Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-19, 21:04
Medlem
HemskeSvens avatar
Vem vet vad som faktiskt hänt mellan de här tanterna och Assange. Men Ardin är en maktkåt vänsterextremist utan dess like, den saken är klar.
Citera
2021-01-19, 21:06
Medlem
Alonens avatar
Julian kom till Svedala först för han var intresserad av att ställa upp servrar här, för Wikileaks...

Det var på den tiden vi hade yttrandefrihet här i landet.

(Det har vi inte längre...)

Sen fick de ”kristna” PK-småtjejerna, vänsterhäxorna fnatt, när de förstod att han knullade runt, och ville ha hämnd.

Åsså va han livrädd att bli utlämnad till USA

Sicken soppa...
Senast redigerad av Alonen 2021-01-19 kl. 22:00.
Citera
2021-01-19, 21:30
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muugabe
Verkar vara en riktig PK vänsterhäxa. Hon har aldrig blivit våldtagen av Assange, vilket jävla dravel.
Såklart inte. Låter man en attraktiv viril man, och en kändis, flytta in i sin lägenhet och sen går i säng med honom får man skylla sig själv. Ardin är en vuxen kvinna och ingen stackars vilseförd tonåring, hon vet vad hon gör och får stå sitt kast.
Om hon skulle blivit svartsjuk på väninnan bör hon även veta att några tillfälliga ligg inte betyder att man har monopol på karln utan att han såklart tar chansen till nya äventyr med annan lättfotad brud som bjuder ut sig.
- Men jag tror att saken var uppgjord mellan de här två slampiga damerna.
Citera
2021-01-19, 21:38
Medlem
-boyakka-s avatar
Hon kan gott sitta och snyfta på kammaren i vetskap om att hennes eftermäle alltid kommer att handla om hennes desperata försök att vända hora till helgon, vilket ingen utom de närmast sörjande köper. Äckliga människa.
Citera
2021-01-19, 21:40
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Japp inte att det var frivilligt sex.

Sedan:

Ja skriver man öppet i sin blogg om att ett bra sätt för att straffa män som knullar runt är att anmäla dom för våldtäkt så kan det bita en i svansen senare.
Toppintressant. Har jag missat. Finns det sparat?
Citera
2021-01-19, 21:42
Medlem
-boyakka-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Anna har fått tillräckligt med skit så det räcker nu!!!
Nej då, hon har kvartssamtalet med Sankte Per kvar. Det kanske blir till att skyffla kol under episod 2.
Citera
2021-01-19, 21:47
Medlem
Haha CIArdin har vaknat ur sleep mode, dags att veva liv i den storyn och kasta lite mer dynga efter Assange..
Citera
2021-01-19, 21:54
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Ardin var inte diakon då detta hände.
Anna har fått tillräckligt med skit så det räcker nu!!!
Nejdå, inte alls.
Den som bär sig åt som Ardin får stå ut med ordentligt med skit.
Och vad tycker hennes Gud om detta? "Du skall inte bära falsk vittnesbörd"... till exempel.
Citera
2021-01-19, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Nejdå, inte alls.
Och vad tycker hennes Gud om detta? "Du skall inte bära falsk vittnesbörd"... till exempel.

Jag tror hennes Gud är väldigt flexibel. Ungefär lika flexibel som hennes egen uppfattning om sanningen..
Citera
2021-01-19, 22:02
Medlem
Citat:
Såklart inte. Låter man en attraktiv viril man, och en kändis, flytta in i sin lägenhet och sen går i säng med honom får man skylla sig själv. Ardin är en vuxen kvinna och ingen stackars vilseförd tonåring, hon vet vad hon gör och får stå sitt kast.
Om hon skulle blivit svartsjuk på väninnan bör hon även veta att några tillfälliga ligg inte betyder att man har monopol på karln utan att han såklart tar chansen till nya äventyr med annan lättfotad brud som bjuder ut sig.
- Men jag tror att saken var uppgjord mellan de här två slampiga damerna.

Det är precis detta som är det stora problemet - anser jag. Jag moraliserar inte att folk hoppar från blomma till blomma utan skulle skarpt avråda mina söner att göra det.

För dessa kändiskåta tomhuvuden är inget man ska undersöka närmare.. hur kåt man sen råkar vara.

Det är farligt för kvinnor att följa med okända män hem - men lika farligt för män. Bara av en annan anledning.

Kvinnor kan bli våldtagna och strypta och styckade. Män kan träffa en kaninkokerska som inte tål att samlaget inte leder till äktenskap - och kändisskap.. och eventuellt ett lyxigt leverne..

Det som verkar vara gratis och lättillgängligt kan bli en dyrköpt läxa för livet.

Hur många gånger har inte Assange ångrat sig DJUPT att han överhuvudtaget pratade med dessa idioter?
Citera
2021-01-19, 22:03
Medlem
-boyakka-s avatar
Citat:
Nejdå, inte alls.
Och låt oss inte glömma ”Du skall icke begå äktenskapsbrott. (Du ska inte leva lösaktigt eller ha sexuella förbindelser utanför äktenskapet)” och ”Du skall icke hava begärelse till din nästas hustru, ej heller till hans tjänare eller hans tjänarinna, ej heller till något, som tillhör din nästa. (Du ska inte vara avundsjuk på något som andra har)”.

Om hon nu är religiös på riktigt och inte bara en hycklare som vill slippa ett vanligt jobb tar hon väldigt lätt på grundpelarna för hennes tro. Det är som en buffé där hon kan plocka som det passar henne.
Citera
2021-01-19, 22:08
Avstängd
Drozds avatar
Om jag inte missminner mig bjöd AA in Julians kärlekspåk till fest i hallongrottan redan några dagar efter den påstådda våldtäkten (kan ha varit Sofia också?). Även om det är fullt förståeligt att Ardin kände sig lurad när Assange smusslade av sig kondomen, är det ju knappast att beteckna som våldtäkt (möjligen bedrägeri). Konstigt att polisanmäla detta med allt vad det innebar av uthängning av pinsamma detaljer om sexlivet bara för att hon kände sig lurad. Det var ju rätt givet att det skulle bli en världsnyhet.

Många har nog glömt hur Assange mottogs värden över, som en blandning av Dalai Lama, David Beckham och Kurt Cobain, med allt vad det innebär i fråga om sexuell status hos kvinnorna. Fulingen Assange var inte sen att ta för sig så länge godisbutiken var öppen (något de flesta män skulle ha gjort i hans ställe).
Senast redigerad av Drozd 2021-01-19 kl. 22:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in