Herregud. Ni sitter alltså och diskuterar en ranking som är gjord av bl.a. de eminenta läktarkultursproffsen Wennerholm och Ros.
Folk sitter snarare och sågar rankingen just pga. att den skrivits av oinsatta amatörer som Wennerholm och Ros. Jag menar, det är ju inte Anrell som skrivit artikeln, då är varje ord så sant som det bara kan bli, eller?
Citat:
Ursprungligen postat av hultas
Så Lasse Anrell är inte tillräckligt objektiv för att kunna tas på allvar menar du? Herregud, killen är ju urbajare och hatar både AIK och DIF samtidigt som han har varit på nästan alla DIF och AIK-matcher det senaste året. Måhända att han har dålig hörsel men isåfall hör han ju båda klackar lika dåligt. Nej denna kan ni inte smita ifrån
Nä, dags att bege sig till Gamla Stan för uppvärmning inför kvällen!
Folk sitter snarare och sågar rankingen just pga. att den skrivits av oinsatta amatörer som Wennerholm och Ros. Jag menar, det är ju inte Anrell som skrivit artikeln, då är varje ord så sant som det bara kan bli, eller?
Nä, dags att bege sig till Gamla Stan för uppvärmning inför kvällen!
Men så är han också Bajare och ogillar väl Djurgården och AIK lika mycket. Sen handlade diskussionen om ljudvolymen, en enskild match, och inte helheten över en säsong. Det är skillnad på att ge sin syn på vilka som hördes mest jämfört med att få med alla olika delar i en fullständig bedömning. Men det är inte direkt så att hans ord är lag, nej.
Att ni ens orkar kommentera aftonbladets artikel.. Bara ignorera allt skit den tidningen skriver.
Bra jobbat av aik att inte lyckas sälja slut Globen ikväll. Verkligen.
Och det skulle ni gjort? Att det inte blir fullsatt (man ska dock aldrig säga aldrig) handlar inte om AIK, det handlar om matchdatumet och att det är derby 3 av 5.
Fan vad jag hatar Djurgården. Jag hatar Hammarby också men det är ingenting mot vad jag hatar Djurgården. Fyfan.
Djurgården har det bästa publiktrycket, men ni kanske har missat DIFs hemmamatcher på Hovet? Råttor som bara går på derbyna och skiter i alla andra matcher (3-4000 match).
Så kom inte och säg till OSS att vi är Medgångssupportrar, för det gör ni så jävla bra själva.
Om du menar att ajk inte lyckats sälja klart alla biljetter så är väll inte det så svårt o veta om man har någon insyn? Vet ej om ajk säljer sina på ticnet eller hur dem kör men så svårt är det inte och kolla om det blir fullsatt eller inte.
Blev inspirerad av artikeln och ger mig nu på en egen "säsongens bästa", nu med lite drygt halva serien spelad.
Årets bästa hemmaklack:
Inget snack om saken..
Djurgårdens IF
Även en dålig dag som matchen mot oss var klacken den absolut bästa hittills i år.
Årets bästa bortaklack:
AIK fyllde sektionen i första lördagsmatchen, vilket var bättre än vad som upplevts från ett icke 08lag sen Leksand var uppe, och DIF hade ett gäng på bortastå och BB på sittplats, vilket resulterade i några sköna växelramsor. Svårt att att avgöra mellan dem, men vinnaren blir:
Södertälje SK
Givetvis "fusk" när de hade fler tillresta, men de fyllde bortastå och hade folk på sittplats för växelramsor.
Årets bästa sittplats:
Två besök i hallen har gett en klar bild.
Skellefteå AIK
Klacken är inget märkvärdigt i sig, men sittplats gör verkligen att det blir ett fantastiskt tryck i den lilla ishallen utanför gruvan. Sittplats hänger med på ett sätt jag blir riktigt avundsjuk på. Inte en gång per period, eller lite då och då, utan till varje ramsa klappas det med ordentligt
Årets positiva överraskning:
Klacken som jag sett som ett skämt i de år jag varit aktiv, och knappt hört någonting ifrån på plats i deras ishall. Förra året var det t.o.m. så illa att delar av deras ståplats hakade på vår "varför sjunger inte ni". Självklart är vinnaren:
Brynäs IF
Det är glädjande att se hur utvecklingen har gått framåt, trots att ni tyvärr seglar i motvind.
Årets besvikelse:
Hade förmodligen för höga tankar om er, så ni är även här ohotade.
Djurgårdens IF
Ragnarsons avtackning, som av många Djurgårdare jag känner målade upp till något magiskt, blev... Ja, vad blev det egentligen?
Årets mest överskattade:
Ere fest eller?
HV71
Seriöst, var é festen? Under vårt besök hörde vi ±1 ramsa till andra sidan, som givetvis var en Bajenramsa.
Samtliga uttalanden baseras på liveupplevelser. TV, radio eller internet har inte använts i analysen.
God jul!
Senast redigerad av Mr.Vrnn 2010-12-22 kl. 18:54.
Jag blir vansinnig att de jävla idioterna kallas för fans de jävla as som bråkar i matchen AIK-DIF. Identifiera dom jävlarna. Låt dem betala hela jävla säkerhetskostnaden själva. Det måste till en skärpt lagstiftning kring läktarvåld med hårda straff. Jag tar för givet att det kommer att sitta något jävla kravallmongo som vill svara på mitt inlägg med motiveringen, öööööhhhh jag gjorde det för att jag älskarööööö Djurgårn eller AIK beroende på...Du kan dra åt helvete. Jag är stolt Djurgårdare men avstod från denna match då jag misstänkte att det skulle gå åt helvete, varför lägga en match den 22 december...Varför
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!