• 1
  • 2
2010-06-21, 16:10
Medlem
Japhys avatar
Läste just om en ny uppfinning - en femidom (kondom för kvinnor), som är försedd med små hullingar på insidan. Om en man för in kuken, hakar hullingarna fast, det gör ont som fan och, bäst av allt, rape axe kan bara tas bort på sjukhus, vilket skulle innebära att våldtäktsmannen måste ge sig själv till känna. Alternativet är att kuken ruttnar och ramlar av.

Här är en länk till sidan man kan beställa rape axe.

http://www.antirape.co.za/index.htm

Är detta en god idé, eller riskerar kvinnan att utsättas för extra mycket våld?
Citera
2010-06-21, 16:13
Medlem
23838s avatar
En utmärkt ide enligt mig. En liten späd F17 har inte mycket att sätta emot de flesta män så låter som om produkten snart kommer ut i butik.

Läste i Metro att någon Anna inte såg någon framtid för Rape Axe i Sverige, vilken sten har hon bott under?
Citera
2010-06-21, 16:14
Medlem
Ja, eller så får väldtäktsmannen panik och stryper offret...
Citera
2010-06-21, 16:15
Medlem
ABBORREs avatar
Risken finns ju att dom tar tjejerna i analen istället
Citera
2010-06-21, 16:22
Medlem
ballings avatar
Dom lär väl känna efter med fingrarna före ?
Citera
2010-06-21, 16:23
Medlem
Sleazers avatar
dom lär ju bara bli förbannade och ge tjejen ännu mer stryk.
Citera
2010-06-21, 16:28
Medlem
Jazzholes avatar
Sätt den där i händerna på en alldeles för nervös kvinna, och hon åker in för misshandel med huvudet före.
Citera
2010-06-21, 16:34
Medlem
KryddAs avatar
Frågan är vilka tjejer som vill gå runt med en sån i fittan varje kväll dom är ute... Dessutom får han in kuken så har hon väl redan blivit våldtagen. Bättre med lite CS-gas eller så att spruta på GM och sedan sparka han på kuken eller så.
Citera
2010-06-21, 16:34
Medlem
inte alls otroligt att våldsmannen i fråga slår ihjäl kvinnan i ren panik, i övrigt så kan det inte vara bekvämt att gå runt med en sån där inne?
Citera
2010-06-21, 16:38
Medlem
23838s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Risken finns ju att dom tar tjejerna i analen istället

Du ska se att de kommer i två-pack

Citat:
Ursprungligen postat av Jazzhole
Sätt den där i händerna på en alldeles för nervös kvinna, och hon åker in för misshandel med huvudet före.

Hur i helvete då? Skulle hon gå runt och runka upp stånd på killar för att sedan trä på den och låta taggarna slå till?

Personligen tycker jag att det är en bra grej, det ska tydligen göra extremt ont redan när den sluter sig om snorren och bli ännu värre om man försöker få av den själv. Man behöver tydligen uppsöka läkarvård för att få bort den. Jag tror dessutom inte att någon kille är i stånd (phun not intended) till att misshandla bruden när han har ett konstgjort Neonöga fast i det heligaste.
Citera
2010-06-21, 16:40
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Läste just om en ny uppfinning - en femidom (kondom för kvinnor), som är försedd med små hullingar på insidan. Om en man för in kuken, hakar hullingarna fast, det gör ont som fan och, bäst av allt, rape axe kan bara tas bort på sjukhus, vilket skulle innebära att våldtäktsmannen måste ge sig själv till känna. Alternativet är att kuken ruttnar och ramlar av.

Här är en länk till sidan man kan beställa rape axe.

http://www.antirape.co.za/index.htm

Är detta en god idé, eller riskerar kvinnan att utsättas för extra mycket våld?

är inte den riktigt gammal ? för mig jag hörde om den för 10 år sedan, om inte mer, gick i skolan när jag horde om denna saken
Citera
2010-06-21, 16:43
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 23838
Hur i helvete då? Skulle hon gå runt och runka upp stånd på killar för att sedan trä på den och låta taggarna slå till?
Hon glömmer av att ta ut den innan de sexar loss.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in