Flashback bygger pepparkakshus!
2015-03-16, 06:40
Medlem
Återbesök till en gammal favorit ställe i Stockholm.

Bokade tid med en bystig tjej när jag var på väg dit, bara för att kolla om hon var där. Hade en back up plan till en annan salong som ligger ganska nära, om hon nu inte hade varit ledig.

Ja, kommer in, betalning och av med kläder. Den här tjejen ser bra ut. Inte perfekt mage, men mjuka och fina silikon D-kupor och mycket bra röv.

Massagen börjar med handuk över hela kroppen, men den försvinner efter 5minuter. Lite lätt massage på ryggen, mycket olja på benen och efter 10minuter har vi kommit överens om att jag ska knulla henne för 1000 spänn. Hon började från 2k och stannade på 1500 och var så bestämd att jag var redo att ta HJ för 300kr.

Hur som helst, betalning och hon tar av sina shorts och linnen, börjar med b2b. Tuttknullar hennes fina pattar, hon suger och slickar pungen samtidigt när jag har ett finger i henne. Snart är kondomen på plats och hon börjar suga, vilket hon gör bra. Försöker att deepthroatta och hon får ca 3/4 in i munnen. Bra, porrig BJ, med lite ögonkontakt.
Efter 5 minuters sugandet börjar hon rida mig, tuttarna hänger framför mitt ansikte och jag bara njuter! Vi kör några olika varianter från porrfilmer, byter till missionären innan jag pumpar henne bakifrån. Röven ser och känns bra och snart har jag tummen i hennes röv också.

Tittar på klockan och ser att av den 20 minuter jag hade för att knulla henne, har jag unger 4 kvar och jag vänder henne till missionären och säger att jag vill spruta på hennes tuttar. Hon tycker också att jag ska göra det.
Kör ett par minuter i missionären innan jag känner att jag är redo.
Slänger kondomen och hon glider under mig så att jag runkar ovanför hennes silikontuttar. Hon trycker ihop tuttarna när jag säger att jag kommer.
En skön och kladdig sats, första sprutet rakt in i ansiktet och resten mjölkar jag ut på hennes pattar.

Jag är helt slut efter ca 20minuters knulladet och jag måste vila ett par minuter innan jag duschar.

Några ord med tjejer och ett glas vatten innan jag går ut.

Trevlig besök, även om jag tycker att dom kunde satsa lite mer på själva massage. Men det var ju inte ens syftet på denna besök.

Longballs
Citera
2015-03-16, 23:34
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetetusan
Hej
Tja, det senaste besöket på salongen som jag blev mycket varmt bemött gav inget mer än en gedigen massage på 2 timmar och ett lika varmt bemötande....

Det blir nog svårt att hitta en salong som ger lyckliga slut runt där jag bor (Skaraborg)...tyvärr

Men det är väl egentligen något av ett i-landsproblem..... Men det vore skoj...

Det får la bli ena resa till Götet snart...

Undrar om Borås är en möjlighet...?

Well well Borås är ett lotteri med nästan bara nitlotter. Men rätt dag, rätt tid, rätt plats, och en tjej på rätt humör kan ge en vinst då och då I know...
Citera
2015-03-17, 09:47
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Space-Bound
Jag kan förstå det ur deras perspektiv. Men det gör ju inte att jag vill ha massage av en ful/gammal massös för den sakens skull. Därför jag tog upp det här.

Problemet är att jag inte hittat någon salong som jag känner att jag vill komma tillbaka till flera ggr. De gångerna jag fått en riktigt bra massös har hon varit borta nästa gång. Går inte på TM särskilt ofta.

Så det blir oftast att jag kommer till en helt ny salong. Och då kan jag ju omöjligt veta namnen på de som är unga.

Problemet är att det sällan sitter flera massöser i lobbyn. Oftast kommer det ut en ensam medan de andra finns någon annanstans bak i salongen.

Så ponera att det kommer ut någon gammal kärring som frågar "Massage en timma?", hur ska man svara isf?
  • Ja jag vill gärna ha massage, men inte av dig..?
  • Finns det någon annan tillgänglig?
  • Vilka massöser finns att välja bland?

Blir så jävla stelt hur man än gör känns det som. Och språkbarriären gör att man inte kan säga det på något diskret sätt utan man tvingas använda de mest okänsliga orden för att de ska fatta vad man menar....

Ingen annan som känner igen sig i det här dilemmat?
Som Thaiman säger gäller turordning på salongen. Sitter det inte fler tjejer i soffan är det omöjligt att veta vem som kommer att massera och det är enligt mig en del av tjusningen.

Om du ändå vill vara säker på vem du får och återkomma till samma salong ser jag ingen annan möjlighet än att du låter dig masseras av de flesta på vinst och förlust och lär dig namnen på tjejerna.
Frågar du efter en tjej eller bokar innan är det förstås inga problem. Hittar du en riktig favorit ska du ta hennes mobilnummer och ringa direkt till henne och boka tid.
Citera
2015-03-17, 12:33
Medlem
Besöker ett ställe i utkanten av innerstaden i Stockholm. Verkar dels ha ett rum med två platser och skynke mellan och ett eget rum med dörr.

Välkomnas av en medelålders kvinna, och jag frågar om det finns tid. Visst är svaret och då får jag välja mellan madrass och bänk. Säger att hon för välja, och då väljer hon madrassen. Näckar och lägger mig på plats. Väljer att lägga en handduk över rumpan. Nu kommer det in en tjej och hon börjar att massera genom handduken efter att ha tvättat av fötterna. Hon lägger inte handduken tillrätta, utan är nöjd med hur jag lagt handduken, och redan här känner jag att massagen bara är lite halvdan. Inser att det inte är den kvinnan som visade mig in som masserar utan någon annan som är mer osäker.

Efter inledningen, så slängs handduken åt sidan, för att inte komma tillbaka. Efter massagen av ryggen åker vattnet fram igen och gon är väldigt noga med att göra rent min röv. Ett tecken på att det brukar vara bra extra som ges. Efter 23 minuter är det dags för vändning och nu börjar en väldigt noggrann massage av mina armar. Efter armar kommer benmassage eller det kan knappt kallas för massage längre. Oljesmekningar är nog den mer korrekta benämningen. Efter att smekt ban, ljumskar och nedre delen av magen riktas intresset mot den fortfarande sömniga riddaren. Jag är trots allt inte riktigt beredd på detta och rycker till lite när hon lägger handen mellan benen på mig. Hon tolkar detta ryck som att hon inte skulle röra, och jag får ingen riktig fråga om extra. Riktigt synd då hon är ganska söt, och jag skulle gissa på en 23-24 år gammal. Efter det att jag ryckt till kommer det aldrig någon fråga om extra, utan massagen avslutas ganska snabbt, bara 40 minuter efter det att den började, trots att jag betalat för en timme.

På vägen ut så får jag frågan om massagen var OK, från en ännu äldre kvinna som nu sitter i soffan. Svarar ärligt att jag inte kommer tillbaka till ställen där klockan går så snabbt att en timme bara består av 40 minuter. Hon säger att nästa gång ska jag få 90 minuter men bara betala för 60. Tror inte att jag kommer tillbaka trots detta erbjudande, finns så otroligt många ställen i Stockholm, att du aldrig behöver komma tillbaka till halvbra ställen...
Citera
2015-03-17, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Som Thaiman säger gäller turordning på salongen. Sitter det inte fler tjejer i soffan är det omöjligt att veta vem som kommer att massera och det är enligt mig en del av tjusningen.

Om du ändå vill vara säker på vem du får och återkomma till samma salong ser jag ingen annan möjlighet än att du låter dig masseras av de flesta på vinst och förlust och lär dig namnen på tjejerna.
Frågar du efter en tjej eller bokar innan är det förstås inga problem. Hittar du en riktig favorit ska du ta hennes mobilnummer och ringa direkt till henne och boka tid.
En del av tjusningen att bli masserad av en gammal tant varannan gång? Nej tack!

Dessutom tycker jag de gamla ofta är ganska bittra och otrevliga.
Citera
2015-03-17, 16:59
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
En del av tjusningen att bli masserad av en gammal tant varannan gång? Nej tack!

Dessutom tycker jag de gamla ofta är ganska bittra och otrevliga.
Det är biologiskt, tikar är lekfulla till två års ålder och sedan tråkiga. Hanhundar kan busa tills de dör.

Men tänk om du charmar en gammal sugga med ett stort leende, praktribba och lite dricks .. så kanske hon skickar på dig sin snygga dotter nästa gång. Tålamod och karma!
Citera
2015-03-17, 18:35
Medlem
Är en regelbunden läsare och tänkte därför dela med mig av några recensioner från senaste månaderna

Samtliga salonger finns i Norrort och mycket nära varandra.

Salong 1.
Hade egentligen bokat tid på salong 2 som jag hittat på TM men råkade gå fel då de i princip är grannar med varandra. Öppnar gör en medelårders kvinna med ok kropp, fin ansikte, tajt topp och små shorts. Naturligtvis inleds en diskussion om bokningen då hon inte hittar någon men jag insisterar på att jag bokat och hon säger då att tjejerna är dåliga på att skriva upp bokningar men det går bra ändå så jag pröjsar för 1 timme. Salongen är fräsch och består av flertalet rum. Blir visad till mitt rum, näckar med batongen i söderläge utan handduk (är inte särskilt blyg). Tjejen kommer in och agerar mycket proffsigt. Placerar handduken över hela kroppen och börjar med att knäcka ryggen. Massage fortsatte sedan med olja och höll mycket hög kvalitet speciellt på överkroppen då hon hittade flera knutar och lyckades massera ut dessa. Sedan var det dags för underkroppen och det fortsatte på samma sätt.

Vi småpratar och hon jobbar sig från fötterna och uppåt mycket noggrant. När hon kommer till insida lår börjar det snuddas en del och får ribba omgående. Hon kommenterar inte detta utan snuddandet och massagen fortsätter. Vändning kommer, hon lyfter på handduken men tittar bort. Sedan placerar hon den noggrant så hon täcker min praktribba. Hon masserar överkroppen och frågar vilken sorts massage jag brukar beställa på andra ställen. Säger med ett leende att jag gillar sköna massager och hon skrattar. Sedan berättar hon att många kunder blir stammisar och väljer då en och samma tjej för att få lite extra skönt. Då kom frågan om jag ville prova med henne. Sa självklart ja och frågade vad som fanns på menyn. Det mesta verkade finnas tillgängligt men vi slutade på naket HJ för 500kr. Vet att det är dyrt men men hade för avsikt att återkomma och utforska mer av menyn så ville hålla henne glad. Fick ett mycket skönt HJ med mycket olja och och bägge två hade ett leende på läpparna när vi skildes åt

Massage: 7/10
Tjej: 6,5/10
Extra: 7/10

Fortsättning följer
Citera
2015-03-17, 22:26
Medlem
Citat:
Så ponera att det kommer ut någon gammal kärring som frågar "Massage en timma?", hur ska man svara isf?
  • Ja jag vill gärna ha massage, men inte av dig..?
  • Finns det någon annan tillgänglig?
  • Vilka massöser finns att välja bland?

Blir så jävla stelt hur man än gör känns det som. Och språkbarriären gör att man inte kan säga det på något diskret sätt utan man tvingas använda de mest okänsliga orden för att de ska fatta vad man menar....

Ingen annan som känner igen sig i det här dilemmat?

Just pga språkbarriären är det bästa att vara konkret och försök inte med att säga på något diskret sätt då det finns risk att de missförstår dig. Fråga om det finns fler som jobba här, de fattar varför. Om det inte passar behöver du inte heller fråga om de tar kort, gå till bankomaten, betala P-avgift, plocka fram mobilen och låtsas att chefen ringer eller andra påhittade undanflykter. Det räcker tacka på ett artigt sätt och vända. De fattar ändå!

Häromdagen var jag på massage. Det plingade till på dörren och en kund kom in och frågade vad thaimassage är. Damen förklarade vad det var. Kund frågade om det är mest för män eller kvinnor (fiskar efter signaler). Damen svarade att det är både för män och kvinnor. Det blev tyst ett tag (han scannade av läget). Sedan svarade han att han inte hade bestämt sig och ska hem och fundera innan han tackade för sig och gick. Hon som masserade mig kommenterade att han visste nog vad thaimassage var. Att det kommer kunder in och bara vill kika tillhör damerna vardag.
Citera
2015-03-17, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsmart128
Just pga språkbarriären är det bästa att vara konkret och försök inte med att säga på något diskret sätt då det finns risk att de missförstår dig. Fråga om det finns fler som jobba här, de fattar varför. Om det inte passar behöver du inte heller fråga om de tar kort, gå till bankomaten, betala P-avgift, plocka fram mobilen och låtsas att chefen ringer eller andra påhittade undanflykter. Det räcker tacka på ett artigt sätt och vända. De fattar ändå!

Häromdagen var jag på massage. Det plingade till på dörren och en kund kom in och frågade vad thaimassage är. Damen förklarade vad det var. Kund frågade om det är mest för män eller kvinnor (fiskar efter signaler). Damen svarade att det är både för män och kvinnor. Det blev tyst ett tag (han scannade av läget). Sedan svarade han att han inte hade bestämt sig och ska hem och fundera innan han tackade för sig och gick. Hon som masserade mig kommenterade att han visste nog vad thaimassage var. Att det kommer kunder in och bara vill kika tillhör damerna vardag.
Jag har väldigt svårt att titta en kärring i ögonen och fråga om det inte finns någon annan som kan massera mig istället. Det verkar dock vara det enda alternativet om inte någon kommer på någon bra metod.

Som du säger kan man självklart gå och kolla läget men det löser ju egentligen inte dilemmat eftersom man fortfarande inte får veta om det jobbar några fräscha thailändskor där om man vänder i dörren för att den första man ser inte är av att det rätta virket.

Jag går mest på tips när jag uppsöker olika thaiställen och således har jag inte en uppsjö av ställen att välja bland. Därtill har jag annat att göra än att ränna runt hela stan och leta efter thaiställen där det råkar stå en snygg massös i kassan.

De måste ju känna till att det finns ett intresse av att välja massös själv. Ändå står de där som frågetecken när man försöker ta upp det. Jag är övertygad om att det finns något trevligt sätt att formulera sig på som dessa thailändare förstår. Jag har bara inte hittat det än.
Citera
2015-03-18, 11:18
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Jag har väldigt svårt att titta en kärring i ögonen och fråga om det inte finns någon annan som kan massera mig istället. Det verkar dock vara det enda alternativet om inte någon kommer på någon bra metod.

Som du säger kan man självklart gå och kolla läget men det löser ju egentligen inte dilemmat eftersom man fortfarande inte får veta om det jobbar några fräscha thailändskor där om man vänder i dörren för att den första man ser inte är av att det rätta virket.

Jag går mest på tips när jag uppsöker olika thaiställen och således har jag inte en uppsjö av ställen att välja bland. Därtill har jag annat att göra än att ränna runt hela stan och leta efter thaiställen där det råkar stå en snygg massös i kassan.

De måste ju känna till att det finns ett intresse av att välja massös själv. Ändå står de där som frågetecken när man försöker ta upp det. Jag är övertygad om att det finns något trevligt sätt att formulera sig på som dessa thailändare förstår. Jag har bara inte hittat det än.
Det handlar rätt mycket om vad du är ute efter. Om det är unga snygga tjejer som skyfflar runt olja 5 minuter innan dom frågar om du vill knulla för 2500 kronor så finns det gott om såna ställen.
Om du är ute efter bra massage toppat med en eventuell extratjänst är utbudet inte riktigt lika stort.

Jag vet inte din ålder, erfarenhet, eller var du drar gränsen för "gammal tant", men generellt är erfarna massöser bättre än yngre. Många gånger är en 35-åring väl medveten om att hon inte är 25 längre och kompenserar det genom att vara trevlig och tillmötesgående. Men visst är det så att det finns såna som är sura, oengagerade och allmänt intetsägande för dig som kund.

Om du inte har så stor erfarenhet, vilket jag utan att veta om det är så tolkar det som, kan jag säga att det finns få genvägar till bra upplevelser. Att inte ha tid eller möjlighet att pröva sig fram är inte goda förutsättningar.
Citera
2015-03-18, 14:06
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Det handlar rätt mycket om vad du är ute efter. Om det är unga snygga tjejer som skyfflar runt olja 5 minuter innan dom frågar om du vill knulla för 2500 kronor så finns det gott om såna ställen.
Om du är ute efter bra massage toppat med en eventuell extratjänst är utbudet inte riktigt lika stort.

Jag vet inte din ålder, erfarenhet, eller var du drar gränsen för "gammal tant", men generellt är erfarna massöser bättre än yngre. Många gånger är en 35-åring väl medveten om att hon inte är 25 längre och kompenserar det genom att vara trevlig och tillmötesgående. Men visst är det så att det finns såna som är sura, oengagerade och allmänt intetsägande för dig som kund.

Om du inte har så stor erfarenhet, vilket jag utan att veta om det är så tolkar det som, kan jag säga att det finns få genvägar till bra upplevelser. Att inte ha tid eller möjlighet att pröva sig fram är inte goda förutsättningar.

Detta, tusenfalt detta.

Den bästa massösen jag haft är 50+ och absolut inte modellsnygg men smal och välbevarad i kroppen och jag skulle absolut inte ha något emot att göra allt möjligt med henne om jag hade fått chansen.

Efter en timmes massage av henne är jag knappt i stånd(!) att ens TÄNKA på sex för det känns som jag rullats genom en slåttermaskin men nån timme efteråt när ömheten släpper lite så känns det som jag går på moln.

Hade jag inte vetat att hon är övergrym på massage hade jag nog aldrig valt henne om det suttit någon sötare, yngre som alternativ men once hooked......

Hon erbjuder enbart HJ och brukar sitta och småmuttra över de som vill "knulla och skit, jag masserar bara"
Citera
2015-03-18, 18:02
Medlem
På den tiden när jag gick på salong så började jag så småningom att tröttna på att ofta få en äldre oattraktiv massös. Jag gick ju i ärlighetens namn bara dit för extratjänsternas skull.

Min strategi blev att besvara den obligatoriska frågan "massage en timme?" med "Yes, with a young girl". Funkade väldigt bra i de fall det fanns någon någorlunda ung på salongen. Man måste våga ställa krav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in