Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-04-23, 11:51
  #1
Medlem
Vild3N^s avatar
Tjenare jag vill vet om det finns nån Ej drog eller nått EJ olagligt som gör att man blir pigg på morgonen fifan jag orkar fan inte kliva upp ur sängen när jag jobbar förmiddag vill veta om det finns nått piller eller dylikt som gör så att man bli lagomt pigg på morgonkvisten

Svara inte med att LÄGG DIG TIDIGARE OSV PLZ
Citera
2004-04-23, 12:27
  #2
Awaiting Email Confirmation
jag såg vad du skrev men jag måste ändå rekomendera efedrin.
Det brukar jag köra med, direkt jag vaknar tar jag en 60/mg från fönsterkanten sen några snooze senare så är man yrvaken
Citera
2004-04-23, 14:39
  #3
Medlem
Vild3N^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate
jag såg vad du skrev men jag måste ändå rekomendera efedrin.
Det brukar jag köra med, direkt jag vaknar tar jag en 60/mg från fönsterkanten sen några snooze senare så är man yrvaken

Kan man skaffa det reseptfritt på apoteket eller?
Hjälper det bra?


Hehe fan vad jag skrev illa va på jobbet hadde brottom osv men jag kan iofs inte skriva slår gämt fel knappar och kan inte stava för fem öre

Jag vill veta mer tack för svaret btw

mvh/Conny
Citera
2004-04-23, 14:44
  #4
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Vild3N^
Kan man skaffa det reseptfritt på apoteket eller?
Hjälper det bra?


Hehe fan vad jag skrev illa va på jobbet hadde brottom osv men jag kan iofs inte skriva slår gämt fel knappar och kan inte stava för fem öre

Jag vill veta mer tack för svaret btw

mvh/Conny


Nej du kan inte fixa det receptfritt tyvär...
Men du känner säkert några suspekta personer
Annars kan du väl köpa vanliga koffeintabletter.
Citera
2004-04-23, 16:01
  #5
Medlem
Vild3N^s avatar
Inget köp o sälj!

Citat:
Ursprungligen postat av Nate
Nej du kan inte fixa det receptfritt tyvär...
Men du känner säkert några suspekta personer
Annars kan du väl köpa vanliga koffeintabletter.

Undvik frågor som rör direkt köp av droger/receptbelagda mediciner
Citera
2004-04-23, 16:15
  #6
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Vild3N^
Undvik frågor som rör direkt köp av droger/receptbelagda mediciner


hehe aja baja får inte skriva sådär

Men kolla du har fått pm
Citera
2004-04-23, 16:44
  #7
Medlem
Sigrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vild3N^
Tjenare jag vill vet om det finns nån Ej drog eller nått EJ olagligt som gör att man blir pigg på morgonen fifan jag orkar fan inte kliva upp ur sängen när jag jobbar förmiddag vill veta om det finns nått piller eller dylikt som gör så att man bli lagomt pigg på morgonkvisten

Svara inte med att LÄGG DIG TIDIGARE OSV PLZ


Vet inte om det är det här svaret du vill ha men att äta rätt, motionera lite lagomt och sova sina 6-8 timmar då kanske det räcker med en kopp kaffe och en ordentlig frukost.
Citera
2004-04-24, 07:51
  #8
Medlem
Vild3N^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigrid
Vet inte om det är det här svaret du vill ha men att äta rätt, motionera lite lagomt och sova sina 6-8 timmar då kanske det räcker med en kopp kaffe och en ordentlig frukost.


jag ber om ursäkt för mitt innlägg ADMINSSSS :/



Sigrid jag gör fan allt det där men kanske för lite men jag är iaf tröt det spelar ingen roll har en grabb på 3 år ensamstående och så jobbar jag 2 skift är bara drygt att vara så förbannat trött gämt.....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback