2010-07-24, 20:32
Medlem
Hur blir man bra i sängen?
Det kan väl ändå inte bara handla om att köra snoppen in och ut.
HJÄLP!
Citera
2010-07-24, 20:34
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin85
Hur blir man bra i sängen?
Det kan väl ändå inte bara handla om att köra snoppen in och ut.
HJÄLP!
In och ut, i max 4 sekunder. Annars så tror bruden att ni ska gifta er.
Citera
2010-07-24, 20:36
Medlem
ömhet, "kärlek" och till slut ett jävla på drag....
Citera
2010-07-24, 20:41
Medlem
Jensofswedens avatar
Okej,

Passion, ömhet, varvat med hårda tag....och plötsligt stannar du och juckar sakta några gånger....sedan öser du på igen! osv, variera lungt/ös hela tiden.
Citera
2010-07-24, 20:51
Medlem
tomtemaskinens avatar
Blablabla! Såhär gör man: två fingrar på klittan, kuken i fittan och så biter du i ena bröstvårtan. SAMTIDIGT. Annars får det va.
Citera
2010-07-24, 20:56
Medlem
Jensofswedens avatar
Man ska göra oväntade saker i sängen. Helt plötsligt drar du henne hårt i nackhåren så att en rysning går nerför hennes ryggrad. Sedan tar du tag om båda höfter och pumpar.

Plötsligt vänder du helt sonika på henne och matar bakifrån samtidigt som du smiskar henne. I stundens hetta lyfter du på damen och knullar henne halvsittandes mot väggen vid sängen samtidigt som du biter henne lätt i halsen och klämmer på hennes tuttar.

Citera
2010-07-24, 21:23
Medlem
kamel1s avatar
Men ger den i tvåan
Citera
2010-07-24, 21:25
Medlem
Börja med smek på alternativa ställen du gillar, få henne under kontroll. Kyssa går också bra som variant.
Dra ut på det, reta henne till gallfeber, även hur gärna du vill "komma i gång" så är det ändå hon som ska "plågas" längst.

Sedan när du verkligen märker ett hon är uppvärmd, så kan du börja köra "in o ut" etc etc, men glöm inte att smeka/kyssa henne samtidigt lite då och då:P

Hon kommer gillart'
Citera
2010-07-24, 21:35
Medlem
roobss avatar
Om du vill att hon ska ha det bra?

Då ska du genast sluta tänka på dig själv och enbart fokusera på hennes njutning och klimax.
Sen när hon är utmattad, nöjd och förhoppningsvis fortsatt sprängkåt, går hon med på det mesta med lite övertalning.

Go bananas och lev ut din fantasier.

Puss
Citera
2010-07-24, 21:41
Medlem
Det handlar mycket om våld och fula ord. De vill bli kallade för aidshoror och äckelfittor, samtidigt som man kväver dem med fb-dasar eller kör upp glasflaskor i röven på dom.
De får sig ett sex som de aldrig glömmer så då ska de fan inte klaga!

EDIT: Nej, såklart handlar allt om att göra det som partnen gillar. Ett tips är ju att inte bara banka på i 20- 25 min. Det ska vara varierat och passionerat. Omväxlande ställningar och roliga leksaker
Senast redigerad av Bazzz 2010-07-24 kl. 21:52.
Citera
2010-07-24, 21:54
Medlem
Om du bara är ute efter att hon ska ha det skönt är det faktiskt aldrig fel att fråga, så länge du inte är rädd för att bli klassad som mesig :P En grej som fungerar ibland är faktiskt att helt enkelt skita i bruden och göra precis som du vill. Behandla henne som en knulldocka typ, gör allting som DU tycker det är skönast. Fast se till att du inte lyckas så bra att du själv kommer megafort bara. Jag vet inte varför det fungerar, men tydligen gör man någonting annorlunda när man bara tänker på sin egen njutning.
Citera
2010-07-24, 21:59
Medlem
Mosbys avatar
För det första måste man ju säga att alla är olika, finns säkert de kvinnor som gillar sånt som jag inte klarar alls, men det handlar nog framförallt om att hitta vad DU gillar och utveckla dig inom det.

Så här tycker jag:
Det finns inget osexigare än en osäker kille som fumlar och pillar och tallar men inte riktigt vet vad han vill. De bästa sexen jag haft har varit med män som vetat vad de velat men samtidigt varit uppmärksamma och respektfulla. Inget "sug min kuk din jävla hora, jag ska knulla dig i tvåan tills du blöder" utan snarare "jag vill att du suger av mig" eller "ta på min kuk på detta sättet" "lägg dig på detta sättet" och samtidigt håller koll på vad tjejen gillar och hur hon vill ha det. Är det ett engångsligg får man förvänta sig mindre av både tjejen och en själv, är det knull i ett förhållande går det att ta reda på mer och mer om hur hon vill ha det och utveckla sexet.

Stoppa inte bara in den och pumpa, förspela lite men dra inte ut på det så ni tröttnar. Byt ställning då och då och som andra sagt tempot men även djupet och hårdheten i stötarna. Se till att det märks att du njuter, vi tjejer gillar stön och utrop lika mycket som män. Prata gärna lite om hur skönt det känns.

Det är det jag kommer att tänka på just nu i alla fall. Ha ett gött ligg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in