Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-12-04, 16:01
Medlem
pederastens avatar
Om man vill lsa om hans senaste upptg s rekommenderar jag fejjan-gruppen Vad hnder p Hisingen?
Citera
2023-12-05, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederasten
Om man vill lsa om hans senaste upptg s rekommenderar jag fejjan-gruppen Vad hnder p Hisingen?
Ytterdrr nedsmetad med avfring
GteborgEn ytterdrr p sdra Hisingen har tckts med vad som ser ut att vara bajs.
Skiten r ju psmetad s det ska vara jobbigt att ppna, sger Michael som passerade drren.

- En grn drr med massa skit. Skiten r ju psmetad s det ska vara jobbigt att ppna. Det r nog ingen id att ringa lssmed, det r nog ingen som vill ta i det. Det blir nog hgtryckstvtt direkt

- Michael berttar att en det lg en flagga, med den socialdemokratiska rosen, p samma plats i somras.

Den var ocks fullsmetad med skit, sger han.

Frn dagens Gteborgs-Posten
Citera
2024-01-06, 03:16
Medlem
Distruktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Lever byfnen fortfarande? Lngesedan ngon kom med ngot nytt skvaller, det har ju trotts allt varit sommar. Det r vl d detta mongo brukar frpesta festivaler och parker?

Han lever fortfarande. Var vl ngon mnad sedan jag sg honom senast. Han r ju inte nra dden direkt, verkar vara full i liv som vanligt. Har inget skvaller dock. Verkar vara bannad frn en del spelningsstllen i GBG, men det r vl inget nytt.
Citera
2024-01-10, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederasten
ska kolla
Citera
2024-01-10, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Distruktion
Han lever fortfarande. Var vl ngon mnad sedan jag sg honom senast. Han r ju inte nra dden direkt, verkar vara full i liv som vanligt. Har inget skvaller dock. Verkar vara bannad frn en del spelningsstllen i GBG, men det r vl inget nytt.
minns han hade lrjungar med sig ett r p roskilde d dom sprang efter slambilen som tmde toaletterna,
Citera
2024-06-12, 19:34
Medlem
https://www.svtplay.se/video/8opYq6X/too-heavy-for-you

11:42 in i denna. Mste vara Onkel va?
Citera
2024-06-13, 08:07
Avstngd
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterFistel

Visst han dyker upp snabbt. De borde gra en dokumentr om Onkel. Han lr ju ha hunnit med ett och annat de senaste 40 ren.
Citera
2024-06-13, 15:43
Medlem
Jag sg Onkel "Bennikebengt" nr jag kollade p Alice Cooper p Liseberg fr typ 8r sedan eller vad det nu kan vara.
Otroligt drggig men njd sg han ut
Citera
2024-09-29, 23:57
Medlem
MudOvens avatar
Hrt skvaller frn en ytligt bekant som bor p vstkusten. Tydligen hade hebefilen onkel blivit utkastad frn nn punkfestival i gbg fr han cklat sig mot smtjejer.

Tnk om vi hade levt p 60-talet i skrivandets stund, vad tror ni att onkel hade klassats som d i samhllets gon? Jo en byfne.
Hade det varit i Tyskland p 30-talet s hade han blivit en del utav Aktion T9.
Citera
2024-10-05, 14:54
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterFistel

Haha, vilken film, tack fr den.
Citera
2024-11-07, 13:25
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Visst han dyker upp snabbt. De borde gra en dokumentr om Onkel. Han lr ju ha hunnit med ett och annat de senaste 40 ren.
Hller med, hade varit jvligt intressant att se en dokumentr om legenden Onkel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in