Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-19, 22:17
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Toppintressant. Har jag missat. Finns det sparat?

Ska kolla. Det finns nämt i stora tråden. Om hur man ska hämnas, vilket detta var ett sätt. Hon raderade ju liksom sina SMS allt detta efter anmälan.

Detta med att radera tyder ju lite på att manipulativt beteende. Om hon nu var en sådan där närmast nunna som hon nu verkar få det till och det kom en fuling som Assange som gjorde skit med henne. Nja.
Citera
2021-01-19, 22:19
Medlem
Aakkes avatar
Vet inte varför det känns som det ligger hund begraven
Citera
2021-01-19, 22:26
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Om jag inte missminner mig bjöd AA in Julians kärlekspåk till fest i hallongrottan redan några dagar efter den påstådda våldtäkten (kan ha varit Sofia också?).

Jag minns inte detta. Blandar du inte ihop det med "våldtäktsoffret" i fallet Jean-Claude Arnault och Svenska akademien? Hon blev ju sugen på att bli våldtagen igen efter att dom druckit te efter den första våldtäkten + att hon senare reste till Paris med våldtäktsmannen.
Citera
2021-01-19, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Om jag inte missminner mig bjöd AA in Julians kärlekspåk till fest i hallongrottan redan några dagar efter den påstådda våldtäkten (kan ha varit Sofia också?).

Hur vet man att det är en hallongrotta och inte mer som en orensad golvbrunn?
Citera
2021-01-19, 22:50
Avstängd
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jag minns inte detta. Blandar du inte ihop det med "våldtäktsoffret" i fallet Jean-Claude Arnault och Svenska akademien? Hon blev ju sugen på att bli våldtagen igen efter att dom druckit te efter den första våldtäkten + att hon senare reste till Paris med våldtäktsmannen.

Mycket möjligt att jag minns fel här (det börjar ju bli ett tag sedan).

Jag tror hursomhelst inte en sekund på att Ardin skulle ha varit någon slags CIA-lejd honungsfälla. Men CIA utnyttjar såklart "våldtäkten" i syfte att få Assange utlämnad till USA för åtal. Han är "dead man walking".

(Ska rätta mig själv, skrev "värden över" ovan, ska såklart vara "världen över")
Senast redigerad av Drozd 2021-01-19 kl. 23:20.
Citera
2021-01-19, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ska kolla. Det finns nämt i stora tråden. Om hur man ska hämnas, vilket detta var ett sätt. Hon raderade ju liksom sina SMS allt detta efter anmälan.

Detta med att radera tyder ju lite på att manipulativt beteende. Om hon nu var en sådan där närmast nunna som hon nu verkar få det till och det kom en fuling som Assange som gjorde skit med henne. Nja.

Har det raderats eller har det aldrig hänt/lögn? Rätt stor skillnad, vore intressant att veta
Citera
2021-01-19, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Hon kan på goda grunder misstänkas vara en s.k. "Svala" enligt Rysk / Sovjetisk nomenklatur, men då använd av CIA i USA, kopplad till det Socialdemokratiska partiet i Sverige.

Dvs. en frivillig hora ämnad att snärja en dissident eller politisk meningsmotståndare, för att hjälpa främmande makt, dvs. USA.

Att den Svenska kyrkan accepterar henne är stor skam, och bevisar förfallet.
I så fall måste man fråga sig vad det land USA arbetar som proxy för har för intresse av att krossa assange
Citera
2021-01-19, 22:59
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan

Detta var ju inte Ardin vad jag vet, men skrämmande och häpnadsväckande att läsa om Arnaults "våldtäktsoffer" som fortsatte att vänslas med fransmannen, inte en gång utan flera, helt frivilligt och det långt efter det påstådda övergreppet.
Ett antal år senare kom de plötsligt på att de "blivit våldtagna". Fullvuxna kvinnor, inga tonåringar. Usch.

Både Arnault och Assange var ju en sorts troféer, som kunde ge stora glänsande fjädrar i damernas hattar - fast på olika sätt.
Citera
2021-01-19, 23:22
Medlem
Släppte båda till för att de hade blivit utlovade ett förhållande tro? Flickvän till en världskändis slår högt i PK-sosseriet.

PS. Dålig "dokumentär"
Citera
2021-01-19, 23:49
Bannlyst
Hon är ingenting mer än en smutsig liten hora. En riktig agent. Hon ser dum ut, men det är så man blir lärd som agent. Att spela dum och känslomässigt avstyrd. Konstigt att dessa anklagelser från henne kom när Assange väl blev en kändis va

Hoppas hon också är inkluderat i det stora avslöjande som snart är på väg från ovan.
Citera
2021-01-19, 23:53
Medlem
swimmingpools avatar
Sluta att slutshamea henne bara för att ni är aggressiva tangentryttare till incels. 🤮🤯🤬
Kvinnor ska få ligga lika mycket som män. Varför inte.
Citera
2021-01-20, 00:03
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Var Anna Ardin diakon när hon släppte till Assange? Kommer inte ihåg...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in