• 1
  • 2
2010-08-19, 14:41
Medlem
nuendasts avatar
Skulle vilja veta om det finns någon där ute tjej eller kille som blivit utsatt av otrohet av sin partner men efteråt ändå stannat kvar i förhållandet och lyckats rädda det?

Hur räddade ni ert förhållande i så fall och upphörde otroheten? Var det värt att rädda förhållandet eller hade det varit bättre att göra slut och gå vidare? Vill höra er story.
Citera
2010-08-19, 14:43
Medlem
Denoms avatar
Inte om min partner har varit otrogen.
Citera
2010-08-19, 14:46
Medlem
Jack.Dogs avatar
Nej, verkligen inte. Enligt mig handlar ett förhållande om förtroende och kärlek. Och det har man verkligen inte mot någon om man är otrogen. Så nej, den gången det hände var det ADJÖ och bara att börja på ny kula.
Citera
2010-08-19, 15:47
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Skulle vilja veta om det finns någon där ute tjej eller kille som blivit utsatt av otrohet av sin partner men efteråt ändå stannat kvar i förhållandet och lyckats rädda det?

Hur räddade ni ert förhållande i så fall och upphörde otroheten? Var det värt att rädda förhållandet eller hade det varit bättre att göra slut och gå vidare? Vill höra er story.

Haha varför i helvete skulle man vilja göra det?

Nej, de ggr det varit på tapeten att nån brud kilat vid sidan så har det vart rådump på plats, nån jävla stolthet har man väl trots att man är kär!?

Kan aldrig bli samma förhållande igen när någon i det erkänt att de varit otrogen, så enkelt är det.
Citera
2010-08-19, 16:21
Medlem
Allthats avatar
Ja, jag var otrogen mot mitt ex när jag var yngre hade inte sex med den andra bruden med vi strulla lite osv både var packade. Nästa morgon ångra jag mig som fan och berätta vad som hade hänt efter som jag inte kunde ljuga för henne. Vi var tillsammans i över 2 år till efter det.
Citera
2010-08-19, 16:34
Medlem
Njae... mitt förra-förra ex var otrogen emot mig. Tog tillbaka henne sen när hon bönade och bad. Sen hade vi typ ett on-off förhållande, mer kk-liknande. Var mest psykiskt jobbigt eftersom båda två var ute på annat håll oxå och många svek. Så till slut satte vi oss ner och snackade och bestämde oss för att antingen är vi tillsammans eller inte. Så vi gjorde ett försök till men det slutade återigen med att hon var otrogen. Så nee.... gå inte på den niten!
Citera
2010-08-19, 18:09
Medlem
DjPuttes avatar
Skulle vara adjöss med en 45 i häcken!
Citera
2010-08-19, 19:24
Medlem
Overklighet9s avatar
Ja, det har jag, för mig var det hyfsat lätt att förlåta, jag är inte särskilt svartsjuk och idag är förhållandet ännu bättre än innan otroheten skulle jag säga. Vi klarade av att gå vidare tillsammans eftersom vi redde ut de underliggande orsakerna till otroheten och eftersom vi har väldigt bra kommunikation mellan oss.
Citera
2010-08-19, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighet9
Ja, det har jag, för mig var det hyfsat lätt att förlåta, jag är inte särskilt svartsjuk och idag är förhållandet ännu bättre än innan otroheten skulle jag säga. Vi klarade av att gå vidare tillsammans eftersom vi redde ut de underliggande orsakerna till otroheten och eftersom vi har väldigt bra kommunikation mellan oss.
Det där lät som "tips från relationsexperten" fast i fel form. Haha.
Citera
2010-08-19, 21:06
Medlem
Overklighet9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P1ller
Det där lät som "tips från relationsexperten" fast i fel form. Haha.

Eh, kul om jag fick dig att skratta men jag var faktiskt seriös...
Eller hur menar du?
Citera
2010-08-19, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighet9
Eh, kul om jag fick dig att skratta men jag var faktiskt seriös...
Eller hur menar du?
Äh, glöm det. Lät bara lite för perfekt. Inget ont menat.
Citera
2010-08-19, 21:35
Medlem
Min pojkvänn var otrogen mot mig, jag tog tillbaka honom och vi löste de. Vi var tillsammans nästan ett år till innan samma sak hände igen. Sedan har vi varit kk fram och tillbaka men det är bara psykiskt jobbigt, båda två vet igentligen att vårat förhållande har varit så jävla kört väldigt länge men ingen släpper riktigt taget. Jag ångrar idag att jag tog tillbaka honom även fast vi fortfarande älskar varandra, det är inte värt allt lidande!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in