Flashback bygger pepparkakshus!
2018-01-03, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttpptt
Efter att ha följt den här tråden från och till i ett par år nu så tänkte jag att jag faktiskt var tvungen att ge tillbaka lite. Länge undrade jag, var det verkligen så enkelt att köpa sex i svenska storstäder? Jag är ingen nybörjare på köpesex men tanken att bara kunna ringa på för en halvtimma närsomhelst kändes orimlig. Iallafall, för att göra det här till en seriös recension. I mellandagarna var jag stel, trött och sliten och befann mig i närheten av Malmö. Jag tänkte att nu fick jag väl ändå testa på det här, det värsta som kunde hända var ju att jag bara fick en massage som jag ändå hade behövt.

Jag gjorde lite research på TMG men det blev också hyfsat uppenbart att många salonger i Malmö inte var listade där. När jag väl bestämt mig så satte jag mig på tåget till Malmö och tog en promenad från centralen där jag hann passera ett antal salonger innan jag kom fram till mitt tänkta mål för dagen. Hade inga som helst förväntningar men det var ändå den där pirriga känslan att jag var på väg att göra nåt förbjudet när jag ringde på klockan.

Och direkt så började mina tvivel skingras. Kvinnan som öppnade var kring 30, hade ett par extra kilo kring midjan och stora bröst under en liten svart topp, men det som slog mig var att hon hade lite mer smink än vad jag är van att se på folk som sysslar med servicearbete. Hon frågade bara hur lång tid jag ville ha och jag svarade en timma. Hon ledde mig sen till ett rum med en brits på golvet där jag näckade, och jag la mig på britsen och drog en handduk över röven. När hon kom tillbaka så var hon lite mer lättklädd men jag var mest fokuserad på att få en massage. Och massera kunde hon. Lagom hårt för att det skulle vara behagligt, tillräckligt med kraft så att det kändes i musklerna. Handduken låg väl på plats i tio minuter innan den hamnade vid mina fötter när hon började massera röven.

Sen började benmassagen med att hon satte sig mellan mina ben och pungsnuddar blev till pungsmekningar. Och jag kände mig rätt nöjd med livet vid det laget. Alla tvivel var bortblåsta och jag kände mig som en kung. Efter en dryg halvtimma så kom vändningen och mer massage där händerna kom åt kuken i princip i vartenda drag. Efter tio minuter av detta kom frågan.

Och nu är det så att jag tycker att pengasnack är sjukt avtändande. Jag betalar gärna men jag vill inte ha det mitt i akten så att säga. Så medan vi låg där och dividerade om vad som var möjligt ("allt" svarade hon) så slaknade jag. Då jag faktiskt inte räknat med sex så hade jag inte nog för fullservice i plånkan, så jag försökte med en avsugning men gillade inte alls hennes pris. Jag prutade och jag sa att jag inte hade så mycket pengar med mig. Hon undrade hur mycket jag hade, jag nämnde en siffra, och hon föreslog ett naket HJ för det. Jag tyckte fortfarande hon tog i väl mycket så jag prutade. Höjde en aning, men sen var det nog. Hon ville ha allt och jag tyckte inte det var värt det. Och där tog det stopp. Jag var inte kåt längre och jag är envis nog att stå på mig. Så det blev inget av det hela, bokstavligen en antiklimax. Hon var märkbart irriterad på mig när hon avslutade massagen och torkade av mig, menade att jag förstod ingenting. Jag å andra sidan kände mig ändå rätt nöjd. Hade gärna tömt pungen men jag har haft bättre för lägre timpeng och det var ingen mening att tjafsa. Finns alltid möjlighet att pröva lyckan igen.

Tack för mig. Kanske blir fler inlägg i framtiden men jag har rätt få möjligheter att ta mig in till stan i nuläget.

Tack för recensionen! Och bra att du inte gav dig. Betala aldrig mer än 300 för hj, 500 för bj och 800 för b2b inkl. bj. Sen finns det ju alltid förhandlingar om naket hj etc. Lycka till!
Citera
2018-01-03, 07:17
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttpptt
Efter att ha följt den här tråden från och till i ett par år nu så tänkte jag att jag faktiskt var tvungen att ge tillbaka lite. Länge undrade jag, var det verkligen så enkelt att köpa sex i svenska storstäder? Jag är ingen nybörjare på köpesex men tanken att bara kunna ringa på för en halvtimma närsomhelst kändes orimlig. Iallafall, för att göra det här till en seriös recension. I mellandagarna var jag stel, trött och sliten och befann mig i närheten av Malmö. Jag tänkte att nu fick jag väl ändå testa på det här, det värsta som kunde hända var ju att jag bara fick en massage som jag ändå hade behövt.

Jag gjorde lite research på TMG men det blev också hyfsat uppenbart att många salonger i Malmö inte var listade där. När jag väl bestämt mig så satte jag mig på tåget till Malmö och tog en promenad från centralen där jag hann passera ett antal salonger innan jag kom fram till mitt tänkta mål för dagen. Hade inga som helst förväntningar men det var ändå den där pirriga känslan att jag var på väg att göra nåt förbjudet när jag ringde på klockan.

Och direkt så började mina tvivel skingras. Kvinnan som öppnade var kring 30, hade ett par extra kilo kring midjan och stora bröst under en liten svart topp, men det som slog mig var att hon hade lite mer smink än vad jag är van att se på folk som sysslar med servicearbete. Hon frågade bara hur lång tid jag ville ha och jag svarade en timma. Hon ledde mig sen till ett rum med en brits på golvet där jag näckade, och jag la mig på britsen och drog en handduk över röven. När hon kom tillbaka så var hon lite mer lättklädd men jag var mest fokuserad på att få en massage. Och massera kunde hon. Lagom hårt för att det skulle vara behagligt, tillräckligt med kraft så att det kändes i musklerna. Handduken låg väl på plats i tio minuter innan den hamnade vid mina fötter när hon började massera röven.

Sen började benmassagen med att hon satte sig mellan mina ben och pungsnuddar blev till pungsmekningar. Och jag kände mig rätt nöjd med livet vid det laget. Alla tvivel var bortblåsta och jag kände mig som en kung. Efter en dryg halvtimma så kom vändningen och mer massage där händerna kom åt kuken i princip i vartenda drag. Efter tio minuter av detta kom frågan.

Och nu är det så att jag tycker att pengasnack är sjukt avtändande. Jag betalar gärna men jag vill inte ha det mitt i akten så att säga. Så medan vi låg där och dividerade om vad som var möjligt ("allt" svarade hon) så slaknade jag. Då jag faktiskt inte räknat med sex så hade jag inte nog för fullservice i plånkan, så jag försökte med en avsugning men gillade inte alls hennes pris. Jag prutade och jag sa att jag inte hade så mycket pengar med mig. Hon undrade hur mycket jag hade, jag nämnde en siffra, och hon föreslog ett naket HJ för det. Jag tyckte fortfarande hon tog i väl mycket så jag prutade. Höjde en aning, men sen var det nog. Hon ville ha allt och jag tyckte inte det var värt det. Och där tog det stopp. Jag var inte kåt längre och jag är envis nog att stå på mig. Så det blev inget av det hela, bokstavligen en antiklimax. Hon var märkbart irriterad på mig när hon avslutade massagen och torkade av mig, menade att jag förstod ingenting. Jag å andra sidan kände mig ändå rätt nöjd. Hade gärna tömt pungen men jag har haft bättre för lägre timpeng och det var ingen mening att tjafsa. Finns alltid möjlighet att pröva lyckan igen.

Tack för mig. Kanske blir fler inlägg i framtiden men jag har rätt få möjligheter att ta mig in till stan i nuläget.
Instämmer med föregående att det var bra gjort av dig. Jag har ofta varit inne på att extratjänsterna på thaisalonger inte är värda priset jämfört med vad som erbjuds av exempelvis eskorter. 2-3.000 kr för 5-10 minuters pippande är ett sjukt överpris oavsett hur snygg tjejen är. Tjejerna gör oftast sitt bästa för att få det överstökat så fort som möjligt. Sen är det förstås upp till den som betalar vad det är värt.
Citera
2018-01-04, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Instämmer med föregående att det var bra gjort av dig. Jag har ofta varit inne på att extratjänsterna på thaisalonger inte är värda priset jämfört med vad som erbjuds av exempelvis eskorter. 2-3.000 kr för 5-10 minuters pippande är ett sjukt överpris oavsett hur snygg tjejen är. Tjejerna gör oftast sitt bästa för att få det överstökat så fort som möjligt. Sen är det förstås upp till den som betalar vad det är värt.

Min spontana reflektion när det inte blev nåt av var väl mest att jag var förvånad, när det hela gick från skön och kåt massage till att hon helt plötsligt slutade röra mig och började dividera om priset så sjönk också mitt intresse rätt ordentligt. Hon hade haft betydligt bättre förhandlingsposition om hon fortsatt massagen medan vi pratade så att det lilla huvudet också var med i matchen. Men hon kanske lär sig.

Jag har inget emot att hon försökte ta ut så mycket som möjligt för sina tjänster, sån är världen och de får gärna bli rika på kåta snubbar som mig, men det är precis som du säger att det finns eskorter att jämföra med och jag vet precis vad såna damer tar för att göra mig lycklig i en timma så det är svårt att lägga sig över det.
Citera
2018-01-04, 05:47
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat.

/Mod
Citera
2018-01-05, 09:08
Medlem
Loveasias avatar
Pengasnack är avtändande, inget snack om saken. Betalning före utfört jobb gör det hela ännu värre. Därför är väl egentligen det bästa att skaffa en stammis som man känner och där det redan från början finns en tyst överenskommelse om pris. Men då försvinner samtidigt lite av pirret och tjusningen.
Citera
2018-01-06, 12:34
Medlem
Efter en tids frånvaro i thaidjungeln föll lusten på och jag bestämde mig för att testa en gammal favorit i Malmö. Väl på plats möttes jag upp av en ung vacker tjej som visade in mig ett rum med golvmadrass. Jag klädde av mig och hon gick iväg för att fixa lite, när hon kom tillbaka hade hon tagit på sig lite lättare kläder. Hon påbörjade en mycket bra massage, lagom hård och lagom med olja. Det blev en hel del pungsnudd, bådade gott för fortsättningen. Fick även ett "you have a sexy body".
När vändningen kom körde hon en kort skön massage av framsida, utan handduk över mr. Det tog ungefär 1 sekund till att jag var stenhård. Efter en kort stunds förhandling blev det FS. Hon klädde av sig allt utom trosor, tycker det är enormt sexigt att få smeka lite utanpå tyget innan det är dags att se härligheten. Hon hade en fin rakad mus, fuktig och välkomnande. Jag avböjde bj, ville känna direkt. Hon satte sig gränsle över mig och kuken gled sakta in i hennes trånga varma mus. Sakta och mjukt red hon mig, efter en stund började jag köra på lite hårdare...enormt skönt. Jag blev sugen på doggy och bad henne ställa sig på alla fyra. Tryckte in kuken bakifrån och pumpade på bra. Kände att det var nära men vill dröja lite på avslut så jag drog ut och böjde mig ner för att slicka hennes rumpa, lät tungan penetrera anus litegrann. Tillbaka igen och lät kuken glida in samtidigt som jag masserade hennes anus med tummen...30 sekunder senare exploderade jag fullständigt. Ett fantastiskt knull, kommer göra om detta inom kort...
Citera
2018-01-07, 20:04
Medlem
Söderort.

Jag brukar gå på thaimassage i Sverige för att koppla av och lösa knutar som man får från att använda datorn i alltför långa sträckor. Det har inte varit brukligt för mig i Sverige att efterfråga extra tjänster eftersom det är dödssynd värre än Adolf Hitler...

Två salonger har jag besökt och totalt 4 olika tjejer... Jag har fan varit aktiv alltså. Jag skriver ihop alla fyra så det blir inte spam av skiten.

Salong 1 tjej 1:
Plingar på dörren och en riktigt söt storbystad thailändska på max 23 år öppnar. Hon hjälper mig av med skorna, tar betalt i kassan och tar in mig i rummet och lämnar mig att klä av mig. Hon kommer in efter en stund och frågar om jag inte vill ta av mina kallingar. Pirrigt.

Hon masserar kroppen och ger små signaler om vad som kan komma i slutet no pun intended. Hon har mjuka varma händer och jag kan känna av hennes energi som överförs till min kropp och väcker min lust på ett trevligt sätt. Hon råkar nudda här och där. Hon frågar hela tiden om allt är okej. Hon försöker sig på olika muskler och kollar hur jag reagerar för att justera sin teknik. Jag blir mer och avslappnad samtidigt som jag blir kåt, konstigt men vem bryr sig?

Jag vänder om och hon fortsätter massera. Jag märker att hon som en katt runt het gröt vill fråga och jag ger henne ett halvt leenede och hon frågar nervöst om jag vill ha något mer...
Vi diskuterar priser och jag får en HJ utan topp och smeker hela min kropp med sina riktigt fina stora och fasta tuttar. Jag fick tafsa var jag ville, men hon hade mens så jag undvek det området, annars hade hon erbjudit knull. Hennes tuttar såg fejk ut men jag kunde fan inte se några streck efter någon oerpation. Jag kände på dem och kan inte minnas att det var annat än helt underbart. Jag kämpade så hårt att inte komma, speicellt när vi fick ögonkontant, hon var otrligt söt och oförstörd.

Hon var ung och hade inte varit i branschen länge, kunde jag konstatera. Jag fick en otroligt skönt orgasm och var helt utslagen. Jag son gott den natten.

Massage: 7/10 (hennes utseende och personligthet höjde betyget från egetnligt 6)
HJ: 9/10 topless.

Salong 1 tjej 1:
Samma salong som ovan och hela vägen dit tänkte jag på denna fina flicka vars namn jag glömt, riktig mansgris är man. En annan söt tjej. Hon är undergiven och mycket tjänstevillig. Något med henne utstrålar ladyboy, men det kan lika gärna vara mina fördomar.

Hon masserar med ömhet och omtanke och vill att det ska vara skönt för mig. Om förra tjejen sökte ögonkontakt så släppte denna tjej aldrig ögonkontakten. Hennes blick sa: "Jag är din, hur kan jag göra det skönt för dig?" Det gjorde mig lite obehagad, jag som är svensk och inte ska "vara så krävade mot stackars kvinnor genom att existera över huvud taget?" Hon ger en bra och gedigen massage, inte den bästa men...

Vändningen kommer och hon frågar vad jag vill och jag väljer BJ. Hon suger som om hela universum skapades och fanns i fyra miljarder bara för att kulminera i denna stund där hon äntligen kan få ha min kuk i munnen. Det är ingen idé att kämpa emot, vem är jag att stå emot universums vilja? Hon tar satsen i munnen och mina pungkulor är russin. Självklart smekte hon mig överallt och släppte inte öngonkontakten. Ja, jag är där för att mekaniskt bli tömd, trodde jag. Hon gav hela sig under dessa få minuter vi var i det här rummet. "You make me hot baby" säger hon medan hon spottar ut satsen och torkar svetten från sin panna.

massage: 7/10
BJ: 9,5/10 (hade hon svalt, hade jag gett 11/10)

Salong 1 tjej 3

Fet och ful var hon och vi vet alla vad det betyder, hon måste jobba för pengarna. Hon masserar bra och gediget, genomgående. Hon söker sig diskret mellan mina skinkor och jag särar mina ben. Det är otroligt eggande.

Vändningen kommer vi diskuterar mekaniskt priset och hon börjar mekaniskt runka av mig och köra ett finger i min anal. Det var skönt, men inget jag eftersuktar.

massage: 7/10
HJ: 7/10

Salong 2 tjej 4

Halvsöt, halvdan, halvbra massage och halvbra avrukning. Jag gick dit för att jag ville ha något nytt och omväxling, men jag hade lika gärna kunnat gå till massaage 1 och tjej 2. Man lever och lär.

massage: 5/10
HJ/ 4/10
Citera
2018-01-08, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TTwang
Efter en tids frånvaro i thaidjungeln föll lusten på och jag bestämde mig för att testa en gammal favorit i Malmö. Väl på plats möttes jag upp av en ung vacker tjej som visade in mig ett rum med golvmadrass. Jag klädde av mig och hon gick iväg för att fixa lite, när hon kom tillbaka hade hon tagit på sig lite lättare kläder. Hon påbörjade en mycket bra massage, lagom hård och lagom med olja. Det blev en hel del pungsnudd, bådade gott för fortsättningen. Fick även ett "you have a sexy body".
När vändningen kom körde hon en kort skön massage av framsida, utan handduk över mr. Det tog ungefär 1 sekund till att jag var stenhård. Efter en kort stunds förhandling blev det FS. Hon klädde av sig allt utom trosor, tycker det är enormt sexigt att få smeka lite utanpå tyget innan det är dags att se härligheten. Hon hade en fin rakad mus, fuktig och välkomnande. Jag avböjde bj, ville känna direkt. Hon satte sig gränsle över mig och kuken gled sakta in i hennes trånga varma mus. Sakta och mjukt red hon mig, efter en stund började jag köra på lite hårdare...enormt skönt. Jag blev sugen på doggy och bad henne ställa sig på alla fyra. Tryckte in kuken bakifrån och pumpade på bra. Kände att det var nära men vill dröja lite på avslut så jag drog ut och böjde mig ner för att slicka hennes rumpa, lät tungan penetrera anus litegrann. Tillbaka igen och lät kuken glida in samtidigt som jag masserade hennes anus med tummen...30 sekunder senare exploderade jag fullständigt. Ett fantastiskt knull, kommer göra om detta inom kort...

Jag hänger på din recension Malmö levererar, en härlig måndag e.m.
Efter två tips från en trevlig FB-broder träffade jag den ena av "tipsen".
Börjar med att göra en bokning med namngivna tjej. Därefter stegade jag in på för mig ny salong, tjejen tittade lite förvånat på mig...dom har koll på sina kunder...och när vi kom in i rummet frågade hon hur jag visste vem hon var, jag sa som det var att en god vän hade tipsat mig om henne och hennes fantastiska massage. Så efter har smörat lite blev det en skön, trivsam och avslappnad stämning. Så satte massagen igång, wow, bland det bästa jag varit med om levererades av denna tjej, knappt 30 år, ganska kort och max 42 kg men oj vilka nypor. Det var full fokus på massagen så länge det var läge för det sen tog jag initiativet och sa att jag ville ha mer, hon sa att hon precis hade fått mens men förutom FS kunde jag få "allt"...och det sa jag ja till. Sällan har jag haft det så skönt på en salong utan att stoltheten glider in i musen. Så till ett stort plus, när vi kommit överens om priset körde vi igång med en gång, här var det inget snack om förskottsbetalning (som många med mig finner lite avtändande) och som grädde på moset frågade hon om vi skulle duscha tillsammans när leken var avslutad
Citera
2018-01-10, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massagenjutaren
Jag hänger på din recension Malmö levererar, en härlig måndag e.m.
Efter två tips från en trevlig FB-broder träffade jag den ena av "tipsen".
Börjar med att göra en bokning med namngivna tjej. Därefter stegade jag in på för mig ny salong, tjejen tittade lite förvånat på mig...dom har koll på sina kunder...och när vi kom in i rummet frågade hon hur jag visste vem hon var, jag sa som det var att en god vän hade tipsat mig om henne och hennes fantastiska massage. Så efter har smörat lite blev det en skön, trivsam och avslappnad stämning. Så satte massagen igång, wow, bland det bästa jag varit med om levererades av denna tjej, knappt 30 år, ganska kort och max 42 kg men oj vilka nypor. Det var full fokus på massagen så länge det var läge för det sen tog jag initiativet och sa att jag ville ha mer, hon sa att hon precis hade fått mens men förutom FS kunde jag få "allt"...och det sa jag ja till. Sällan har jag haft det så skönt på en salong utan att stoltheten glider in i musen. Så till ett stort plus, när vi kommit överens om priset körde vi igång med en gång, här var det inget snack om förskottsbetalning (som många med mig finner lite avtändande) och som grädde på moset frågade hon om vi skulle duscha tillsammans när leken var avslutad

herreguders satt du på henne medans hon har mens? hon måste vara väldigt desperat. har varit säkert med 200+ horor men aldrig varit med en hora som erbjuder sånt.
Citera
2018-01-10, 16:32
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredagsgodis
herreguders satt du på henne medans hon har mens? hon måste vara väldigt desperat. har varit säkert med 200+ horor men aldrig varit med en hora som erbjuder sånt.
"herreguders" läser du inte recensionen innan du klickar svara?
Citera
2018-01-10, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredagsgodis

...du må läsa bibeln som f-n själv...
Citera
2018-01-13, 20:59
Medlem
Ännu en som vill ge lite tillbaka

Befinner mig i Malmö och har sett ut ett ställe som jag stiger in genom dörren till. Möts av en medelålders tjej som frågar om hur länge jag vill ha. Svarar en timme och blir visad in till rummet, på vägen kommer frågan om jag vill duscha först, svara nej eftersom jag redan är nyduschad.

Kommen in på rummet och ser direkt en toarulle!, klär av mig och lägger mig ner. Massagen sätter igång och det är ganska slarvigt, högt tempo, utan struktur och rikligt med olja. Muskler som redan masseras gås igenom en gång till och ett evigt tryckande som inte känns som att det ger något alls.

Vändning och fokus på benen som sen blir mer o mer ljumskar och sen kommer frågan. Hon gör allt och efter lite diskussion om priset så blir det B2B med BJ. Hon går ut ur rummet men kommer snabbt tillbaka och sliter av sig sina kläder. Sprutar olja på sin mage och stora bröst innan hon lägger sig ner på min kropp och börjar glida runt, tempot är högt och hennes andning tilltar. B2B avklaras snabbt på ett par minuter och en kondom åker på för BJ, bra sug som känns ordentligt och hon ökar tempot. Plötsligt far hon upp på min kropp och styr in min kuk i sin fitta och börjar rida mig. Stönande och snabbt, hon spelar lite över och ljudnivån höjs. Jag masserar hennes bröst , rygg och röv med mina händer och kommer tyvärr ganska fort och får nästan trycka av henne från mig.

Blir avtorkad med papper från toarullen och kondomen åker av på samma gång. Får igen frågan om en dusch, tar en snabb avspolning och klär sen på mig, betalar och lämnar. Kollar på klockan ute på gatan och ser att det gått 45 minuter sedan jag stegande in.

Massage: 4/10
Extra: 6/10
Återbesök: Nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in