2010-07-03, 06:54
Medlem
Fungerar det att anvnda SERM och AI samtidigt?
Jag har lst en del p amerikanska brdor och dr spretar rden t alla hll och kanter (jnkarna tycks blanda alla mjliga prepp enligt teorin "mer r bttre").

Nolva och Clomid har vl strogenliknande egenskaper och AI, well, r ju ANTIstrogen.
Jag tycker inte det borde vara optimalt att kra dem tillsammans. Borde inte AI'n kka upp SERMen?

r det ngon skillnad p kur eller i PCT?

Jag har inte lyckats hitta ngra studier p detta omrdet (lnka grna om ni vet ngon).
Citera
2010-07-03, 10:53
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirEatalot
Fungerar det att anvnda SERM och AI samtidigt?
Jag har lst en del p amerikanska brdor och dr spretar rden t alla hll och kanter (jnkarna tycks blanda alla mjliga prepp enligt teorin "mer r bttre").

Nolva och Clomid har vl strogenliknande egenskaper och AI, well, r ju ANTIstrogen.
Jag tycker inte det borde vara optimalt att kra dem tillsammans. Borde inte AI'n kka upp SERMen?

r det ngon skillnad p kur eller i PCT?

Jag har inte lyckats hitta ngra studier p detta omrdet (lnka grna om ni vet ngon).

Det har skrivits ett antal gnger om detta i forumet redan.
Du fr inte den sammanlagda effekten av de tv preparaten. BengtZz som r (ska bli) matematiker brukar kalla effekten fr 2+2=3.
Citera
2010-07-03, 12:24
Medlem
OK, tack.
Men d betyder det att det inte skulle vara HELT meningslst att kombinera de bda?

Jag skulle vilja veta lite mer detaljer (om detta diskuterats mer ingend tidigare s kanske jag kan f lite hjlp att hitta trden, ja, jag r en sopa...).
Citera
2010-07-03, 13:17
Bannlyst
Jag frstr inte riktigt problemet? Det r ju inte bara p amerikanska brdor det finns folk som blandar serms o ai, finns hr p fb ocks och i resten av vrlden, diskussionen har varit uppe mnga ggr frr...

Dremot har jag sttt p en skrmmande andel folk i danmark som tror att pct r ngt man kan kra p andriol o hgh...
Citera
2010-07-03, 13:23
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slyslapsalot
Jag frstr inte riktigt problemet? Det r ju inte bara p amerikanska brdor det finns folk som blandar serms o ai, finns hr p fb ocks och i resten av vrlden, diskussionen har varit uppe mnga ggr frr...

Dremot har jag sttt p en skrmmande andel folk i danmark som tror att pct r ngt man kan kra p andriol o hgh...
Dom finns verallt ska du veta inte bara i Danmark ven om dom kanske r verrepresenterade dr haha, men andriol pstr ju vissa ska vara spass icke hmmande p HPTA medan man fortfarande hller sig anabol, o HGH ja det r HGH r nog mumma o ha i en PCT, s det r inget udda fenomen direkt PCT r ju ett s brett uttryck, finns ju folk som kr d-bol i PCT med bra resultat 5 mg med 25 mg proviron med och utan nolva s ja det gr nog att lgga upp sin PCT p mnga olika vis.
Citera
2010-07-03, 13:46
Medlem
Aromasin ska enligt amerikanska brdor fungera bra ihop med nolvadex. (har bara sneglat lite p aromasin, men av det lilla jag lst s verkar det vara klart intressant).
Citera
2010-07-04, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Dom finns verallt ska du veta inte bara i Danmark ven om dom kanske r verrepresenterade dr haha, men andriol pstr ju vissa ska vara spass icke hmmande p HPTA medan man fortfarande hller sig anabol, o HGH ja det r HGH r nog mumma o ha i en PCT, s det r inget udda fenomen direkt PCT r ju ett s brett uttryck, finns ju folk som kr d-bol i PCT med bra resultat 5 mg med 25 mg proviron med och utan nolva s ja det gr nog att lgga upp sin PCT p mnga olika vis.
Jag r lite nervs av mig nr det gller PCT.
Jag har aldrig ens vgat mig p Proviron i PCT av rdsla fr att det skall pverka terhmtningen.
Normalt kr jag enbart nolva som PCT (nu senast drog jag i mig lite clomid tillsammans med nolvan).
Jag krde AI genom hela kuren och HCG 3 veckor fre PCT.

Man vill ju grna att terhmtningen gr s snabbt som mjligt (jagar stndigt den perfekta PCTn).
Nr det blir dags fr PCT nsta gng kommer jag att lgga till Phosphatidylserine fr kortisolet men r fortfarande osker p om jag vgar kombinera min SERM med AI eller kanske Proviron.
Citera
2010-07-04, 08:59
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Aromasin ska enligt amerikanska brdor fungera bra ihop med nolvadex. (har bara sneglat lite p aromasin, men av det lilla jag lst s verkar det vara klart intressant).

Instmmer! Hr ts kan du lsa lite om dessa tv tillsammans: http://www.isteroids.com/steroids/Ar...dex%20PCT.html
Citera
2010-07-04, 11:19
Medlem
hockeybackens avatar
Har ngon testat en kombo p fareston och en AI som pct, eller de r ondigt att lgga till en AI som letro t.ex?

Mvh
Senast redigerad av hockeybacken 2010-07-04 kl. 11:43.
Citera
2010-07-04, 11:49
Medlem
Tack Thunder!
Det var precis den hr typen av lsning jag behvde.
Citera
2010-07-04, 14:47
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirEatalot
Tack Thunder!
Det var precis den hr typen av lsning jag behvde.

Va s lite s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in