Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-07-20, 11:09
Medlem
Ratads avatar
Jag har mtt honom p Hultsfredsfestivalen ngra gnger. En gng nr han likt ncken kom upp ur vattnet vid badstranden.
Citera
2010-07-20, 16:06
Medlem
DeusSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Han r uppenbarligen frisk nog att g runt festivaler, att inte frskringskassan stter dit honom?. P vilka grunder r han "sjuk" frresten? Blev han dlig av E-coli bakterierna eller?
Han mr inte s bra psykiskt, vet jag. Jag tror det r drfr han r sjukskriven.
Citera
2010-07-20, 17:06
Medlem
rambergsjesuss avatar
har ven hrt talas om att det ska finans en p-rulle inspelad med Onkel, nn "piss-Lina" eller nt t det hllet, gammalt ex till Onkel iaf, och leopardmannen (numera avlidne Dave Lepard), mjligen ngra till, ngon som kan bekrfta?
Citera
2010-07-20, 17:53
Medlem
gbajerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeusSancti
Han mr inte s bra psykiskt, vet jag. Jag tror det r drfr han r sjukskriven.

Mannen som r knd fr att kasta bajs p folk och lgga bajs i deras tlt mr allts inte bra psykiskt, no shit.
Citera
2010-07-23, 17:39
Medlem
Om jag inte minns fel hrde jag en gng fljande historia om honom: Polisen skulle gra ett tillslag i hans lgenhet men de kunde inte g in dr p grund av att det luktade s starkt av det bajs han hade smetat in vggarna med.

Kallas han Onkel Pata?
Citera
2010-07-23, 20:40
Medlem
Stppiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbajern
Mannen som r knd fr att kasta bajs p folk och lgga bajs i deras tlt mr allts inte bra psykiskt, no shit.
andra sidan mr han skitbra nr skit finns att tillg som p festivaler.
Citera
2010-07-23, 22:15
Medlem
Lillhagen73s avatar
Kul lsning!
Lustigt att det finns folk som vgrar tro att Onkel(Bajsmannen) finns.
Har sjlv en historia frn Hultsfred mitten p 90-talet d Onkel gr fram till en polar (Dom hade gtt i samma klass p Frlundagymnasiet) Onkel ropar p polaren. -Kom hit, kom hit och titta vad jag gjort! Vi gick fram. D hade han gjort ett upp-och-ner-vnt kors i bajs p en drr till en Bajamaja. Inte s jtte uppseendevckande kanske men han garvade och tyckte det var grymt.
Sen dagen efter tror jag det var s blev han bortfrd av tv stora vakter som var ikldda svarta sopsckar samtidigt som han frgade dom: -Visa mig det tltet som jag har kletat bajs p! Visa mig det tltet jag har kletat bajs p! Dom genade tvrs igenom vran Camp och vi garvade stort eftert.
Citera
2010-07-23, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillhagen73
Kul lsning!
Lustigt att det finns folk som vgrar tro att Onkel(Bajsmannen) finns.

Om han finns - jag r en av skeptikerna (jag var p min frsta festival 1994, Hultsfred, och har nog varit p 30 stora festivaler och nnu fler sm festivaler efter det) - varfr finns det knappt ngra bilder p honom, hans fulla namn, bilder p hans bravader osv? I synnerhet p en festival har ju folk med sig kameror mer n i vardagen. Jmfr med Gula Gubben, finns hundratals (kanske tusentals) bilder p honom, och inte bara p hans egna www-sidor.

Ngon som minns krokodilkvinnan som jag sg p rtta mnga festivaler runt 2000?
Citera
2010-07-24, 00:57
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inferno9
Om han finns - jag r en av skeptikerna (jag var p min frsta festival 1994, Hultsfred, och har nog varit p 30 stora festivaler och nnu fler sm festivaler efter det) - varfr finns det knappt ngra bilder p honom, hans fulla namn, bilder p hans bravader osv? I synnerhet p en festival har ju folk med sig kameror mer n i vardagen. Jmfr med Gula Gubben, finns hundratals (kanske tusentals) bilder p honom, och inte bara p hans egna www-sidor.

Ngon som minns krokodilkvinnan som jag sg p rtta mnga festivaler runt 2000?

Det finns ju hur mnga bilder som helst p Onkel Bajsmannen. S han finns.
Citera
2010-07-24, 20:28
Medlem
utters avatar
ngon hann fre, bort.
Senast redigerad av utter 2010-07-24 kl. 20:33.
Citera
2010-07-24, 20:38
Medlem
Stt honom i live aktion p Hultsfred fr ett par r sedan d jag jobbade som gatevakt , helt pltsligt kom en man ifrd en heltckande limegrn trikdrkt ut frn en bajamaja med 2 korvar i vardera hand.. sjukaste jag ngonsin stt.
Citera
2010-07-24, 22:23
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rambergsjesus
har ven hrt talas om att det ska finans en p-rulle inspelad med Onkel, nn "piss-Lina" eller nt t det hllet, gammalt ex till Onkel iaf, och leopardmannen (numera avlidne Dave Lepard), mjligen ngra till, ngon som kan bekrfta?
Vore ju guld isfall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in