Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-08-03, 00:53
Bannlyst
Safa har flera brder tydligen som alla r tungt kriminella i Stockholm och har varit det i mer n 15r. hur kommer det sig att de har blivit s stora? Hans brder heter vl Deia och Baha tror jag. dessa har ju rnat Museet med btar och nu r de misstnkta fr helikopterrnet. r den svenska poliskren ett skmt eller r dessa grabbar smarta?

Baha var vl kampsportare frrut och drrvakt ocks. Alla tar kokain fr 30000kr p en kvll nr de festar, jag jobbade med en tjej vars syster hade varit p fest med de och bertta hur de skrattade t polisen dumhet.
Citera
2010-08-03, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samadaga
Safa har flera brder tydligen som alla r tungt kriminella i Stockholm och har varit det i mer n 15r. hur kommer det sig att de har blivit s stora? Hans brder heter vl Deia och Baha tror jag. dessa har ju rnat Museet med btar och nu r de misstnkta fr helikopterrnet. r den svenska poliskren ett skmt eller r dessa grabbar smarta?

Baha var vl kampsportare frrut och drrvakt ocks. Alla tar kokain fr 30000kr p en kvll nr de festar, jag jobbade med en tjej vars syster hade varit p fest med de och bertta hur de skrattade t polisen dumhet.
Var i sthlm bor de och vad heter deras far?

Nyfiken bara.
Citera
2010-08-03, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Var i sthlm bor de och vad heter deras far?

Nyfiken bara.
Hittade uppgifterna p en lnk om helikopterrnet.
Citera
2010-08-04, 12:01
Bannlyst
Citat:
Hittade uppgifterna p en lnk om helikopterrnet.
De r frn Bagarmossen.
Om det r samma som jag tnker p s heter han Ali, men det behver inte vara deras farsa. Du menar pengatvtt och pengarfrfalskning, ellerhur? det r lite sjukt att svensk polis inte lyckats lsa in dessa syskon, de har knullat systemet i mer n 15 r och det enda folk pratar om r Milan Sevo hit och hells Angels dit.
Jag menar att dessa grabbar ligger bakom minst lika mycket som Sevo och T Mller gr!
Senast redigerad av samadaga 2010-08-04 kl. 12:07.
Citera
2010-08-04, 12:06
Bannlyst
31ringen(Safa Kadhum) frn Bagarmossen som har Dna-rester p GS4 i Vstberga lmnad efter sig heter just Safa Kadhum och r storebror till Deia och Baha. Han missbrukar vl mest av alla, och har tagit mycket kokain och rohypnol och jag kan tnka mig att det just r knarket som gjort han klantig p brottsdagen/rndagen!
Jag frstr att man lmnar ett spr efter sig men att lmna 4-5 dna spr p olika stllen, (stegen,hanskarna,repet,gps-apparaten, och i helikoptern) gr att Safa med stor sannolikhet ker in fr grovt rn och dessutom fr han avtjna maxstraff denna gng. enda problemet r vl att han kommer ut om 5-7r igen och sen stter han igng igen med maffiaverksamheten!
Citera
2010-08-04, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samadaga
De r frn Bagarmossen.
Om det r samma som jag tnker p s heter han Ali, men det behver inte vara deras farsa. Du menar pengatvtt och pengarfrfalskning, ellerhur? det r lite sjukt att svensk polis inte lyckats lsa in dessa syskon, de har knullat systemet i mer n 15 r och det enda folk pratar om r Milan Sevo hit och hells Angels dit.
Jag menar att dessa grabbar ligger bakom minst lika mycket som Sevo och T Mller gr!
De har 2 systrar ocks d, och mamman r Meizoon. Jag vet vem de r, de var fina killar nr de var mycket sm. Men nu Vad sysslar brderna med d ? Har flickorna klarat sig? r de bortgifta?

Tycker de borde kunna utvisas ven att de har svenskt medborgarskap. Fast tror inte de kom som flyktingar.
Senast redigerad av skellefteewa 2010-08-04 kl. 16:17.
Citera
2010-08-04, 17:46
Bannlyst
Citat:
De har 2 systrar ocks d, och mamman r Meizoon. Jag vet vem de r, de var fina killar nr de var mycket sm. Men nu Vad sysslar brderna med d ? Har flickorna klarat sig? r de bortgifta?

Tycker de borde kunna utvisas ven att de har svenskt medborgarskap. Fast tror inte de kom som flyktingar.

Jag har ocks hrt att dessa personer styr och stller i sthlms undre vrld, ven om det r andra som har vrre rykte o s. Hur knde du dem?
Citera
2010-08-04, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femfemfem
Jag har ocks hrt att dessa personer styr och stller i sthlms undre vrld, ven om det r andra som har vrre rykte o s. Hur knde du dem?
Vill jag inte riktigt g in p d jag fortfarande har kontakt med en bror till mamman. En bror till henne tillverkade pltarna till Dollartillverkning han fick 7 eller 9 mnader fr det. Han r konstnr.

Vill du ha mer upplysningar fr du PMa, knns lite farligt det hr speciellt fr mig.
Senast redigerad av skellefteewa 2010-08-04 kl. 18:47.
Citera
2010-08-10, 00:49
Bannlyst
Han har erknt, varfr skriver inte tidningarna hans namn`?
Citera
2010-08-10, 00:52
Bannlyst
r dom iranier ?
Citera
2010-08-10, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femfemfem
Han har erknt, varfr skriver inte tidningarna hans namn`?

det r vl fr att han inte r flld n?
Citera
2010-08-10, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheskalmanGSU
det r vl fr att han inte r flld n?

Snubben r kurd frn Irak tror jag, Expressen har bild p han i expressen idag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in