Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-08-02, 21:13
Medlem
Gizmo_Kvacks avatar
Hller p att planera en Prag resa med ett gng polare, mycket med anledning av detta http://www.dn.se/nyheter/varlden/tun...kien-1.1020819

I och med att de inte verkar ta lika hrt p lite kola lngre s borde de ju resulterat i att affrer kan gras ppnare och skrare, vilket i sin tur borde genererar i schysstare dealer, man har tid att testa skiten o.s.v.
I vanliga fall kper jag alltid kola genom vnner eller p rekommendation nr jag r p semester. Nu rkar de vara s att jag inte knner en sjl i Prag och har aldrig beskt staden innan.

S jag tnkte se efter om de fanns ngon trevlig Flashbackare som hade lust att hjlpa till med lite info?

Under dagtid, vart hittar man folk som sljer? D menar jag inte att handla av ngon luffare s vill f mig att "vnta runt hrnet", haha.
Hur mycket fr man betala fr en gubbe? Hur r kvalitn generellt stt? D menar jag inte jag inte exakt procent eller s, men i Sverige mste man ju sga att kvalitn r riktigt dligt, inte ofta man fr en sten t ex. London och Madrid har jag ftt tag i riktigt fina grejer.
Frstr att risken finns att f tag p ngot skit, men jag menar hittar man ngon ok kille kan man ju ge ett erbjudande om att handla ett par gubbar man man fr testa en lina fr ngon hundring.

Som sagt skulle grna, vilja fixa under dagtid. Kvllstid s kan de ju funka att kolla med nattklubbspersonal eftersom de vet att du kan f tag p dem dagen efter, men samtidigt s kan man ju ka p en nit om man trffar en hederlig ordningsvakt(finns de?)

Ngon som har tips p ett ngon/ngra klubbar dr de brukar rra sig folk som sljer?

Som sagt hoppas verkligen ngon har tid att svara! Tack p frhand!
Senast redigerad av Gizmo_Kvack 2010-08-02 kl. 21:31.
2010-08-03, 04:33
Medlem
Tjackmosters avatar
Produktion och frsljning r ju ven fortsttningsvis olagligt och av att dma av artikeln verkar det ju som att man istllet ska lgga resurserna p att bekmpa den delen. S det behver ju inte ndvndigtvis bli lttare att f tag p kokain dr fr detta, ven om jag kan tnka mig att det inte kommer vara ngra strre problem.
2010-08-04, 01:43
Medlem
MonkeyMens avatar
kan ju bli enklare att f tag p etersom det r en ganska bra ppningsreplik, och folk som har p sig r inte lika nojiga fr att torska eftersom det nu r lagligt att g runt med grejerna p sig. men som sagt, klubba och hitta den haste killen i baren eller som de gamla vanliga tipsen, kolla med taxicahuffrer, bartenders och vakter, ngon knner alltid ngon
2010-08-04, 08:48
Medlem
soloultras avatar
chapeau rouge, langare vid toaletterna.. de brukar vara ganska flitiga med att frska f din uppmrksamhet
r du inte helt frsk kan du nog f tag p bra grejer fr standardpriser
detta gller grs och kola, vet inte med andra droger personligen
2010-08-05, 23:04
Bannlyst
Sten och fina grejjor r inte sjlvklart!
Jag har varit bosatt i bde spanien och usa mm; jag kan sga dig att knepen fr att det skall se 100 ut har dom mnga gemensamt och ett bra ex p det r en fuktig handduk eller trasa som man tvinner runt varan och lter det sedan torka..
2010-08-16, 15:48
Medlem
Gizmo_Kvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soloultra
chapeau rouge, langare vid toaletterna.. de brukar vara ganska flitiga med att frska f din uppmrksamhet
r du inte helt frsk kan du nog f tag p bra grejer fr standardpriser
detta gller grs och kola, vet inte med andra droger personligen

Tack fr tipset! Nr var du dr senast om jag fr frga?

Hur mycket r standardpris?
2010-08-19, 20:14
Medlem
soloultras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmo_Kvack
Tack fr tipset! Nr var du dr senast om jag fr frga?

Hur mycket r standardpris?

standardpris r som i sverige, typ 7-800 fr en gubbe kola men d fr du bra skit..
samma med grs, kanske en aning billigare. 3-400 fr en femma grs men du kan vl frhoppningsvis sjlv avgra om det r bra eller inte p lukten..
2012-10-12, 23:29
Medlem
Trollishs avatar
Chapeau rouge gller fortf, hmtade grymt kola dr ikv. 2000 tjeckiska fick vi betala, dom slde helt ppet vid toan p vervningen
2012-10-13, 11:15
Medlem
mrbyrness avatar
Gr in fr att styrka fregende talare. Chapeau rouge toalett. Var dr i augusti. Det r helt omjligt att missa vem som sljer om du r dr mitt p dagen (om man inte r blind, dv eller totalt retarderad)
2012-10-22, 23:23
Medlem
Kokain i Prag 2013, hur, var och hur mycket?!

Nu r det s att jag ska fara till prag under kommande r och r bekant med att mnga fina droger r legala dr, det visste jag inte under mitt tidigare korta besk i somras.

S mina frgor enligt rubriken r; Var gr man? Hur mycket r det rimligt att betala fr ett g?

Har bara kpt av polare i andra lnder tidigare s jag har ingen aning. Av vad jag frstr s r langning olagligt, men inte innehav, r det d olagligt att kpa?
2012-10-23, 02:22
Medlem
Viktor.Hs avatar
p det stora "turist torget" du kommer hajja nr du vl r dr, kommer inte ihg exat vad det heter. anyway, g fram till vilken svart mnniska som helst p det torget. finns dr dygnet runt (:
2012-10-23, 16:19
Medlem
Disponibels avatar
Vi frgade en gare p nt jamaica-aktigt hak. Bde grs, kola och riktigt starkt bra amfetamin.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in