Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-06-13, 18:27
Medlem
Nja

Stmmer nog inte d deras lder ligger p 50+
Citera
2008-06-13, 19:06
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bufo alvarius
Bump, undrar samma sak.

Lill-Krille r fdd tidigt 70-tal, liksom Onkel ocks r gissar jag p. Jag vet att Lill-Krille greps p Hultsfred fr att ha sprejat "23-ringen, Sundsvall" p en massa kiosker och grejer under ngon av festivalerna -92 eller -93. Han pstods d ha varit yngre n 23. Frga mig inte varfr han angav fel lder i klottret...

Edit: Lill-Krille arbetade som, eller hll p att utbilda sig till, smed i brjan av 90-talet om det r ngon ledtrd.

Citat:
Ursprungligen postat av Witz
Onkel K gick p el & tele p frlunda gymnasiet i Gteborg runt 89-90
Kompisen hller p att leta reda p skolkatalogen.

Nu blandar du nog ihop Onkel/Bajsmannen och Onkel knkel. Se mitt inlgg ovan.
Citera
2008-06-13, 21:14
Medlem
Dr Avalanches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Lill-Krille r fdd tidigt 70-tal, liksom Onkel ocks r gissar jag p.
Edit: Lill-Krille arbetade som, eller hll p att utbilda sig till, smed i brjan av 90-talet om det r ngon ledtrd.

1972 fr att vara exakt. Gick Estetisk Praktisk i Sundsvall, fr att sedan, precis som du sger, utbilda sig till ngn form av smed/metallkonstnr. Gjorde ringbrynjor o.dyl.
Citera
2008-06-14, 08:35
Medlem
bajsmannen

Citat:
Ursprungligen postat av tommy_t
Titta tidigare i trden s finns det bilder. Jag och flera andra p forumet har ju sett honom med egna gon, dvs inte "jag har en kompis kompis..."

Hr har du bilder: http://www.darling.se/nr25/festivaler/bajsmannen.jpg

www.mia.rolfsson.nu/images/Roskilde98/bajss.jpg

http://home.swipnet.se/~w-85815/webs...bajsmannen.jpg

w1.470.telia.com/~u47009800/h00bajsmannen.jpg

Trffade Bajsmannen p Roskilde -98 . Tyckte han var trevlig men att han hade ett ngot
udda intresse
Citera
2008-06-14, 10:40
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilsnerlord
Trffade Bajsmannen p Roskilde -98 . Tyckte han var trevlig men att han hade ett ngot
udda intresse
Gjorde han ngonting roligt/ckligt som du kan dela med dig av?
Citera
2008-06-14, 12:12
Moderator
Evil Eds avatar
hh finns egentligen inget roligt i denna trden, mste liva upp den s hr p lrdags frmiddagen, varsgod folket, spelade in denna fr ngra veckor sedan. Fr bra fr att inte delas egentligen, hoppas Onkel lskar mig nd

http://www.youtube.com/watch?v=Mnp0-3lUxZk

Varning fr cklig video, knsliga varnas, klicka nu, ni vill ju
Citera
2008-06-14, 12:38
Medlem
-jOE!s avatar
Nu p P3 intervjuades ngon som sa att Bajsmannen levde men lg hemma med bruten arm. I en annan trd stod det ju att han var dd?!
Citera
2008-06-14, 12:40
Medlem
1-800-FEARs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Nu p P3 intervjuades ngon som sa att Bajsmannen levde men lg hemma med bruten arm. I en annan trd stod det ju att han var dd?!

Gula Gubben intervjuas i P3 festival. Enligt honom skulle bajsmannen bo i Gteborg och just nu vara hemma pga frlamad arm, men hade varit p SRF i r. Han beskrevs som en lgmld kille som mest satt i ett hrn och sp.
Citera
2008-06-14, 15:30
Medlem
Cracker_Arses avatar
Har varit p samma fest som Onkel och hans eftersvansande konkelbr ett antal gnger.
Senaste gngen satt han och spydde i en ica-kasse p golvet mitt i vardagsrummet"
inget vidare imponerande mnniskor de dr.

Bajstrenden bland punkare r vl ver nu dock
Citera
2008-06-17, 17:17
Medlem
l3nalenas avatar
Sttte p bajsmannen 2008 p rest in sleaze festival. Han bjde sig ver Martin Sweet i CrashDet och sa ''Villken mjuk rv du har martin''..

Och nej, han luktade inte bajs.
Citera
2008-06-17, 19:14
Medlem
cookie777s avatar
Haha underbara Onkel :P

Otroligt trevlig mnniska och apskoj att festa med.

Lste ett inlgg tidigare i trden d man nmner hans flickvn. Jag vet inte hur det r nu, om han har samma brutta nu som d. Men hr i trden s benmns hon som tmligen "normal". Senast jag trffade Onkel med brud...s roade hon sig iaf med att pissa i blomkrukorna p den krog vi befann oss.

Ryktet om lgenheten som han ska ha tuttat eld p r ocks sant. Han mumlade ngot om frskringspengar. Nifelheim-brderna blev som sagt inte s jvla imponerade av hans tilltag.
Citera
2008-06-22, 15:01
Medlem
var det piss-johan jag sg?

tnkte bertta om en iaktagelse jag gjorde p hultsfred 2003
Festivalens sista dag hade vart och alla var hemgende likas jag, de flesta hade lmnat omrdet redan och det sg mest ut som en soptipp som det alltid gr vid den tiden, jag kom gendes frn ena ngen (minns inte vad just detta omrdet heter men det var p den ng som var angrnsande till skitn) frbi stllet dr dom sljer typ kycklingkebab i fralla i och det finns en liten grillplats. P denna ng sitter ett gng grabbar var av en sitter i en solstol. Helt pltsligt s brjar snubben i solstolen pissa rakt upp i luften som en fontn s att pissset sen landar p honom sjlv, varav han fller kommentaren "aaaah de bara f mycke!" och hans polare bara asgarvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in