Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2011-07-07, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skarlockholmes
Hela konversationen:

felmoftan gnag gnagare gnagast
@
@pshila @therealardin vad exakt är tungrulla? är det nåt man gör med tungan eller är det nåt tungt? mvh undrande ickegotlänning
5 hours ago
in reply to ↑

@therealardin
Anna Ardin
@felmoftan äh, fuck it, jag såg inte, hörde bara falskrykte på dansgolvet & fylletweetade, ska skaffa alkolås & ber alla om ursäkt @pshila

@therealardin
Anna Ardin
Särskilt förlåt till Schlingmann, nej, jag vet inget om nån du hånglat med, det var dumt att sprida det fulryktet #pudel #almedalen
52 minutes ago via TweetDeck

Anna Ardin framstår som något omogen. Jag förstår att hon inte valts till politiska uppdrag och att hon inte har annat än tillfälliga arbeten finansierade av diverse offentliga finansiella källor.

Något omogen är väl bara förnamnet. Hon verkar ju uppenbarligen lida av någon slags hybris med ett mycket starkt bekräftelsebehov. Se mig, hör mig, rör mig - även om jag ljuger emellanåt. Emotionell instabilitet och svårighet att reglera sina känslor. Hon kanske lider av en s.k. borderlinestörning?

Att hon inte heller har valts in till några tyngre politiska uppdrag utan får istället sin huvudsakliga försörjning genom tillfälliga arbeten i den offentliga förvaltningen är inte så förvånande. Den människan skulle aldrig klara av ett riktigt heltidsjobb inom den privata sektorn. Hon är nog inte så värst produktiv. Det är ett som är säkert.

Slightly immature is simply the first name. She seems obviously suffer from some sort of hubris with a very strong confirmation needed. See me, hear me, touch me - even if I'm lying in between. Emotional instability and difficulty regulating their emotions. She may suffer from a so-called borderline disorder?

That she not have been elected to some heavy political office but instead receives its main supply through temporary jobs in public administration is not so surprising. The man would never do a real full time job in the private sector. She's probably not very productive. It is one thing certain.
Citera
2011-07-07, 18:55
Medlem
Jag förstår att ingen vill erbjuda någon speciellt framskjuten tjänst till henne. Hon hade en inom broderskapet och inte många organisationer eller politiska partier har råd med sådana händelser.
Det hon nu skriver om under årets största politiska händelse blir jag inte klok på.

Antingen vill hon bete sig som 18 år eller så har hon smuttat lite för mycket på rosén.
Hennes 140+(?) i intelligens verkar hon ha tappat bort. Eller aldrig ens haft?
Citera
2011-07-07, 19:15
Medlem
Visa & MasterCard lyfter blockaden mot WL/JA. Man skall ändå stämma dem för förlorade inkomster under 7 månader.
http://www.datacell.com/news/2011-07...ccepted_again/
Citera
2011-07-07, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
- Särskilt förlåt till Schlingmann, nej, jag vet inget om nån du hånglat med, det var dumt att sprida det fulryktet.

- Especially sorry to Schlingmann, no, I do not know about you making out with somebody, it was stupid to spread the ugly rumor.

Se http://twitter.com/#!/therealardin

Är den 30-åriga vuxna kvinnan AA helt dum i huvudet?

Is the 30-year-old adult woman AA completely stupid?

Hon är ännu äldre, 32 år. Och hon ville bli Mrs WikiLeaks.
Citera
2011-07-07, 20:41
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuxnet

De sista åren har det hänt saker som fått omvärlden att häpna och som saknar naturliga förklaringar.
Artic Sea är det senaste exemplet, vem fan kapar en timmerlast där båten är värd mera än timret, sen köra till Cap Verde jagad av nästan hela Svarta Havsflottan med 2 atomubåter, 1 jagare och en massa mindre skepp + 3 ryska jumbojets som flyger hem "kaparna" där nu både besättning-anhöriga+kaparna belagts med totalt yppandeförbud, dom riskerar livstid om dom öppnar käften.
Svenska marinen såg allt och höll käften och spelade sen en usel teater vid kapningen utanför Gotland i den mest radarövervakade delen i hela Östersjön.....
Ja, det var helt galet. Det första piratdådet på svenskt vatten på sådär 200 år, och svensk press tyckte knappt att det ens var värt små notiser. All världens militär, sattelliter och kustbevakningar lyckades inte hitta båten ens när den flöt genom doverkanalen.

Sedan det som jag finner det mest underliga av alltihop. Hillary Clintons rörelse på sin politiska resa runtomkring i Afrika, och Arctic seas underliga rörelse från Östersjön leder till slut till att både båten och Hillary sammanträffar i Cape Verde. Sedan åker Hillary hem till amerikat och någon dag efter får ryssarna plocka hem alla gubbar.

Och snart faller allt i en slags slumrande glömska. Det vore otroligt intressant om Wikileaks kunde finna något material om detta.
Citera
2011-07-07, 21:04
Medlem
MilitantCanibals avatar
Citat:
@therealardin
Anna Ardin
@felmoftan äh, fuck it, jag såg inte, hörde bara falskrykte på dansgolvet & fylletweetade, ska skaffa alkolås & ber alla om ursäkt @pshila

Typ, 'Sitter ute med världens coolaste'
Citera
2011-07-07, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
- Särskilt förlåt till Schlingmann, nej, jag vet inget om nån du hånglat med, det var dumt att sprida det fulryktet.

- Especially sorry to Schlingmann, no, I do not know about you making out with somebody, it was stupid to spread the ugly rumor.

Se http://twitter.com/#!/therealardin

Är den 30-åriga vuxna kvinnan AA helt dum i huvudet?

Kan inte vara bra för Ardin att göra sig ovän på detta viset ff.a inte med Katrine K. KK känner självklart väl till Ardin, först från deras gemensamma aktiviteter i Uppsala på den socialdemokratiska studentföreningen dels förstås senare inom partiet då KK också utgör sig för att vara feminist och troende (katolik??). Underlättar inte Ardins comeback i de högre sfärerna (visst ja, hon har ju aldrig varit där). Är Ardin avundsjuk på den 27-åriga KK som har lyckats avsevärt bättre än hon själv.

Förefaller mig inte osannolikt att Ardin har problem att hantera alkohol. Ett av de första tecken på alkoholism är att man gör bort sig socialt, såsom hon nu gör enligt ovan.
Citera
2011-07-07, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollenblau
Kan inte vara bra för Ardin att göra sig ovän på detta viset ff.a inte med Katrine K. KK känner självklart väl till Ardin, först från deras gemensamma aktiviteter i Uppsala på den socialdemokratiska studentföreningen dels förstås senare inom partiet då KK också utgör sig för att vara feminist och troende (katolik??). Underlättar inte Ardins comeback i de högre sfärerna (visst ja, hon har ju aldrig varit där). Är Ardin avundsjuk på den 27-åriga KK som har lyckats avsevärt bättre än hon själv.

Förefaller mig inte osannolikt att Ardin har problem att hantera alkohol. Ett av de första tecken på alkoholism är att man gör bort sig socialt, såsom hon nu gör enligt ovan.

1. Vad har KK att göra med tweetet, då det handlar om Schlingmann.

2. Vem är KK?

3. Vad har hänt mellan damerna?
Citera
2011-07-07, 22:05
Medlem
MilitantCanibals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback979
2. Vem är KK?

Katrine Kielos?

https://www.flashback.org/t674322
Citera
2011-07-07, 22:07
Medlem
Citat:

2. Vem är KK?

https://www.flashback.org/t1234049p3

1. Ardins twitter sprider ryktet att Schlingman och KK utövar utomäktenskapliga sexuella aktiviteter där FB medlemmar därefter framför hypotesen att den gifte Schlingman fick sticka in sin schlang i KK. Schlingman och KK tycks att konsumerat stora mängder alkohol. KK arbetinsats under dagen har varit mycket låg tydande på bakfylla och eller ångest
2. Katrine Kielos, ledarskribent Aftonbladet. Sexig sosse på ge
3. Frågan är snarare vad som kommer hända nu
Citera
2011-07-07, 22:09
Medlem
Citat:

2. Vem är KK?

Läs två sista sidorna i denna tråd (inlägg 32 och framåt), se nedan. Man kan ana både bitterhet, alkoholism, kvinnlig svartsjuka och kanske t.o.m. sex över partigränserna.

Citera
2011-07-07, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollenblau

1. Ardins twitter sprider ryktet att Schlingman och KK utövar utomäktenskapliga sexuella aktiviteter där FB medlemmar därefter framför hypotesen att den gifte Schlingman fick sticka in sin schlang i KK. Schlingman och KK tycks att konsumerat stora mängder alkohol. KK arbetinsats under dagen har varit mycket låg tydande på bakfylla och eller ångest
2. Katrine Kielos, ledarskribent Aftonbladet. Sexig sosse på ge
3. Frågan är snarare vad som kommer hända nu

Haha, den var bra...Schlingmann fick sticka sin schlang i KK, påstår den självutnämnda slampan AA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in