Flashback bygger pepparkakshus!
2010-07-08, 21:02
Medlem
Troians avatar
Vid Aftonbladet-intervjun med Sven-Otto Littorin syns en grupp ungdomar som delar ut flygblad utanför Visby Flygplats. Verkar som att Sven-Otto själv fått ett flygblad, som han håller i i stora delar av intervjun. Vet någon vilken grupp det var som delade ut detta flygblad? Känner någon igen flygbladet, som verkar vara ett vikt A4-blad?
Citera
2010-07-08, 21:19
Bannlyst
Här finns ett klipp som visar händelsen. Precis innan de går in i byggnaden igen så syns flygbladsutdelarna i bild.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7434805.ab
Citera
2010-07-08, 22:32
Bannlyst
Ingen som vet vem det är eller vilken organisation som personerna på bilden representerar?
http://www.imagehost.se/images/bjynzsb3.bmp

De var på Visbys flygplats i förrgår och kanske även andra dagar.
Citera
2010-07-09, 01:00
Medlem
Kommunistsvins avatar
Tycker jag känner igen flygbladet han håller i näven, det ser ut som att det är från folkpartiet.
Citera
2010-07-09, 02:39
Medlem
nedboys avatar
Ni har alltså givit er fan på att få tag på flygbladsutdelaren?
Härlig!
Jo, jag tycker mig kunna se att killen har samma flygbald i handen som han delar ut. Men är det troligt att han glappar då tror ni. kommer han ifrån borgarsidan så borde han ju knipa truten.

Men visst! Det här skall bli kul att följa.
Tänk på att den där orginalinspelningen finns antagligen någonstans på Gotland också. I någon väska till någon journalist som är ute på natten och inmundigar öl och sprit. Hur bra fungerar låsen på Gotland tror ni?
Jag vill ju inte uppmana till brott, men tror ni det finns någon som tänker tanken på att det finns en orginalinspelning någonstans som är intressant att lägga fingrarna på?
Citera
2010-07-09, 03:52
Medlem
BarbaraStreisands avatar
Det fanns ytterligare en flygbladsutdelare bakom kvinnan som står med SOL, denne är äldre och bär orange t-shirt. Av den orangea pricken på flygbladet att döma borde det vara LUF och/eller FP som är ute och delar.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in