2010-08-31, 23:16
Medlem
ssj4s avatar
Då 2:a generationens rökmixar nu blir klassade tar vi ett stort farväl av favoriter som BSB, JS, JG, WWW & Dj m.fl, och ser istället fram emot 3:e generationens mixar.

Som det ser ut nu så lär det komma en hel del nya enligt Spice nordic, "Det finns mängder av produkter att erbjuda, men då vi också har krav på kvalitet så vill vi försäkra oss om att det vi erbjuder också är lika bra som våra tidigare produkter."

Så syftet med den här tråden är alltså att bevaka och diskutera den nya lanseringen, samt senare även komma med recensioner till de nya mixarna som kommer att släppas till höst.

Väntar med spänning på vad som kommer att erbjudas till hösten och hoppas på att det kommer något i stil med bsb som var min personliga favorit.

/Ssj4
Citera
2010-09-02, 00:52
Medlem
_abous avatar
Bra initiativ, jag röstar för att vi håller samtliga rökmixdiskussioner i den här tråden, så slipper vi ha det så jävla rörigt här i ÖD som det har varit det senaste året, deal?

Citat:
Ursprungligen postat av big_bob
Vart beställer man det?
Snälla, var inte dum i huvudet.
Citera
2010-09-02, 13:18
Medlem
Lime-Limes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Bra initiativ, jag röstar för att vi håller samtliga rökmixdiskussioner i den här tråden, så slipper vi ha det så jävla rörigt här i ÖD som det har varit det senaste året, deal?
Vi kan ju prova - men finns det 15 rökmixar samtidigt, så blir det typ rörigt hur som helst. Men deal.
Citera
2010-09-02, 19:56
Medlem
baabamaas avatar
Varför tror ni att den nya generationen kommer bli bättre? I t.ex Tyskland har de väl redan den "tredje generationens" rökmixar, det som säljs som german edition på herbalchill. Och enligt ryktet är de ju inte speciellt bra. Den första generationen var väl också bättre än den andra?
Citera
2010-09-02, 21:38
Medlem
Hucenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baabamaa
Varför tror ni att den nya generationen kommer bli bättre? I t.ex Tyskland har de väl redan den "tredje generationens" rökmixar, det som säljs som german edition på herbalchill. Och enligt ryktet är de ju inte speciellt bra. Den första generationen var väl också bättre än den andra?

det har du nog rätt i ju tror inte heller dom kommer bli lika starka och lika bra längre tyvärr. och man har testat alla som SN sålde förr och där gilla ja DJ faktiskt bäst. men hade vart skönt om dom kunde få bort detta tråkiga tröttheten på det bara men det väl svårt. man blir extrem seg o trött efter antal timmar

men jag var sådan som kunde hålla igång från kl 11 på dan tills 6-7 på kvällen då decka jag haha
men då rökte ja konstant hela tiden och var rätt borta hela tiden, mycket pga man spela online spel som ja gillade på rökmixarna =) vart en roligare inlevelse. klart fan cannabis är bättre men dom funka=)
Citera
2010-09-02, 21:56
Medlem
sallypros avatar
ska bli intressant att se hur de kommande produkterna kommer att vara jämfört med de bortgångna!
Citera
2010-09-02, 21:58
Medlem
Hucenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sallypro
ska bli intressant att se hur de kommande produkterna kommer att vara jämfört med de bortgångna!

helt sant, det blir nog testa dom ifall sen får man väl se hur dom är
Citera
2010-09-02, 23:32
Medlem
ssj4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou

Instämmer

Citat:
Ursprungligen postat av _baabamaa

Enligt SN själva så ska tredje generationen hålla samma mått som föregående. Men sen igen, vad SN säger ska man inte lita på till 100%, då det känns som att det är något dem "måste" säga för att kunna fortsätta deras försäljning till höst.

Dock läste jag någonstans om en kille som redan hade provat någon av de nya mixarna, och enligt honom så är de nya väldigt bra och snarlikt föregångarna.

Men som sagt, det blir bara till att vänta och se. Hoppas på många recensioner när mixarna släpps
Citera
2010-09-03, 00:19
Medlem
Hucenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssj4
Instämmer

Enligt SN själva så ska tredje generationen hålla samma mått som föregående. Men sen igen, vad SN säger ska man inte lita på till 100%, då det känns som att det är något dem "måste" säga för att kunna fortsätta deras försäljning till höst.

Dock läste jag någonstans om en kille som redan hade provat någon av de nya mixarna, och enligt honom så är de nya väldigt bra och snarlikt föregångarna.

Men som sagt, det blir bara till att vänta och se. Hoppas på många recensioner när mixarna släpps

haha ja vet det men hur mkt kan lita på han sen då? allt för sälja såklart
Citera
2010-09-03, 03:39
Medlem
ssj4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hucena
haha ja vet det men hur mkt kan lita på han sen då? allt för sälja såklart

Det är ju just det, vi får helt enkelt vänta å se.
Citera
2010-09-03, 19:47
Medlem
Skairats avatar
Citat:

HC kommer lansera en ny mix inom några veckor som ska vara rätt bra, peak på över en timme iallafall.
Citera
2010-09-03, 20:02
Medlem
Citat:
Första generationen, alltså spice som såldes förut var ju knappast bättre än t ex. www eller dj. Enligt mig var dom hellt olika, spice var mer som nått svagt rökbart sömnmedel, provade ett par gånger och gav upp nästan direkt. Andra generationen dom som klassas nu i september går ju inte ens o jämföra med skiten dom kalla spice.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in