• 2
  • 3
2010-08-16, 13:56
Medlem
deadsets avatar
Var ren på jobbet. Jag har varit påverkad på jobbet, och hamnat i möten och skit, så det är inte värt det. Om du nu måste knarka - gör det på fritiden.
Citera
2010-08-22, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Var ren på jobbet. Jag har varit påverkad på jobbet, och hamnat i möten och skit, så det är inte värt det. Om du nu måste knarka - gör det på fritiden.

1 +! Mig veterligen är du mest känd för ditt kryptonberoende o just en sådan fälla kan vara farlig. Tramadol eller krypton kan jag tänka mig passar otroligt bra i jobbsituationer...iaf en stund men verkligen inte i längden.
Citera
2010-08-22, 23:50
Medlem
Mandic!s avatar
Benzo i rimliga mängder, så man inte beter sig som en idiot, sluddrar och ramlar osv.. Då fungerar det ju väl. Även Tramadol funkar bra, i rimliga mängder givetvis. Men så är det nog med allt, rimliga mängder..
Citera
2010-08-23, 00:11
Medlem
cannabis passar faktiskt kanon =)
Citera
2010-08-23, 00:13
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
cannabis passar faktiskt kanon =)
Med rödsprängda ögon? Ingen som misstänker nåt då ju..
Citera
2010-08-23, 08:15
Medlem
bayers avatar
Jag måste tyvärr svara heroin, fast det är ju inte alla som kan det. Och jag rekommenderar det inte! Men för mig var det lugnt. Det var om man nån gång inte hade - då var det fruktansvärt att kravla sig dyblöt av avis till jobbet och försöka le. Men man var ju tvungen...

Annars borde väl PCP passa rätt bra för daghemspersonal och så.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in