Citat:
Ursprungligen postat av
Beatriceaurore
Såklart inte. Låter man en attraktiv viril man, och en kändis, flytta in i sin lägenhet och sen går i säng med honom får man skylla sig själv. Ardin är en vuxen kvinna och ingen stackars vilseförd tonåring, hon vet vad hon gör och får stå sitt kast.
Om hon skulle blivit svartsjuk på väninnan bör hon även veta att några tillfälliga ligg inte betyder att man har monopol på karln utan att han såklart tar chansen till nya äventyr med annan lättfotad brud som bjuder ut sig.
- Men jag tror att saken var uppgjord mellan de här två slampiga damerna.
Det är precis detta som är det stora problemet - anser jag. Jag moraliserar inte att folk hoppar från blomma till blomma utan skulle skarpt avråda mina söner att göra det.
För dessa kändiskåta tomhuvuden är inget man ska undersöka närmare.. hur kåt man sen råkar vara.
Det är farligt för kvinnor att följa med okända män hem - men lika farligt för män. Bara av en annan anledning.
Kvinnor kan bli våldtagna och strypta och styckade. Män kan träffa en kaninkokerska som inte tål att samlaget inte leder till äktenskap - och kändisskap.. och eventuellt ett lyxigt leverne..
Det som verkar vara gratis och lättillgängligt kan bli en dyrköpt läxa för livet.
Hur många gånger har inte Assange ångrat sig DJUPT att han överhuvudtaget pratade med dessa idioter?