Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-07-19, 10:10
Medlem
Tja,

Hade sex med en tjej häromdagen och kondom skulle användas... I alla fall så gick den (så klart) sönder och kvar blev en hoprullad liten sak nere vid roten (var rätt full så det var inget jag märke förrns efteråt, mer än att det var skönt ^^).

Nu upptäckte jag ett fett blåmärke vid roten på undersidan, kanske stort som en nagel. Vad beror detta på? Jag har problem med att rulla på kondomer, dom är trånga. har cirka 18/15cm.

Någon som kan rekommendera metod/kondom/whatever för att undvika detta? Bör jag ha en kondom som är grövre än standard?
Citera
2010-07-19, 10:28
Medlem
Granit84s avatar
FB fenomenet
Citera
2010-07-19, 10:37
Medlem
Prometeuss avatar
Konstigt nog gör inte RFSU kondomer i mer än en bredd. Kolla in my.size http://www.anvandkondom.se/produkt.php?pID=9
Citera
2010-07-19, 10:44
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prometeus
Konstigt nog gör inte RFSU kondomer i mer än en bredd. Kolla in my.size http://www.anvandkondom.se/produkt.php?pID=9

Misstänkte det, har inte märkt någon skillnad på "grande" och vanliga storlekar.
Citera
2010-07-19, 13:32
Medlem
locomotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Misstänkte det, har inte märkt någon skillnad på "grande" och vanliga storlekar.

Grande är rymligare. Om du har en större penis så märker man skillnaden

och ja jag har en fb dase
Senast redigerad av locomotion 2010-07-19 kl. 13:32. Anledning: felstavning
Citera
2010-07-19, 13:36
Medlem
chronosringens avatar
jag har också fått dessa blåmärken på snabeln av kondom, och då har den varit hel.
fan vad respect att dra fram en "grande" när det ska bli till att dansa horisontalhambo. RESPECT!
Citera
2010-07-19, 13:48
Medlem
Prometeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av locomotion
Grande är rymligare. Om du har en större penis så märker man skillnaden

och ja jag har en fb dase
Det är ingen skillnad i bredd, bara i längd. Alla RFSU-kondomer utom den i annat material har samma bredd, och den kvarvarande är å andra sidan inte töjbar och är oanvändbar av det skälet.
Citera
2010-07-19, 13:55
Medlem
locomotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prometeus
Det är ingen skillnad i bredd, bara i längd. Alla RFSU-kondomer utom den i annat material har samma bredd, och den kvarvarande är å andra sidan inte töjbar och är oanvändbar av det skälet.

Jag får för mig att grande är lättare att trä över ollonet än t.ex magic, har det med gummitjocklek kanske?
Citera
2010-07-19, 16:01
Medlem
cookizs avatar
vanligt problem när man har en större än vanligt (alltså att dem spricker) men den kan ju inte sitta jätte hårt ifall du lyckats få en utlösning för att det är väldigt svårt.. eller du kanske inte fick en utlösning den kvällen?
Citera
2010-07-19, 16:42
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cls
Tja,

Hade sex med en tjej häromdagen och kondom skulle användas... I alla fall så gick den (så klart) sönder och kvar blev en hoprullad liten sak nere vid roten (var rätt full så det var inget jag märke förrns efteråt, mer än att det var skönt ^^).

Nu upptäckte jag ett fett blåmärke vid roten på undersidan, kanske stort som en nagel. Vad beror detta på? Jag har problem med att rulla på kondomer, dom är trånga. har cirka 18/15cm.

Någon som kan rekommendera metod/kondom/whatever för att undvika detta? Bör jag ha en kondom som är grövre än standard?

det är inte kådisen som har orsakat ditt blåmärke. för att kådisen skall göra ett blåmärke så skall kraften/trycket vara så hårt att det redan från början är jävligt obekvämt och ont. så troligtvis har blåmärket uppstått "i stridens hetta" av något annat...
Citera
2010-07-20, 02:24
Medlem
Jag får alltid blåmärken av kondomer ochd et gör riktigt ont att använda. Har provat alla svenska märken. Men det finns att beställa större på kondomkungen.se för att unvika denna otroligt obehagliga sits.
Citera
2010-07-20, 03:57
Medlem
Flashborns avatar
Jag är grande i brallaaaaan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto