Fr ett par r sedan hngde jag och en annan flashbackare i Kpenhamn och skmtade aprop FB att vi borde hitta ett massagestlle som erbjuder happy endings. Det slutade istllet med att vi gick till en mindre strippklubb fr att ta ett glas eftersom vi befann oss ganska lngt ifrn nattklubbar och strre krogar. Vl dr inne hade jag verkligen inga tankar p att betala fr mer n vr egen dricka, men efter att bara ha kunnat prata engelska med ngra av tjejerna s kom B (har en tatuering med samma namn) och slog sig ned vid vrt bord och efter ett tag blev jag nyfiken p en privat dans s jag betalade fr 15 dyra minuter.
Ngra dagar senare hittar min polare en dansk porrfilm dr B var med s det gr vl inte att jag ngrar tjnsten lika mycket i efterhand. Hade nog inte ftt tillfllet att ha en porrskdis i bara stringtrosor i knt annars.
Nja, en ganska rolig line frn henne: "Du tycker om mina brst va?" aprop att jag tog mig friheten att anvnda lite varma hnder.
Trevlig upplevelse, men jag r nog nd av uppfattningen att det r frnedrande bde mot en sjlv och kvinnan att kpa dessa tjnster ven om jag personligen kan tycka att en lapdance r jvligt ofrargligt jmfrt med prostitution.