Jag skjuter 400mg intravenst, av en riktigt bra batch, slr det bsta jag ftt frn hemulen med 30%-50%.
Du blir helt knockad frst, du kan bara ligga och flmta och det r s jvla mktigt och brutalt.
Du kan inte rra dig, du slr runt totalt. Detta lgger sig p en 5-10 minuter, sen r du bara s jvla trippad...
S kommer dom enorma mngder hallucinationer.
Jag lg i min sng, utforskade dimensioner, energi, skapandet och utforskandet. Jag skapade det jag ville, lekte med det som jag ville. Jag frgade polaren om Celine Dion var p spotify, hon sjng perfekt i mitt ra, nej, vi hade ingen musik p.
D sa jag att att jag hellre ville se Mark Knopfler Live frn en konsert 92..
Dk in i mitt energiflt, hittade honom, drog fram honom som endast en konturlinje, likt en spbubbla barnen blser, dess ytterkant, liknar allt jag skapade under denna tripp.
Nr jag hade honom dr, s fukuserade jag bara p denna kreation, och d framkom den i frg, fullkomligt perfekt.
Vad jag gjorde mer, byggde 3D pussel av en jordglod med fingrarna, spelade tetris med taket som "skrm", frn ena vggen, ver taket och landa i vinkeln mot nsta vgg, i frg.
Polaren tyckte jag sg frjvla kul ut, lg dr och lekte med mina fingrar och stirra upp i taket, frklarade fr honom hur allt r uppbyggt, vart konflikten ligger mellan Einsteins Allmnna/Speciella relativitetsteori och Kvantmekaniken.
Jag kunde nr som helst slppa det jag hll p med, och titta p min vn, svara p en frga, lyfta mobilen och leta fram ett nummer, sen lgga mig och dyka in i denna vrld.
Efter 1h unifr kunde jag resa mig ur sngen, hallisarna slpper ganska kraftigt d, efter 2 timmar knner du dig helt normal igen.
Inget jag rekommenderar fr NGON, som inte knner sig 100% trygg med stabilitet och styrka i sitt psyke. Jag kan ta den hr drogen, i dom doserna, med dom effekterna utan att f ngra negativa upplevelser. Men det r fruktansvrt mktigt, den som inte r stark nog skulle mycket troligt kunna uppleva hur hela sin kropp blir uppten, invarderad, upplst, vertygelse om att du dr osv.
Jag knner dessa som initiala impulser och kan vlja bort dom, forma dom till ngot annat, eller bara uppskatta det som sker, fr det r sjukt hftigt. Du fr inte fngas i dina hallisar, eller fngas i knslan du upplever...Its not real, relax, and enjoy the experience of the feeling...not the feeling itself
Ethylfenidat r min favoritdrog
IV sopar det banan med allt, fr ALLT att verka...ljligt...