Jag vet inte om någon redan frågat, hittade ingen annan tråd. Men om man beställt något från spicenordic, behöver man då visa någon form av ID när man hämtar ut det på posten?
Hämtar du ut en försändelse på postkontor eller postombud måste du ALLTID visa legitimation som registreras. Inga undantag.
Dock brukar de flesta försändelser från tockna bolag skickas som brev direkt hem i lådan.
Har själv hämtat ut beställning från just spicenordic. Du måste visa ditt id. Men om du är orolig för att någon ska förstå vad det är i paketet så är det lugnt, paketet som det kommer i är väldigt diskret.
Ok kanske var lite dum fråga från början men ville bara vara säker.
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Har själv hämtat ut beställning från just spicenordic. Du måste visa ditt id. Men om du är orolig för att någon ska förstå vad det är i paketet så är det lugnt, paketet som det kommer i är väldigt diskret.
Har beställt från Spice nordic två gånger och inte behövt visa leg någon gång Samma gubbe som stod där båda gångerna också. Annars så har jag alltid behövt visa.
Nu blir jag konfundersam.. För jag har ALDRIG nånsin behövt ID för att hämta ut något..
Kanske är annorlunda här uppe i dom Norrländska Skogarna.. Haha :>
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!