För det första måste man ju säga att alla är olika, finns säkert de kvinnor som gillar sånt som jag inte klarar alls, men det handlar nog framförallt om att hitta vad DU gillar och utveckla dig inom det.
Så här tycker jag:
Det finns inget osexigare än en osäker kille som fumlar och pillar och tallar men inte riktigt vet vad han vill. De bästa sexen jag haft har varit med män som vetat vad de velat men samtidigt varit uppmärksamma och respektfulla. Inget "sug min kuk din jävla hora, jag ska knulla dig i tvåan tills du blöder" utan snarare "jag vill att du suger av mig" eller "ta på min kuk på detta sättet" "lägg dig på detta sättet" och samtidigt håller koll på vad tjejen gillar och hur hon vill ha det. Är det ett engångsligg får man förvänta sig mindre av både tjejen och en själv, är det knull i ett förhållande går det att ta reda på mer och mer om hur hon vill ha det och utveckla sexet.
Stoppa inte bara in den och pumpa, förspela lite men dra inte ut på det så ni tröttnar. Byt ställning då och då och som andra sagt tempot men även djupet och hårdheten i stötarna. Se till att det märks att du njuter, vi tjejer gillar stön och utrop lika mycket som män. Prata gärna lite om hur skönt det känns.
Det är det jag kommer att tänka på just nu i alla fall. Ha ett gött ligg!