• 1
  • 2
2010-08-15, 08:41
Bannlyst
Har funderat på det här länge. Jag som är narkoman. Vilka droger/mediciner passar bra att ta när man jobbar/går i skolan? Min första tanke var ju ritalin tabletter för man blir så jävla pigg och orkar jobba mer men om man ska gå i skólan så föredrar inte jag ritalina för man blir så stissig och ska prata med alla.

Har tidigare försökt med GHB men bara ett dum huvud kan komma på den idén att de ska fungera när man jobbar, jag försökte med ghb men jag somna alltid.

Sen är det ju inte bara det här med jobb och skola heller utan familje livet,vad ska man ta så dom inte märker?

Skriv vad ni tycker om det här ni som är narkomaner, hur gör ni? och vilka droger använder ni?

mvh
Citera
2010-08-15, 08:54
Medlem
Falcãos avatar
Jag tar inga droger på jobbet men lite benso skulle man väl utan problem kunna glida runt skönt på utan att det märktes. Observera nu att jag skrev lite.
Citera
2010-08-15, 09:00
Medlem
Macgarvers avatar
Det beror väl helt på vad du vill uppnå och hur du reagerar på olika substanser.
Jag antar att du redan testat dom flesta droger?

Känner du dig för trött beror det antagligen på din nuvarande medicinering.
Citera
2010-08-15, 09:04
Bannlyst
Opioider säger jag. Funkar till allt.
Citera
2010-08-15, 09:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Det beror väl helt på vad du vill uppnå och hur du reagerar på olika substanser.
Jag antar att du redan testat dom flesta droger?

Känner du dig för trött beror det antagligen på din nuvarande medicinering.

Han killen ovanför som skrev benzo, de går aldrig tar man 1mg xanor så är man uppe i 10mg på 2 timmar, så är det för mig iaf.

Jag har testat dom flesta drogerna och jag tycker mest om uppåtdroger som amfetamin.

Min nuvarande medicinering blir jag trött av:

4mg xanor depot
4mg iktorivil
15mg imovane
3x75mg efexor
600mg lyrica
10mg zyprexa
50 mg nozinan vid behov
Citera
2010-08-15, 09:27
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Han killen ovanför som skrev benzo, de går aldrig tar man 1mg xanor så är man uppe i 10mg på 2 timmar, så är det för mig iaf.

Jag har testat dom flesta drogerna och jag tycker mest om uppåtdroger som amfetamin.

Min nuvarande medicinering blir jag trött av:

4mg xanor depot
4mg iktorivil
15mg imovane
3x75mg efexor
600mg lyrica
10mg zyprexa
50 mg nozinan vid behov

Då får du väl ta Amfetamin om det är det du vill ha. Fattar inte syftet med tråden.
Missbruk brukar väl märkas förr eller senare, men kör på du om du siktar på en fortsatt karriär som narkoman.
Citera
2010-08-15, 09:29
Medlem
Falcãos avatar
Citat:

Saknar du helt självdisciplin.
Citera
2010-08-15, 09:30
Bannlyst
Testa tobak och alkohol som alla andra.
Annars så finns det alltid CB, dock så är det inte de bästa om man nu inte jobbar hemma.
Citera
2010-08-15, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Saknar du helt självdisciplin.

Ne men du vet hur narkomaner är, får man 2 mg xanor och sen går det 1 timma och då tänker man fan va skön jag känner mig då vill man ta 2mg till och sen tappar man kontrollen helt. Men jag är säker på att de är inte bara jag som tänker så. Men de kan gå, jag kanske har fel, jag kanske skulle klara mig med 4 mg xanor på morgonen och sen 4mg på kvällen.
Citera
2010-08-15, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Då får du väl ta Amfetamin om det är det du vill ha. Fattar inte syftet med tråden.
Missbruk brukar väl märkas förr eller senare, men kör på du om du siktar på en fortsatt karriär som narkoman.

Ja för fan jag ska fortsätta, jag ångrar inte att jag börja ta droger, men som sagt små doser amfetamin för mig lr ritalina men nu handlar inte den här tråden om mig utan om er!! Hur ni gör. håll err till topic nu.

mvh
Citera
2010-08-15, 12:09
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ne men du vet hur narkomaner är, får man 2 mg xanor och sen går det 1 timma och då tänker man fan va skön jag känner mig då vill man ta 2mg till och sen tappar man kontrollen helt. Men jag är säker på att de är inte bara jag som tänker så. Men de kan gå, jag kanske har fel, jag kanske skulle klara mig med 4 mg xanor på morgonen och sen 4mg på kvällen.

Det där känns igen
Citera
2010-08-15, 12:11
Medlem
Falcãos avatar
Citat:

Ta inte med mer Xanor till jobbet än du kan tänka dig att ta då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in