Hller p att planera en Prag resa med ett gng polare, mycket med anledning av detta
http://www.dn.se/nyheter/varlden/tun...kien-1.1020819
I och med att de inte verkar ta lika hrt p lite kola lngre s borde de ju resulterat i att affrer kan gras ppnare och skrare, vilket i sin tur borde genererar i schysstare dealer, man har tid att testa skiten o.s.v.
I vanliga fall kper jag alltid kola genom vnner eller p rekommendation nr jag r p semester. Nu rkar de vara s att jag inte knner en sjl i Prag och har aldrig beskt staden innan.
S jag tnkte se efter om de fanns ngon trevlig Flashbackare som hade lust att hjlpa till med lite info?
Under dagtid, vart hittar man folk som sljer? D menar jag inte att handla av ngon luffare s vill f mig att "vnta runt hrnet", haha.
Hur mycket fr man betala fr en gubbe? Hur r kvalitn generellt stt? D menar jag inte jag inte exakt procent eller s, men i Sverige mste man ju sga att kvalitn r riktigt dligt, inte ofta man fr en sten t ex. London och Madrid har jag ftt tag i riktigt fina grejer.
Frstr att risken finns att f tag p ngot skit, men jag menar hittar man ngon ok kille kan man ju ge ett erbjudande om att handla ett par gubbar man man fr testa en lina fr ngon hundring.
Som sagt skulle grna, vilja fixa under dagtid. Kvllstid s kan de ju funka att kolla med nattklubbspersonal eftersom de vet att du kan f tag p dem dagen efter, men samtidigt s kan man ju ka p en nit om man trffar en hederlig ordningsvakt(finns de?)
Ngon som har tips p ett ngon/ngra klubbar dr de brukar rra sig folk som sljer?
Som sagt hoppas verkligen ngon har tid att svara! Tack p frhand!