som vrsta fantomen eller nt
Citera
2007-09-12, 22:22
Moderator
Humbugs avatar
Minns att nn som sg ut som den ni pekat ut som bajsmannen kutade runt p hultsfred -99 och stoppade saker hand hittade bland tlten i rven. Bland annat en saftflaska - till garens frtret.
Han hade en kvinna med sig ocks och det sgs att de under festivalen sgs ligga p marken kissandes p varandra. Nn som vet nt om denna kvinna?
Citera
2007-10-10, 18:10
Medlem
Ballfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kykkelsrud
Om Christian (Onkels bajskompis frn Sundsvall) kan jag bertta att han var portad frn rockklubben Pipeline dr uppe pga alltfr mycket svinande.

nd lyckades ett band smuggla med honom in i ett case som dom tog med upp p scenen. Under att frsta lten brjar hoppar Christian upp ur caset, pissar i en skl, dricker upp det, spyr i sklen, dricker upp det osv...
Visst var det typ 94-95? Han var vl hgstadieunge d? Lill-krille kallad, (eller det kanske var kta krilles adept?)
Citera
2007-10-10, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnevan
Jag har berttat fr honom om denna trden. Han tycker ni r ljliga. Tyvrr hatar han internet, s ni lr inte se honom skriva hr.
Usch, efter jag har tittat p vissa av bilderna hr tycker jag lite synd om hans tjej och hans dotter =(. Dottern har jag aldrig trffat, men tjejen r i alla fall jvligt normal. Hua, vad ser hon i detta inferno till man egentligen?

Har han slutat med sitt bajseri?
Citera
2007-10-19, 12:24
Medlem
senilones avatar
WTF! Har trffat en kille p klubben Stars n bars p jrntorget i Gteborg, han ser exakt ut som p vissa av bilderna ni postat! han satt och sket med ppen drr medans en polare torkade han i rven och tog kort p han! Det var fanimej det roligaste jag sett!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in