Flashback bygger pepparkakshus!
2010-08-24, 07:55
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jag hörde något om hon skrivit en sinnessjuk uppsats på högskolan. Vad vet vi om det?

Vad handlar den om? Kanske går att hitta på uppsatser.se.
Citera
2010-08-24, 08:07
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnutteKragballe
Ond eller galen?

Både och. En rutinerad iskall psykopat som leker runt i oroshärdar med säkerhetstjänster, i Kuba och Buenos Aires och Washington. Hon är en förrädare och en säkerhetsrisk i mina ögon. Efter allt jag har tagit del om henne är detta mitt samlade omdöme. Uppenbart en agent. Obvious agent is obvious.

Jag har kämpat under morgonen med att försöka sprida infon om henne på engelska till Aljazeera bloggar , utländska forum osv. Hjälp gärna till den som vill och orkar, jag skrev en sammanfattning på engelska den finns i min sig, under den första sammanfattningen.
Detta är viktigt eftersom svenska media än så länge vägrar att skriva om hennes agentverksamhet och troliga samarbete med CIA.

Tex att säpo och Fidel Castro kastade ut henne från Kuba men ändå smet hon ifrån dem till en annan ambassad på Kuba för att möta upp en Jugoslav och "ge henne en souvenir från sverige" jojo!!

Citat:
"Jag ville säga hejdå till Miriam, min vän den fd diplomaten för Castro i Jugoslavien och berätta varför jag plötsligt försvann. Jag bad säpo om lov, men de sa ”vi slänger ut dig om du träffar nån, bryt kontakten omedelbart”. Men så gör man ju bara inte! Jag hade en svensk souvenir jag ville ge henne och jag hade lovat att komma, vi skulle äta middag ihop. Men jag fick inte ringa, inte åka dit. Till slut träffades vi på en ambassad, ett fribo, utan att äta middag, utan att hon fick sin present och med nerverna utanpå kroppen" Anna Ardin

https://www.flashback.org/sp25048137
Senast redigerad av Anemon 2010-08-24 kl. 08:24.
Citera
2010-08-24, 08:16
Medlem
FittLisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Vad handlar den om? Kanske går att hitta på uppsatser.se.
Sex inlägg innan ditt.
Klick
Senast redigerad av FittLisa 2010-08-24 kl. 08:18.
Citera
2010-08-24, 08:17
Medlem
KnutteKragballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrix2005
En barndomsvän till mig som enligt egen utsago känner denna Anna Ardin mycket väl genom att ha deltagit i olika projekt tillsammans har en del info.

Denna Ardin ska ha sugit av Assange, oklart om det var det enda som gjordes eller om det var avslutning, och hon sa till honom att hon ville inte ha satsen i munnen. Han sprutade henne dock i munnen.

Det där med kondom är någon polisfråga som kommit fram då frågan ska ha varit; "om Assange hade en kondom, hade du då slutfört oralsexet?" varav svaret där ska ha varit ja men att själva grejen var att hon ville inte ha satsen i munnen. Därför ingen våldtäkt utan endast ofredande.

Den vinklingen känns väl inte helt otrolig och min vän var mycket nöjd över att ha dessa detaljer.

Låter som ett inte helt otänkbart scenario.

Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Både och. En rutinerad iskall psykopat som leker runt i oroshärdar med säkerhetstjänster, i Kuba och Buenos Aires och Washington. Hon är en förrädare och en säkerhetsrisk i mina ögon. Efter allt jag har tagit del om henne är detta mitt samlade omdöme. Uppenbart en agent. Obvious agent is obvious.

Jag har kämpat under morgonen med att försöka sprida infon om henne på engelska till Aljazeera bloggar , utländska forum osv. Hjälp gärna till den som vill och orkar, jag skrev en sammanfattning på engelska den finns i min sig, under den första sammanfattningen.
Detta är viktigt eftersom svenska media än så länge vägrar att skriva om hennes agentverksamhet och troliga samarbete med CIA. Tex att säpo och Fidel Castro kastade ut henne från Kuba men ändå smet hon ifrån dem till en annan ambassad på Kuba för att möta upp en Jugoslav och "ge honom en souvenir från sverige" jojo!!

Tror inte på någon som helst CIA koppling men jobba på du om du anser att dy har rätt.

I en demokrati får både idioter, manshatare och foliehattar komma till tals.
Citera
2010-08-24, 08:19
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Tex att säpo och Fidel Castro kastade ut henne från Kuba men ändå smet hon ifrån dem till en annan ambassad på Kuba för att möta upp en Jugoslav och "ge honom en souvenir från sverige" jojo!!

Va gulligt, hade hon målat en Dalahäst alldeles själv?
Citera
2010-08-24, 08:22
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Va gulligt, hade hon målat en Dalahäst alldeles själv?

Ja visst är det fint, jag editerade mitt inlägg se ovan!
Citera
2010-08-24, 08:27
Medlem
Anemons avatar
Citat:

Tror inte på någon som helst CIA koppling men jobba på du om du anser att dy har rätt.

Det kanske har undgått dig att just sydamerika är USAs och CIAs lekplats och unga nya politiker i början av karriären är precis sådana som de riktar in sig på att rekrytera. Men allt är förstås en slump.
Citera
2010-08-24, 08:31
Medlem
KnutteKragballes avatar
Citat:
Det kanske har undgått dig att just sydamerika är USAs och CIAs lekplats och unga nya politiker i början av karriären är precis sådana som de riktar in sig på att rekrytera. Men allt är förstås en slump.

Det har verkligen inte undgått mig men därifrån till CIA koppling för en förvirrad sosse som har mycket sjuka åsikter om män är steget långt.

Men vill du diskutera det ämnet så finns det en annan tråd i Aktuella brott och kriminalfall.

Undrar just vart Anna Ardin hade varit om 10-15 år om inte detta kommit fram...
Citera
2010-08-24, 08:34
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Det har verkligen inte undgått mig men därifrån till CIA koppling för en förvirrad sosse som har mycket sjuka åsikter om män är steget långt.

Men vill du diskutera det ämnet så finns det en annan tråd i Aktuella brott och kriminalfall.

Undrar just vart Anna Ardin hade varit om 10-15 år om inte detta kommit fram...

Menar du att det skulle vara o/t i en skvallertråd att dokumentera hennes verksamhet i Sydamerika med Säpo inblandat? Isåfall varför?
I andra skvallertrådar kan man läsa inlägg som "jag såg honom på ica i täby", och det är On /T .

Men "Hon blev utkastad fån Kuba av säpo" är o/t i en annan skvallertråd?Skärp dig! Observera att det är hennes egna ord inte spekulation eller andrahandsuppgifter.
Senast redigerad av Anemon 2010-08-24 kl. 08:39.
Citera
2010-08-24, 08:46
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matrix2005
En barndomsvän till mig som enligt egen utsago känner denna Anna Ardin mycket väl genom att ha deltagit i olika projekt tillsammans har en del info.

Denna Ardin ska ha sugit av Assange, oklart om det var det enda som gjordes eller om det var avslutning, och hon sa till honom att hon ville inte ha satsen i munnen. Han sprutade henne dock i munnen.

Det där med kondom är någon polisfråga som kommit fram då frågan ska ha varit; "om Assange hade en kondom, hade du då slutfört oralsexet?" varav svaret där ska ha varit ja men att själva grejen var att hon ville inte ha satsen i munnen. Därför ingen våldtäkt utan endast ofredande.

Den vinklingen känns väl inte helt otrolig och min vän var mycket nöjd över att ha dessa detaljer.

Om detta är en korrekt beskrivning av händelsen så har jag svårt att förstå att det överhuvudtaget kan anses som att ett brott har begåtts. Visst är det kass stil att spruta någon i munnen om man sagt att man inte ska göra det men det känns ju mer som att det är lite oartigt, ungefär som att inte hålla upp dörren för en 90-årig tant med rullator, än något som man springer till polisen med. För övrigt tycker jag att Anna Ardin är alldeles för snygg för att vara kristen.
Citera
2010-08-24, 08:55
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Både och. En rutinerad iskall psykopat som leker runt i oroshärdar med säkerhetstjänster, i Kuba och Buenos Aires och Washington. Hon är en förrädare och en säkerhetsrisk i mina ögon. Efter allt jag har tagit del om henne är detta mitt samlade omdöme. Uppenbart en agent.
Är det inte viktigt för en agent att smälta in och inte synas?
Hon ser i stället till att synas så mycket det går i samband med olika kontroversiella händelser.

Sedan det kom fram att hennes kusin är militär i Afghanistan tror jag mer än tidigare att hon blivit erbjuden pengar (eller annat) för att förstöra ryktet för JA. Som kontaktperson tillbringade hon en del tid med honom och då gällde det att vara vaken och använda det som dök upp. När det gäller sex och engångsligg är det inte så ovanligt att båda parterna inte är helt samstämmiga i allt. Det går säkert ofta att hitta något som går att utnyttja.
Citera
2010-08-24, 08:56
Medlem
KnutteKragballes avatar
Citat:
Menar du att det skulle vara o/t i en skvallertråd att dokumentera hennes verksamhet i Sydamerika med Säpo inblandat? Isåfall varför?
I andra skvallertrådar kan man läsa inlägg som "jag såg honom på ica i täby", och det är On /T .

Men "Hon blev utkastad fån Kuba av säpo" är o/t i en annan skvallertråd?Skärp dig! Observera att det är hennes egna ord inte spekulation eller andrahandsuppgifter.

Vill du vara en foliehatt så vassego.

Du kan ju alliera dig med Anders Jallai
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in