2010-08-03, 10:47
Medlem
felstavadds avatar
Har en frga om Front Row som jag r osker p hur jag ska hantera.
Jag kr en iMac ca 1,5 r gammal som hade senaste Front Row inlagt (den som fljde med Snow Leopard). Personligen tyckte jag att denna version sg fullstndigt d de plockat bort mjligheten att streama ljudet i Front Row till airport och allts inte kunna spela upp den i stereon.

Jag hittade en guide (tror det var hr p FB) om att man kunde nedgradera senaste Front Row till en tidigare version (den som fljde med Tiger) vilket jag gjorde, tror det blev till version 1.1.

Detta fungerade och fungerar verlag bra och iTunes/musiken gr att spela upp i stereon.
Nu nr jag kr programuppdatering s dyker det givetvis upp att Front Row gr att uppdatera och att versionen som gr att hmta r 2.1.7.

Innan jag jag nedgraderade till 1.1 s glmde jag kolla vilken version jag hade till Snow Leopard.

S, nu till frgan: Kan jag uppdatera till Front Row 2.1.7 utan att frlora funktionen att spela upp musiken/iTunes via airportexpress i stereon eller ska jag behlla version 1.1?
Citera
2010-08-16, 20:13
Medlem
felstavadds avatar
*bumpeti-bump*, ngon?
Citera
2010-08-16, 21:17
Medlem
Snjs avatar
Du kan ju testa? Frsvinner mjligheten kan du ju alltid nedgradera igen?
Citera
2010-08-16, 22:31
Medlem
felstavadds avatar
-Suck, jo jag gjorde detta nu, funkar inte kan jag sga, fick samma Front Row som r i SL.

Blev ngot stlld ett tag d trden med infon om hur man nedgraderade inte var p FB utan p ett annat forum.
Hr r lnken fr er som saknar att kunna streama musik till stereon: http://discussions.apple.com/thread....51292&tstart=0

Har nedgraderat igen. Musiken/iTunes funkar bra men datorn fryser om jag anvnder iPhoto eller ska glo p film men det kan jag leva med .

Brukar inte gnlla: men jvla Apple som tog bort just den funktionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in