2010-08-28, 16:55
Medlem
r det ngon som vet ngot om Barbie Swede? Var kommer hon ifrn, finns det ngra mer privata filmer osv?
Citera
2010-08-28, 19:03
Bannlyst
Tips: http://barbieswede.blogspot.com/
Citera
2010-08-30, 16:18
Medlem
r denna Barbie Swede samma tjej som annonserar ut sig som Barbie-Doll p sexwork.net?
Bda verkar var blonda samt kommer frn Malm?
Citera
2010-09-02, 17:35
Medlem
Radiotystnad. Ngon i Malm som Vet?
Citera
2010-09-02, 18:13
Medlem
Nej, inte om du tnker p BambiDoll.
Citera
2010-09-02, 18:19
Medlem
Plottis avatar
Hon r 22 r gammal, brjade som nakenmodell.

Hon r med i de svenska porrfilmerna, ridskolan 5 och sexmklaren. Sen var hon med i svenska magnum.

c-kupa 75C fr att vara mer exakt.
Senast redigerad av Plotti 2010-09-02 kl. 18:22.
Citera
2010-09-04, 00:52
Medlem
Fr ett par r sedan hngde jag och en annan flashbackare i Kpenhamn och skmtade aprop FB att vi borde hitta ett massagestlle som erbjuder happy endings. Det slutade istllet med att vi gick till en mindre strippklubb fr att ta ett glas eftersom vi befann oss ganska lngt ifrn nattklubbar och strre krogar. Vl dr inne hade jag verkligen inga tankar p att betala fr mer n vr egen dricka, men efter att bara ha kunnat prata engelska med ngra av tjejerna s kom B (har en tatuering med samma namn) och slog sig ned vid vrt bord och efter ett tag blev jag nyfiken p en privat dans s jag betalade fr 15 dyra minuter.

Ngra dagar senare hittar min polare en dansk porrfilm dr B var med s det gr vl inte att jag ngrar tjnsten lika mycket i efterhand. Hade nog inte ftt tillfllet att ha en porrskdis i bara stringtrosor i knt annars.
Nja, en ganska rolig line frn henne: "Du tycker om mina brst va?" aprop att jag tog mig friheten att anvnda lite varma hnder.

Trevlig upplevelse, men jag r nog nd av uppfattningen att det r frnedrande bde mot en sjlv och kvinnan att kpa dessa tjnster ven om jag personligen kan tycka att en lapdance r jvligt ofrargligt jmfrt med prostitution.
Citera
2010-09-12, 14:53
Medlem
bara i Sverige en lapdance kan jmfras med prostitution!
Citera
2010-10-03, 23:27
Medlem
ronald1457s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knazze
bara i Sverige en lapdance kan jmfras med prostitution!

Haha s sant s sant
Citera
2010-10-04, 12:59
Medlem
DenKorteBanditens avatar
Hon strippade p Candy i Stockholm frut. Bott en vnda i Danmark och just nu bosatt i Gvle. Bloggen hon anvnder mest nu r:

http://barbieswede.wordpress.com/
Citera
2010-10-04, 19:04
Medlem
banhxeos avatar
ngn som kan lnka torrent eller stream p bruden?
Citera
2010-10-04, 20:09
Medlem
DenKorteBanditens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banhxeo
ngn som kan lnka torrent eller stream p bruden?

Laddade nyss hem lgjakten frn puretna. Hennes scen tog tydligen runt 9 timmar att filma i en vldigt otrevlig kyla s hon var inte allt fr impad med produktionsteamet.

Hon r ju med i ridskolan 5 som du kan tanka hr:

http://thepiratebay.org/torrent/4510642/ridskolan_1-5

Det knepiga med denna frken r att hon anvnt s mnga olika namn vid olika produktioner att det kan vara vldigt svrt att hitta material.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in