Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-07-26, 16:44
Medlem
daicazzos avatar
Jag pratar om AJ, lacoste mflr.

snygga och exklusiva märken som enligt mig har blivit blattemärken för att så pass många turre-stekare gillar att dressa upp i samma märken.

enligt mig är dessa kläder sjukt snygga, men har hindrat mig några gånger för köp just på grund av märket.

känner ni samma sak? vilka märken har enligt er blivit blattestämplade i sverige?
Citera
2010-07-26, 16:58
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daicazzo
Jag pratar om AJ, lacoste mflr.

snygga och exklusiva märken som enligt mig har blivit blattemärken för att så pass många turre-stekare gillar att dressa upp i samma märken.

enligt mig är dessa kläder sjukt snygga, men har hindrat mig några gånger för köp just på grund av märket.

känner ni samma sak? vilka märken har enligt er blivit blattestämplade i sverige?

Att gå omkring med bakåtslick och Lacoste-polo är inte snyggt nu och var inte snyggt innan heller.
Citera
2010-07-26, 17:01
Medlem
punksvins avatar
Kan inte påstå att jag någonsin varit ett fan av Dolce & Gabbana. Men värre sandnegerfashion får man nog leta efter. Säkert kopior till 99% också.
Citera
2010-07-26, 17:02
Bannlyst
Thor Steinar,mer mångkulturellt kan det inte bli.
Nästa år så hoppar jag innerligt på att majoriteten av ungdomarna i rosengård kommer bära dessa kläder
Citera
2010-07-26, 19:50
Medlem
Canada Goose!
Citera
2010-07-26, 19:51
Medlem
Evisu med förresten
Citera
2010-07-26, 20:06
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Kan inte påstå att jag någonsin varit ett fan av Dolce & Gabbana. Men värre sandnegerfashion får man nog leta efter. Säkert kopior till 99% också.

Tycker samma men fan Armani alla sandnegrer har fan armani t-tröja, skärp, keps, jeans, träningsoveraler, solbrillor och alt är givetvis till 99% fejk.
Citera
2010-07-26, 20:13
Medlem
meisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin

Nu har jag ingen direkt koll på detta men det är väl D&G som har en blattestämpel och inte Dolce&Gabbana? Samma företag men två olika linjer

Lyle & scott känns rätt så blattigt, fjällräven också (iaf i stan)
Senast redigerad av meiser 2010-07-26 kl. 20:15.
Citera
2010-07-26, 20:14
Medlem
kazperrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alt.Under.Ctrl
Canada Goose!

Sant!
Citera
2010-07-26, 20:16
Medlem
despots avatar
typ D&G, Armani, Ed Hardy... det tråkiga är ju att säkert 99% av alla man ser är fejk, ofta turkar som verkligen ska ha ALLA kläder i D&G; skor, jeans, skärp, tröja... allt från turkiet också
Citera
2010-07-26, 20:16
Medlem
http://www.gnetagalten.se/images/000...k%C3%A4rp!.jpg

Pissig bild, men vill minnas att man ofta kunde se tröjan intryckt BAKOM detta 80 cm stora huvud på skärpet. Var ju viktigt att folk såg att man bar Tiger...
Citera
2010-07-26, 20:30
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av despot
typ D&G, Armani, Ed Hardy... det tråkiga är ju att säkert 99% av alla man ser är fejk, ofta turkar som verkligen ska ha ALLA kläder i D&G; skor, jeans, skärp, tröja... allt från turkiet också

Det är rätt lätt att se om det är fejk då är det oftast enorma tryck av märket (typ jätteponys på piketröjan om det är Ralph lauren och i udda färger)

och jätte text med armani över hela ryggen eller magen, är det äkta så brukar det vara lite mera disktreta tryck och sydda märken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in