Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-12-22, 21:08
Medlem
spanKINGs avatar
Solklart vad straffet kommer bli.

Citera
2010-12-22, 21:21
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Jag blir vansinnig att de jävla idioterna kallas för fans de jävla as som bråkar i matchen AIK-DIF. Identifiera dom jävlarna. Låt dem betala hela jävla säkerhetskostnaden själva. Det måste till en skärpt lagstiftning kring läktarvåld med hårda straff. Jag tar för givet att det kommer att sitta något jävla kravallmongo som vill svara på mitt inlägg med motiveringen, öööööhhhh jag gjorde det för att jag älskarööööö Djurgårn eller AIK beroende på...Du kan dra åt helvete. Jag är stolt Djurgårdare men avstod från denna match då jag misstänkte att det skulle gå åt helvete, varför lägga en match den 22 december...Varför

Vad kommer det bli för mesigt straff tro?
Poängavdrag och låga böter?
Det enda som hjälper är troligtvis att de skickas ner lagen till div1 så de sk fans får stå med dumstruten på av det handlande de åstakommit under en längre tid.
Citera
2010-12-22, 22:03
Medlem
dwgs avatar
Enklats vore att kasta ut barnfamiljerna.
Citera
2010-12-22, 22:06
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Enklats vore att kasta ut barnfamiljerna.

Enklast vore väl att de kunde slåss på en plats där ingen ser?
Citera
2010-12-22, 22:09
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurvardetnu
Vad kommer det bli för mesigt straff tro?
Poängavdrag och låga böter?
Det enda som hjälper är troligtvis att de skickas ner lagen till div1 så de sk fans får stå med dumstruten på av det handlande de åstakommit under en längre tid.
Jo precis, det bästa är att straffa de som sköter sig och låta de som stökar gå fria. Vad är poängen med böter, hur skulle de hjälpa, likaså poängavdrag?

Det enda sättet är att göra som i England och införa hårda individuella straff, tror du en firmakille bryr sig om laget staffas?
Citera
2010-12-22, 22:12
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Jo precis, det bästa är att straffa de som sköter sig och låta de som stökar gå fria. Vad är poängen med böter, hur skulle de hjälpa, likaså poängavdrag?

Det enda sättet är att göra som i England och införa hårda individuella straff, tror du en firmakille bryr sig om laget staffas?

Ja, det är tråkigt att vi inte kan göra som i England där dessa personer blir tvugna att vara vid en polisstation när matchen ska spelas. Förstår inte att man inte kan fixa detta.
Citera
2010-12-22, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Ja, det är tråkigt att vi inte kan göra som i England där dessa personer blir tvugna att vara vid en polisstation när matchen ska spelas. Förstår inte att man inte kan fixa detta.

Allvarligt?
Citera
2010-12-22, 22:17
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Allvarligt?

Hellre det än att man tar bort bortaklacken. Eller?
Citera
2010-12-22, 22:34
Medlem
Så kör man över gnaget.

Matchens uppvisning: När våran klack körde växelsång i 20 min i andra perioden med hela globens stora ögon på oss, inklusive gnaget klacken som hade hakorna nere på isen.

Matchens skratt: Gnagarna som hetsa vid 1-1 med Stone Island och var dom första att dra när 2(!) Djurgårdare satte fart efter dom.

Matchens skönaste: När hela Djurgårn hoppar till tonerna "Den som inte hoppar, han är gnagarsvin"

Gnaget oerhört tama matchen igenom förutom ett internbox modell större i första perioden!

Sjukt mycket händelser denna match. Nu blir det fest så får rapporten bli när man nyktrat till.

Härliga Djurgårn!!
Citera
2010-12-22, 23:11
Medlem
Inga kärnfysiker som var på AIK-DIF ikväll... ..Hade man varit polis hade batongen gått glödhet....För mycket daltande med dessa idioter ...Bunta ihop dom först o främst...Se till att dom får åka rullstol o käka med sugrör många månader framåt...Om dom sen ändå vill på fler derbyn..Stäng av dom för all framtid!
Citera
2010-12-22, 23:12
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck

Jag är också för hårdare personliga straff, men saken är den att klubben måste börja ta sitt ansvar och inte sälja biljetter till dessa avarter.
Klubben kommer förr eller senare hamna i den situationen då den vanlige Svensson inte går på idrott och med detta försvinner stora intäkter till klubbkassan.
Citera
2010-12-22, 23:13
Medlem
Dom skulle ha brutit matchen..O spelat klart den på Kärrtorp i minus 22 ca ..Garanterat publikfritt o klackfritt !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in