Citat:
Ursprungligen postat av skarlockholmes
Hela konversationen:
felmoftan gnag gnagare gnagast
@
@pshila @therealardin vad exakt är tungrulla? är det nåt man gör med tungan eller är det nåt tungt? mvh undrande ickegotlänning
5 hours ago
in reply to ↑
@therealardin
Anna Ardin
@felmoftan äh, fuck it, jag såg inte, hörde bara falskrykte på dansgolvet & fylletweetade, ska skaffa alkolås & ber alla om ursäkt @pshila
@therealardin
Anna Ardin
Särskilt förlåt till Schlingmann, nej, jag vet inget om nån du hånglat med, det var dumt att sprida det fulryktet #pudel #almedalen
52 minutes ago via TweetDeck
Anna Ardin framstår som något omogen. Jag förstår att hon inte valts till politiska uppdrag och att hon inte har annat än tillfälliga arbeten finansierade av diverse offentliga finansiella källor.
felmoftan gnag gnagare gnagast
@
@pshila @therealardin vad exakt är tungrulla? är det nåt man gör med tungan eller är det nåt tungt? mvh undrande ickegotlänning
5 hours ago
in reply to ↑
@therealardin
Anna Ardin
@felmoftan äh, fuck it, jag såg inte, hörde bara falskrykte på dansgolvet & fylletweetade, ska skaffa alkolås & ber alla om ursäkt @pshila
@therealardin
Anna Ardin
Särskilt förlåt till Schlingmann, nej, jag vet inget om nån du hånglat med, det var dumt att sprida det fulryktet #pudel #almedalen
52 minutes ago via TweetDeck
Anna Ardin framstår som något omogen. Jag förstår att hon inte valts till politiska uppdrag och att hon inte har annat än tillfälliga arbeten finansierade av diverse offentliga finansiella källor.
Något omogen är väl bara förnamnet. Hon verkar ju uppenbarligen lida av någon slags hybris med ett mycket starkt bekräftelsebehov. Se mig, hör mig, rör mig - även om jag ljuger emellanåt. Emotionell instabilitet och svårighet att reglera sina känslor. Hon kanske lider av en s.k. borderlinestörning?
Att hon inte heller har valts in till några tyngre politiska uppdrag utan får istället sin huvudsakliga försörjning genom tillfälliga arbeten i den offentliga förvaltningen är inte så förvånande. Den människan skulle aldrig klara av ett riktigt heltidsjobb inom den privata sektorn. Hon är nog inte så värst produktiv. Det är ett som är säkert.
Slightly immature is simply the first name. She seems obviously suffer from some sort of hubris with a very strong confirmation needed. See me, hear me, touch me - even if I'm lying in between. Emotional instability and difficulty regulating their emotions. She may suffer from a so-called borderline disorder?
That she not have been elected to some heavy political office but instead receives its main supply through temporary jobs in public administration is not so surprising. The man would never do a real full time job in the private sector. She's probably not very productive. It is one thing certain.