• 1
  • 2
2004-05-05, 21:06
Medlem
Ngon som kan skaffa fram nationella provet i matematik D 2004 fre provdagen?
det skulle vara guld vrt!
Kontakta mig!
Citera
2004-05-05, 21:10
Medlem
Mr Radarkontakts avatar
Nice try..
Citera
2004-05-05, 21:37
Medlem
Nog ganska svrt eftersom provet nog ligger inlst nnstans och inte ute p internet
Citera
2004-05-05, 21:58
Medlem
men va fan.. vad har hnt med alla kriminella galningar som gr snygga stdade inbrott?;D
Citera
2004-05-05, 22:04
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *The Lord*
men va fan.. vad har hnt med alla kriminella galningar som gr snygga stdade inbrott?;D
De rnar vl banker eller ngot annat kul. Vem vill hjlpa en snoris med ett prov..?
Citera
2004-05-05, 22:05
Medlem
Jag lider med dig, Matte D-provet var ett av de f nationella prov jag var tvungen att gra utan att lst det innan provdagen. Ett tips r att skriva in en del formler och dylikt p minirknaren. Vissa program r ven guldvrlda:
- FRAC (gr om decimaltal till brk)
- X^2 (lser ut a(x^2)+bx+c ekvationer)

Lycka till!
Citera
2004-05-05, 23:03
Medlem
Fyra inlgg.... vad menar du med att det var det enda prov du gjorde utan att se den innan egosum ? Satt du p berkanaler ?
Citera
2004-05-06, 04:58
Medlem
rashbans avatar
Just nu minns jag inte riktigt vad som ingick i matte D (integraler vet jag, men vad mer?) men hur som helst:
Om du har en grafritande minirknare: anvnd den! Alltid! Rita upp alla tnkbara kurvor och ls uppgifter grafiskt; det brukar hjlpa att veta vad svaret p ens lnga utrkning blir innan man r klar med den.
Kolla i formelsamlingen, dr str alla formler man behver (tror jag i alla fall). Om du inte r sker p det s skriv in t.ex. integreringsregler eller diverse satser i minirknaren innan provet (en kompis lyckades f G p Fysik B genom att fylla ca: 10 kb av minirknarens minne med alla sammanfattningar och frklarande texter i boken ).

Jag antar att det bsta stllet att f tag p kursprov innan provdagen r diverse mer eller mindre hemliga irc-kanaler...
Citera
2004-05-06, 16:00
Medlem
Ingen som vet av nn sn kanal eller?;D
Citera
2004-05-06, 17:27
Bannlyst
men va fan jag vill ocks ha den!
Citera
2004-05-06, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av *The Lord*
Ingen som vet av nn sn kanal eller?;D

Kan nstan tro att det r du frn #nattsnack
Citera
2004-05-06, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybariten
Fyra inlgg.... vad menar du med att det var det enda prov du gjorde utan att se den innan egosum ? Satt du p berkanaler ?

Om du kallar en efterbliven lrare "berkanaler" s visst. Hon sg till att senarelgga alla nationella prov ngra dagar (vilket r olagligt). Sedan var det inte s svrt att kirra fram hgpongsfrgorna.

Sedan har vi/jag vid flera tillfllen haft mjlighet att sno de nationella proven innan provdagen, dock har jag avsttt fr att uppehlla min vederhftiga framstllning av mig sjlv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in