2004-05-14, 00:39
Medlem
Harry_s avatar
någon som vet vart man kan hitta bilden??

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...477029,00.html

sorry hittar inga tråd om den
2004-05-14, 00:57
Moderator
impieteers avatar
Knutbytråden är ett hett tips...

http://217.75.104.59/scandinavia/sho...765#post995765
2004-05-14, 01:17
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Knutbytråden är ett hett tips...

http://217.75.104.59/scandinavia/sho...765#post995765

jätte kul o läsa 196 sidor och över 1300 trådar
2004-05-14, 01:19
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
jätte kul o läsa 196 sidor och över 1300 trådar

Frååååga i tråden menade jag iofs...
2004-05-14, 01:25
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Frååååga i tråden menade jag iofs...

Tycker jag inte. Är man intresserad av Knutby - så måste man läsa igenom ALLA inläggen i ALLA trådarna. Och - när man är klar - tre veckor senare - så har man glömt bort sin ursprungliga fråga.
(IRONI)

Innan Tippi låser denna tråden - så vill jag bara säga att jag stödjer tanken på att skapa ett helt eget Knutbyforum - där dessa mastodont trådar kan delas upp. Nu förstår jag att Tippi har ett liv att leva - och inte ens om han tar alla andra mods till hjälp - orkar göra detta jobb.

Men, det kanske är en tanke nästa gång en liknande tråd börjar växa exponentiellt.
2004-05-14, 01:42
Medlem
Harry_s avatar
sen fungerar ju "Sök" funktionen sk*t
jag sökte på "likbild" då hitta den
den här och Knutby-tråden II
den borde ju visa under vilken tråd den ligger ju
2004-05-14, 11:04
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Tycker jag inte. Är man intresserad av Knutby - så måste man läsa igenom ALLA inläggen i ALLA trådarna. Och - när man är klar - tre veckor senare - så har man glömt bort sin ursprungliga fråga.
(IRONI)

Innan Tippi låser denna tråden - så vill jag bara säga att jag stödjer tanken på att skapa ett helt eget Knutbyforum - där dessa mastodont trådar kan delas upp. Nu förstår jag att Tippi har ett liv att leva - och inte ens om han tar alla andra mods till hjälp - orkar göra detta jobb.

Men, det kanske är en tanke nästa gång en liknande tråd börjar växa exponentiellt.

Jag har lagt fram det som förslag men fått nej på det. Det blir inget Knutbyforum. Däremot gör jag allt som står inom rimliga gränser för att underlätta för folket i den redan exiterande Knutbytråden.
2004-05-14, 11:24
Moderator
impieteers avatar
Citat:

Kul, kul. Hade Knutbytrådens inlägg vuxit exponentiellt hade väl inte ens Flashback klarat av det?
2004-05-15, 03:54
Medlem
greger45s avatar
Läste detta inlägg. Och kom på att jag sätt på Aktuellt samma dag. Och sett bilden inte fan rasar jag. I och för sig minns jag knappt bilden. Minns bilden på kvinnan i badkaret men det var väl poliskvinna som låg där.
2004-05-15, 17:55
Medlem
Pastor Sulas avatar
Citat:
...där dessa mastodont trådar kan delas upp.
Jag ser att Broder Ruskigbuss har tillbringat många timmar i forumet, trots allt! Rasande snygg eksténsk sär skrivning där!
2004-05-15, 18:09
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Sula
Jag ser att Broder Ruskigbuss har tillbringat många timmar i forumet, trots allt! Rasande snygg eksténsk sär skrivning där!

Ja va fan - ibland smyger sig fanskapet på en - särskrivningar är inte speciellt unikt för religiösa dårar.
2004-05-16, 20:01
Medlem
Pellenezs avatar
På tio inlägg har ingen svarat på trådskaparens fråga.

*låst tråd*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in