• 1
  • 2
2010-07-23, 05:25
Medlem
Stilliss avatar
Har frberett mig med pussel och diverse andra underhllnings grejer, inklusive matteboken!

00.30
Linar upp 20mg noga rknat, drar allt direkt, och dr...jvlar nu kicka det, 20 sec exakt tog det. Den dr frlamade knslan gr ut i kroppen, allting blir pltsligt vitare, och mjukare kanter p allt.

00.35
Omg, verdos ! Det r som en blandning mellan kokain och riktigt prima amfetamin, sitter med matteboken i hgsta hand och nstan skriker ut lsningarna, pusslet r frdilagt och nojar nu ver vfan jag ska gra mer, allt som fanns att gra r klart, stdat rummet, undervningen, vervningen, inklusive kllaren. Allt skiner som kristall, sn grov eufori att jag knappt kan rra mig men end r det s sknt att rra sig att jag fortsatte springa omkring med att leta efter saker att gra.

1.30
Helvete kom p mig sjlv med att ha suttit o stirrat p min tavla i en hel timme och frskt gra s det ligger exakt rakt p golvet, gott folk... detta r helt magiskt! upplever mig sjlv som den mest perfekte ensamma levande varelsen i vrlden. Allting r s fruktansvrt perfekt och underbart knns som att jag kan ta mig fr och klara precis vad som helst!!! effekten fortstter att stegra i styrka, kryper i hela kroppen knns som jag enorma mngder myror som kryper ver hela kroppen

02.30
Ruset har nu ntt sin topp, sitter o vajar framm o tillbaka medans jag fortfarande funderar p vad jag ska gra, varje tanke knns som en ren orgasm och jag bara skrattar och njuter t vad jag har lyckats framstlla.

03.50
Ruset brjar avta nu ((posetivt fr jag har helt slut p ideer om vad jag ska gra)) sitter nu och njuter med en glass medans jag lyssnar p Eminem - Cinderella Man , munnen r torr som ett asplv och jag sitter fortfarande och vajar med starka seratonin kickar som kommer var 5e sekund.

05.00
Ruset har nu nstan helt avtagit och jag ska nu sova med hjlp av lite Bykonox 150mg ! Tack fr mig!

Summering: Jag rekomenderar detta starkt till alla p Flashback, tyngre grejer som r lagliga fr ni leta efter, bttre n riktigt bra amf och kokain . blandningen gr det hela mycket mer underbart.

10/10 Stjrnor fr mig! har fortfarande 272mg av tidigare 300mg kvar

((DOSERA MED STOR VARSAMEHET YTTERST POTENT))

Tidigare Trdar om Etylfenidat av Mig:
https://www.flashback.org/t1248130 ------- https://www.flashback.org/t1246302

MvH: Stillis
Senast redigerad av Stillis 2010-07-23 kl. 05:38.
Citera
2010-07-23, 14:36
Medlem
Stilliss avatar
Ngon som vet vad som hnder nr Etylfenidat kommer i kontakt med huden? r det ritterande eller bara basiskt ? sabbar man snoken med de?

Ska testa bomba ikvll!
Citera
2010-07-23, 16:10
Medlem
smokey.the.bears avatar
Lgg upp receptet! S svrt att klura ut hur du gjorde genom din andra trd.
Citera
2010-07-23, 19:44
Medlem
trigger99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokey.the.bear
Lgg upp receptet! S svrt att klura ut hur du gjorde genom din andra trd.

Sa det!

Vill ocks ha recept/guide, omgende!
Citera
2010-07-23, 19:50
Medlem
Stilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Sa det!

Vill ocks ha recept/guide, omgende!

Gjorde precis ett https://www.flashback.org/t1250016
Citera
2010-07-24, 02:22
Medlem
undervattenfisks avatar
Jag har ju skjutit IV och tagit oralt massor med metylfenidat, typ...
Och du har skrivit typ 100000000 olika trdar om hur ditt metylfenidat ger pungen ur allt... 20mg fr ett snt rus, i andra trdar 8mg.... du verkar prata en hel massa skit hrru...
Citera
2010-07-24, 02:31
Medlem
Stilliss avatar
Det r inte Metylfenidat, Ls kompis ^^ ftt TUSEN frgor om detta, och det jag kan sga r att Etylfenidat r extremt mycket kraftigare i sin rena form, mycket mer potent gr inte att gmfra med normallt metylfenidat.
Citera
2010-07-25, 13:55
Medlem
HeavyMentals avatar
jvla troll. Frsking som vill glnsa i drogforumet.
Det mrks dock tydligt att du inte testat mycket.
Citera
2010-07-25, 21:13
Medlem
Stilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyMental
jvla troll. Frsking som vill glnsa i drogforumet.
Det mrks dock tydligt att du inte testat mycket.

Testa innan du snackar en jvla massa skit
Citera
2012-01-19, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stillis
Har frberett mig med pussel och diverse andra underhllnings grejer, inklusive matteboken!

00.30
Linar upp 20mg noga rknat, drar allt direkt, och dr...jvlar nu kicka det, 20 sec exakt tog det. Den dr frlamade knslan gr ut i kroppen, allting blir pltsligt vitare, och mjukare kanter p allt.

00.35
Omg, verdos ! Det r som en blandning mellan kokain och riktigt prima amfetamin, sitter med matteboken i hgsta hand och nstan skriker ut lsningarna, pusslet r frdilagt och nojar nu ver vfan jag ska gra mer, allt som fanns att gra r klart, stdat rummet, undervningen, vervningen, inklusive kllaren. Allt skiner som kristall, sn grov eufori att jag knappt kan rra mig men end r det s sknt att rra sig att jag fortsatte springa omkring med att leta efter saker att gra.

1.30
Helvete kom p mig sjlv med att ha suttit o stirrat p min tavla i en hel timme och frskt gra s det ligger exakt rakt p golvet, gott folk... detta r helt magiskt! upplever mig sjlv som den mest perfekte ensamma levande varelsen i vrlden. Allting r s fruktansvrt perfekt och underbart knns som att jag kan ta mig fr och klara precis vad som helst!!! effekten fortstter att stegra i styrka, kryper i hela kroppen knns som jag enorma mngder myror som kryper ver hela kroppen

02.30
Ruset har nu ntt sin topp, sitter o vajar framm o tillbaka medans jag fortfarande funderar p vad jag ska gra, varje tanke knns som en ren orgasm och jag bara skrattar och njuter t vad jag har lyckats framstlla.

03.50
Ruset brjar avta nu ((posetivt fr jag har helt slut p ideer om vad jag ska gra)) sitter nu och njuter med en glass medans jag lyssnar p Eminem - Cinderella Man , munnen r torr som ett asplv och jag sitter fortfarande och vajar med starka seratonin kickar som kommer var 5e sekund.

05.00
Ruset har nu nstan helt avtagit och jag ska nu sova med hjlp av lite Bykonox 150mg ! Tack fr mig!

Summering: Jag rekomenderar detta starkt till alla p Flashback, tyngre grejer som r lagliga fr ni leta efter, bttre n riktigt bra amf och kokain . blandningen gr det hela mycket mer underbart.

10/10 Stjrnor fr mig! har fortfarande 272mg av tidigare 300mg kvar

((DOSERA MED STOR VARSAMEHET YTTERST POTENT))

Tidigare Trdar om Etylfenidat av Mig:
https://www.flashback.org/t1248130 ------- https://www.flashback.org/t1246302

MvH: Stillis
Jag r drogbrukare (missbrukare fr det mesta) men har varit ren nrra mnader nu.
bestllde ett g Etylfenidat p en ntsida, kom nyss, har testat o kan vl hlla med om att det funkar men inte s jvulskt bra som du skriver.
Sknare n vanligt gatutjack, men cocain... ndu. bygg inte upp folks frhoppningar i ondan.
Jag har tagit rent blomstertjack som utklassar detta ltt.
Har nu snortat typ 50mg fr 20min. sedan. det tog inga 30sec. fr kicken att komma, 10min r nrmare sanningen.
Men som sagt s har jag tagit en del i mina dar.
OCH som jag sa s bestllde jag p ntet s mjligheten finns ju att det du framstllde r renare
Men det r ganska osannolikt.
Kommer att testa detta IV (ska bara ha tag i verktyg frst)
terkommer frhoppningsvis med rapport.
Citera
2012-01-19, 19:26
Medlem
Qidushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitted
Jag r drogbrukare (missbrukare fr det mesta) men har varit ren nrra mnader nu.
bestllde ett g Etylfenidat p en ntsida, kom nyss, har testat o kan vl hlla med om att det funkar men inte s jvulskt bra som du skriver.
Sknare n vanligt gatutjack, men cocain... ndu. bygg inte upp folks frhoppningar i ondan.
Jag har tagit rent blomstertjack som utklassar detta ltt.
Har nu snortat typ 50mg fr 20min. sedan. det tog inga 30sec. fr kicken att komma, 10min r nrmare sanningen.
Men som sagt s har jag tagit en del i mina dar.
OCH som jag sa s bestllde jag p ntet s mjligheten finns ju att det du framstllde r renare
Men det r ganska osannolikt.
Kommer att testa detta IV (ska bara ha tag i verktyg frst)
terkommer frhoppningsvis med rapport.

Du pstr att etylfenidat r en mttligt fungerande drog.

Jag vill pst att din trdnekrofili r belgg fr att den fungerar alldeles utmrkt.

Srskilt som du med den av tidigare omfattande erfarenheter uppkomna permanenta (antagligen djvligt _manliga_ och FB-dase-bestyckade) toleransen grvt fram den hr trden bara tjugo minuter in i en femtiomilligramsdos. I nsan, vilket inte r en optimal administrationsvg och dessutom helt saknar kick i den bemrkelse som intravens amfetamininjektion har det i kontrast till all annan infrsel av amfetamin i kroppen.

Du har allts p en fr stimulantvana personer mttlig dos slitit fram en trist gammal trd och uppfattat pslaget som ngot slags kick, vilket administrationsvgen normalt inte erbjuder ett endast dugg av, fr att dr deklarera drogens ganska kassa effektniv. Ser du nu att ditt beteende r ganska pundigt?

Edit: Man kan ocks tillgga att det krvs vldigt mycket mer material av kokainpreparat fr att bli en njd och glad och uppt filur, n vad som krvs av kemiskt rena eller egenspdda preparat. Kokain har kort verkningstid, kostar svinmycket i hela norra Europa sett till kronor per dosering och sljs typ uteslutande av mnniskor som man behver trffa och uppleva det frnsttande intrycket av. Etylfenidat delar inte en enda av de nackdelarna. Det r allts ett bttre knark n kokain i dessa avseenden.
Senast redigerad av Qidush 2012-01-19 kl. 19:30.
Citera
2012-01-22, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qidush
Du pstr att etylfenidat r en mttligt fungerande drog.

Jag vill pst att din trdnekrofili r belgg fr att den fungerar alldeles utmrkt.

Srskilt som du med den av tidigare omfattande erfarenheter uppkomna permanenta (antagligen djvligt _manliga_ och FB-dase-bestyckade) toleransen grvt fram den hr trden bara tjugo minuter in i en femtiomilligramsdos. I nsan, vilket inte r en optimal administrationsvg och dessutom helt saknar kick i den bemrkelse som intravens amfetamininjektion har det i kontrast till all annan infrsel av amfetamin i kroppen.

Du har allts p en fr stimulantvana personer mttlig dos slitit fram en trist gammal trd och uppfattat pslaget som ngot slags kick, vilket administrationsvgen normalt inte erbjuder ett endast dugg av, fr att dr deklarera drogens ganska kassa effektniv. Ser du nu att ditt beteende r ganska pundigt?

Edit: Man kan ocks tillgga att det krvs vldigt mycket mer material av kokainpreparat fr att bli en njd och glad och uppt filur, n vad som krvs av kemiskt rena eller egenspdda preparat. Kokain har kort verkningstid, kostar svinmycket i hela norra Europa sett till kronor per dosering och sljs typ uteslutande av mnniskor som man behver trffa och uppleva det frnsttande intrycket av. Etylfenidat delar inte en enda av de nackdelarna. Det r allts ett bttre knark n kokain i dessa avseenden.
Du r sjlv ganska ptnd va? "administrationsvg" ska jag anvnda oftare, bra formulerat
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in