Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-07-22, 12:35
Bannlyst
Alla dessa spel som har månliga kostnader, som World of Warcraft , Warhammer online. MM.
Så har Lego nu bestämt sig för att släppa Lego Universe.

http://www.youtube.com/watch?v=pPpm9H0wTzY här har ni trailer.

Vilket verkar rätt meningslöst med det hela, den enda grejen jag upfattade rätt Coolt var att bygga sina egna fordon. Ifall ni vill köra betat så får ni sno det från några av Lego Universe's programerare

Det kommer kosta runt 100Kr varje månad.
Citera
2010-07-22, 12:39
Medlem
Sadisten123s avatar
Haha fy fan, detta ser ju riktigt roligt ut. Synd att även dessa hakar på månadskostnad, blir dyrt om man vill spela mer än 1 eller 2 spel i framtiden.
Citera
2010-07-22, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sadisten123
Haha fy fan, detta ser ju riktigt roligt ut. Synd att även dessa hakar på månadskostnad, blir dyrt om man vill spela mer än 1 eller 2 spel i framtiden.

Håller med. Min polare sitter och kör det just nu, verkar riktigt kul att bygga sin egna bil o cruisa runt :d
Citera
2010-07-22, 12:43
Medlem
Sadisten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucasSj
Ifall ni vill köra betat så får ni sno det från några av Lego Universe's programerare

Citat:
Håller med. Min polare sitter och kör det just nu, verkar riktigt kul att bygga sin egna bil o cruisa runt :d

Är din polare kriminell eller jobbar han med spelet? Skulle gärna prova men får väl vänta till eventuell beta signup eller nåt.
Citera
2010-07-22, 12:46
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Är din polare kriminell eller jobbar han med spelet? Skulle gärna prova men får väl vänta till eventuell beta signup eller nåt.

På hemsidan kan man signa upp för betan.

Tycker spelet har potential. Byggdelen ser ju helt klart intressant ut, speciellt om dom verkligen får in det i gameplayet också, exempelvis genom att låta spelare bygga och modda turrets, pets, fordon o såna saker som verkligen går att använda och inte bara finns till för syns skull.

Nackdelen vore om dom satsade för mycket på själva byggandet, och failar på andra saker som är viktiga för MMORPGs, som bra balans mellan olika klasser, vettiga quests, instanser, PvP osv osv.

Ska iallafall hålla mig uppdaterad på det här.
Citera
2010-07-22, 12:47
Bannlyst
Citat:

om du signar upp får du vänta ett halvår, nej han betalade medlemskap hoss fileplanet då får du ''acces'' till mängder av betan tror du får Medal of Honor beta med tror jag.
Citera
2010-07-22, 12:49
Bannlyst
Här är lite grejjor jag vet

*Bygg dina egna grejjer
*Gör guilds

Bara 2 st så länge ska fråga min polare sen så kommer jag med updates ( ifall idioten loggar in på skype )
Citera
2010-07-22, 12:52
Bannlyst
Lirade betan, men tröttnade riktigt fort. väldigt linjärt och lite byggande. Spelet är verkligen utformat för den yngre generationen då spelet är väldigt lätt och simpelt. Dessutom är chatten riktigt pain (finns inte ordet du skriver i deras ord-databas, så får du inte skriva din mening)
Citera
2010-07-22, 12:53
Medlem
anooonyms avatar
Cool trailer. Dock pga coola effekter och cinematic-style + najs rendering. Spelet i sig lär ju inte ens vara nära.
Citera
2010-07-22, 12:59
Medlem
Sadisten123s avatar
Citat:
om du signar upp får du vänta ett halvår, nej han betalade medlemskap hoss fileplanet då får du ''acces'' till mängder av betan tror du får Medal of Honor beta med tror jag.

Okej drygt. Orkar inte punga ut mer än vad jag redan gör för diverse spel och program.

Citat:
Ursprungligen postat av Kattjeaveln
Dessutom är chatten riktigt pain (finns inte ordet du skriver i deras ord-databas, så får du inte skriva din mening)

Jag chattar alltid mycket med folk när jag spelar, det är ju halva saken med mmo spel... illa som fan.

Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
Cool trailer. Dock pga coola effekter och cinematic-style + najs rendering. Spelet i sig lär ju inte ens vara nära.

Som det brukar vara, får se om någon kompis får tag i beta och kolla hur det ser ut.
Citera
2010-07-22, 13:07
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Som det brukar vara, får se om någon kompis får tag i beta och kolla hur det ser ut.
Finns massa gameplay på youtube. Ser pissdött ut imo.
Citera
2010-07-22, 13:34
Medlem
Sadisten123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
Finns massa gameplay på youtube. Ser pissdött ut imo.

Åh herregud... aldrig i livet att jag skulle betala för detta... Fan dom kunde gjort detta hur grymt som helst men istället är det ett spel för småbarn, jag må vara omogen men inte ens jag är så barnslig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in