Flashback bygger pepparkakshus!
2018-08-25, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Hahaha! Åhfyfan jag vet exakt läget. Been there don that... jag brukar se förvånad ut och utbrista Oj tar ni bara cash? Var finns närmaste bankomat? Och sen lämna i utpekad riktning och inte komma tillbaka.

Fler och fler har ju swish nu. Brukar dra till med att jag ej här swish och måste hämta plånboken i bilen bara.
Citera
2018-08-25, 19:26
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Du skulle ha gått på stubben.
Ursäkta, när stänger ni? Jag tänkte ta en massage här efter 1800, alltid gångbart då bastarder närmar sig.
Har jag också kört med eller den yrvakna frågan "har ni dusch?"
- Bra då kommer jag tillbaka en annan dag. :-)

Men nu är jag lite kaxigare och finns det andra tjejer i lokalen så pekar jag på en (den finaste) och frågar "Ska du massera mig?". Ibland så är hon "bokad", då frågar jag efter namnet så jag kan boka en annan gång och drar!
Citera
2018-08-26, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollsfan
Jag är en novis, som i vintras tänkte på unna mig en skön Thaimassage, platsen i Kalmar på ett industriområde, en trappa upp och fräscha lokaler vad jag kunde se... vad jag fick på den timme som jag betalade för, var ca 20 minuter fotmassage, lite på baksidan låren ca 5 min och ryggen ca 10 min, sen lägga mig på rygg, massage armar och smalbenen ca 15 min, efter det så får jag veta att jag kan klä mig....
jag anser att betalar jag för en timme, ja då skall jag få en timme, sen vet jag inte vad jag kan kräva av Thaimassage, men jag trodde inte att fötterna var en sån stor del...mitt betyg 2 av en max skala på 19

Jag har samma erfarenhet som Fotbollsfan, av denna salong, som ligger industriområdet nära Biltema. Erfarenheten från andra salonger finns för mig, men mer mekanisk frånvarande usel massage, kan nog klassas , som sämst i klassen i detta land.Vill betona jag var bara ute efter massage och väntade inga andra erbjudanden, men sparra pengar välj bättre salong.
Citera
2018-08-26, 23:33
Medlem
Jag hade tänkt att hålla upp med thaimassage under sommaren.
Men jag blev lite stel i ryggen så jag satte mig med TMG för att försöka hitta en seriös salong i sthlms innerstad.
Ringde några som jag uppfattade som mycket seriösa men där var det omöjligt att få en tid samma dag.
Detta börjar tydligen bli en bristvara.
Hittade en som föreföll hyggligt seriös dvs det stod på deras sida att de inte tillhandahöll sexuella tjänster.
Massagen tog sin början men den var inte speciellt bra. Ingen teasing heller så så lång höll det sträck.
Men efter vändningen så började hennes händer leta sig allt närmre mina privata delar.
Efter ett tag så kom frågan, det enda som bjöds var naken hj. Egentligen vill jag bara ha FS annars kan det vara. Men ett långt uppehåll och flinka fingrar gjorde att jag tappade huvudet och köpte in mig på ett hj. Mao trots att de skriver på TMG och hemsida att inga sexuella tjänster erbjuds så kommer ändå frågan.
Efter massagen blev jag lite sur för hur det hela utvecklat sig. Dagen efter åkte jag till ett "säker" ställe i norrort, dvs de förefaller huvudsakligen syssla med extratjänster. Blev väldigt förvånad då jag faktiskt fick en av de bättre massage som jag någonsin fått i Sverige. Nackdelen var möjligen att tjejen inte kunde svenska och knappt engelska. Nåväl så småningom kom frågan om extratjänster och jag beställde FS för en rimlig peng. Denna utfördes också mycket väl. Rena GF känslan med kyssar och väldigt ömsint.
En bra fejkad orgasm är ju också trevligt. (tror inte att de får orgasm med sina kunder)
Dum som jag var så frågade jag aldrig vad hon hette. Vet att salongen har rejäl omsättning så henne får jag väl aldrig se igen, tyvärr
Citera
2018-08-27, 12:14
Medlem
Begav mig till Norrort för ett återbesök på en salong som jag besökte för kanske 2 år sedan.

Parkerar utanför salongen då de har egna parkeringar.
En snygg tjej tar emot och visar mig in efter betalning. Näckar och lägger mig. Får vänta i ca 5 min innan dörren öppnas. In kommer en tjej ett huvud kortare än hon som tog emot och 30 kilo tyngre.
Vilken jävla nitlott tänker jag.

Massagen tar sin början och den visar sig var ok. Absolut ingen höjdare men har varit med om sämre. Ingen tease på baksidan och ca 30 min senare är det dax för vändningen.
Hon sätter pekfingret direkt på min snopp som absolut inte är hård och frågar om jag vill ha ett hj.
Svarar att jag avvaktar nu så får vi se sen.
Då kontrar hon direkt och frågar om jag vill byta tjej.
Självklart tackar jag inte nej till det och den snygga som tog emot mig kommer in. 1500 för fs vägrar jag betala. Vi kommer överens om b2b för 700 och hon klär av sig och smörjer in min soldat samt bröst.
Sen börjar hon runka. Ligger så i 1 minut och väntar på att hon ska smörja in sig i oljan oxå men icke!! Säger åt henne att hon lurat mig och hon bara skakar på huvudet. Pekar först på sin kropp och sedan min och säger body go body.
Men gå och lägg dig tänker jag. Ber henne runka klart, och när det är klart så visar jag tydligt min ilska då hon blåst mig på pengar.
Hon försöker tigga åt sig 50:- till då hon själv tyckte att hon var riktigt duktig och jag skrattade som ett svar. Dock blev hon lite orolig när jag sa att jag absolut inte kommer tillbaka hit om de ska blåsa kunderna på pengar.

När jag ska gå ut genom ytterdörren så sitter tjejen som jag först fick i soffan till vänster och frågar glatt om jag vill ha vatten. Tackar nej och går mot bilen.

Med tanke på vårt jag befinner mig så blev jag sjukt sugen på en öl vilket löste sig när jag kom hem.

Betyg:
Massage 2/10 (Ingen massage på framsidan)
Tjej 1 4/10 (För att hon var trevlig)
Tjej 2 1/10 (Kommentar överflödig)
Rum 10/10 (Snygga städade rum med dörr)
Citera
2018-08-27, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagbaraa
Begav mig till Norrort för ett återbesök på en salong som jag besökte för kanske 2 år sedan.

Parkerar utanför salongen då de har egna parkeringar.
En snygg tjej tar emot och visar mig in efter betalning. Näckar och lägger mig. Får vänta i ca 5 min innan dörren öppnas. In kommer en tjej ett huvud kortare än hon som tog emot och 30 kilo tyngre.
Vilken jävla nitlott tänker jag.

Massagen tar sin början och den visar sig var ok. Absolut ingen höjdare men har varit med om sämre. Ingen tease på baksidan och ca 30 min senare är det dax för vändningen.
Hon sätter pekfingret direkt på min snopp som absolut inte är hård och frågar om jag vill ha ett hj.
Svarar att jag avvaktar nu så får vi se sen.
Då kontrar hon direkt och frågar om jag vill byta tjej.
Självklart tackar jag inte nej till det och den snygga som tog emot mig kommer in. 1500 för fs vägrar jag betala. Vi kommer överens om b2b för 700 och hon klär av sig och smörjer in min soldat samt bröst.
Sen börjar hon runka. Ligger så i 1 minut och väntar på att hon ska smörja in sig i oljan oxå men icke!! Säger åt henne att hon lurat mig och hon bara skakar på huvudet. Pekar först på sin kropp och sedan min och säger body go body.
Men gå och lägg dig tänker jag. Ber henne runka klart, och när det är klart så visar jag tydligt min ilska då hon blåst mig på pengar.
Hon försöker tigga åt sig 50:- till då hon själv tyckte att hon var riktigt duktig och jag skrattade som ett svar. Dock blev hon lite orolig när jag sa att jag absolut inte kommer tillbaka hit om de ska blåsa kunderna på pengar.

När jag ska gå ut genom ytterdörren så sitter tjejen som jag först fick i soffan till vänster och frågar glatt om jag vill ha vatten. Tackar nej och går mot bilen.

Med tanke på vårt jag befinner mig så blev jag sjukt sugen på en öl vilket löste sig när jag kom hem.

Betyg:
Massage 2/10 (Ingen massage på framsidan)
Tjej 1 4/10 (För att hon var trevlig)
Tjej 2 1/10 (Kommentar överflödig)
Rum 10/10 (Snygga städade rum med dörr)

Att bli arg på en thai tjänar sällan något till. Tvärtom.

Att det saknas långsiktigt tänkande har ju varit uppe i tråden många gånger. Det kommer ju nya, korkade, faranger hela tiden ändå.
Citera
2018-08-27, 22:19
Medlem
Tesing
Var på en salong i söderort. Lite stressad och var faktiskt ute efter en skön massage för en stel rygg. Lägger mig på mage allt sätter i gång, dåsar nästan till. Sen känner jag hur hennes händer glider ner över rygg, mellan skinkorna och ned över pungen.
Detta fortsätter flera gånger men är ändå inte så där bestämt, man ligger och väntar på hur hon gör nästa gång.
Efter vändningen blir det låren och även då bara lite beröring så där snuddande. Jag stönar allt mera, men det blir först när hon maserar magen det blir rejäla smekningar på en nu rejält styv kamrat.
Hon har då också satt sig över min hand och hon har korta shorts som handen kan slinka in. Möts av en len och småfuktig fitta.
Självklart har man dåligt förhandlingsläge, men det var med ett leende på läpparna jag senare klev ur salongen.
Citera
2018-08-28, 11:52
Medlem
GBG

Var på en salong i ett industriområde som tillhör en thaisalongkedja. Detta var typ alltid varit ett säkert kort.

Kommer in och betalar. Blir invisad till rummet och näckar som vanligt. Massagen inleds med mycket olja och MYCKET MEN DÅLIG TEASING, det vill jag betona. Vid vändning kommer frågan direkt. I detta läge är jag absolut inte alls sugen. Avböjer snällt. Massagen avslutas snabbt och jag känner att det räcker då den inte var av någon vidare klass. Värt att nämna är att thaidamen inte var någon juvel.

Vad har hänt med gbg? Kvalitén på damerna och massagen har försämrats.

Är det bara jag som känner så?
Citera
2018-08-28, 12:59
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WrightOrientation
GBG

Var på en salong i ett industriområde som tillhör en thaisalongkedja. Detta var typ alltid varit ett säkert kort.

Kommer in och betalar. Blir invisad till rummet och näckar som vanligt. Massagen inleds med mycket olja och MYCKET MEN DÅLIG TEASING, det vill jag betona. Vid vändning kommer frågan direkt. I detta läge är jag absolut inte alls sugen. Avböjer snällt. Massagen avslutas snabbt och jag känner att det räcker då den inte var av någon vidare klass. Värt att nämna är att thaidamen inte var någon juvel.

Vad har hänt med gbg? Kvalitén på damerna och massagen har försämrats.

Är det bara jag som känner så?
Får nog instämma, även om det fortfarande finns även positiva överraskningar att få.

Jag var på ett ställe i centrala staden jag inte besökt på väldigt länge. Där fanns två trevliga tjejer och bägge ger en förhållandevis bra massage. Jag bad om mjuk massage, så det kanske kan finnas potential där för de som gillar hårdare tag.

Efter ett tag, när jag fortfarande låg på mage, så startade kittling på pungen, som sen sökte sig längre och längre fram. (jo, jag hjälpte till att flytta kroppen så hon kom åt).
Efter en BRA stund blev det dags för vändning och då var man ingen bra förhandlare. :-)
Slutet gott, allting gott!
Citera
2018-08-28, 16:38
Medlem
Första recensionen.

Fick höra av en vän om en thaimassage som inte erbjuder extra men som är helt ok på att massera.
Då ryggen strulat lite så tog jag mig dit och kollade om hon hade tid vilket hon hade.
Bor i en liten stad i Sörmland så förväntade mig inte något, dessutom att polaren sa att han inte fick något erbjudet.
Detta var min andra thaimassage så är oerfaren! Frågade henne om jag ska ta av mig kallingarna eller om dom ska vara på då hon svarade gör som du vill, ok tänkte jag och tog av mig och såg hennes blickar i ögonvrårna. Massagen började med mycket olja men ändå bra massage, vändningen kom och hon la slarvigt över en liten handduk som täckte ägodelen lite halvt.

Började massera låren och kom högre upp och råkade snudda pungen några gånger, "oj förlåt" sa hon varje gång till vilket jag svara att det inte är alls några problem! Växte till full storlek och hon sa oj den växa hehe.. med lite halvdålig svenska.
Har du varit på thaimassage förut frågade hon, ja en gång tidigare i Stockholm svarade jag. Oj Stockholm sa hon, fick du (visade BJ med tecken) ja svarade jag. Hon skrattade lite och var nervös. Hon tog bort handduken och frågade om jag vill ge ett HJ till mig själv för 500 kr till vilket jag svarade nej men du får gärna göra det åt mig. Jag vill inte bli upptäckt svarade hon haha.
Jag sa att det är lugnt och började känna lite på henne utan protester. Hon sa okej och påbörjade ett HJ vilket var riktigt bra! Dyrt för ett HJ men är man riktigt kåt har man svårt att förhandla!
Trevlig tjej, inte snygg i ansiktet men väldigt fina och naturliga bröst.

Massage 7/10
HJ 10/10
Lokal 4/10 fin gata men inget lås på dörren och hon jobbar ensam.
Citera
2018-08-28, 18:07
Medlem
WeirdEds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foryoutosee
Första recensionen.

Fick höra av en vän om en thaimassage som inte erbjuder extra men som är helt ok på att massera.
Då ryggen strulat lite så tog jag mig dit och kollade om hon hade tid vilket hon hade.
Bor i en liten stad i Sörmland så förväntade mig inte något, dessutom att polaren sa att han inte fick något erbjudet.
Detta var min andra thaimassage så är oerfaren! Frågade henne om jag ska ta av mig kallingarna eller om dom ska vara på då hon svarade gör som du vill, ok tänkte jag och tog av mig och såg hennes blickar i ögonvrårna. Massagen började med mycket olja men ändå bra massage, vändningen kom och hon la slarvigt över en liten handduk som täckte ägodelen lite halvt.

Började massera låren och kom högre upp och råkade snudda pungen några gånger, "oj förlåt" sa hon varje gång till vilket jag svara att det inte är alls några problem! Växte till full storlek och hon sa oj den växa hehe.. med lite halvdålig svenska.
Har du varit på thaimassage förut frågade hon, ja en gång tidigare i Stockholm svarade jag. Oj Stockholm sa hon, fick du (visade BJ med tecken) ja svarade jag. Hon skrattade lite och var nervös. Hon tog bort handduken och frågade om jag vill ge ett HJ till mig själv för 500 kr till vilket jag svarade nej men du får gärna göra det åt mig. Jag vill inte bli upptäckt svarade hon haha.
Jag sa att det är lugnt och började känna lite på henne utan protester. Hon sa okej och påbörjade ett HJ vilket var riktigt bra! Dyrt för ett HJ men är man riktigt kåt har man svårt att förhandla!
Trevlig tjej, inte snygg i ansiktet men väldigt fina och naturliga bröst.

Massage 7/10
HJ 10/10
Lokal 4/10 fin gata men inget lås på dörren och hon jobbar ensam.

Mitt tips är att det nog kan vankas mer vid återbesök.
Citera
2018-08-29, 10:24
Medlem
Var på besök i Göteborg och hade lite tid över. Fann en salong centralt och gick dit för att se vad som erbjöds. Gick ner i källarlokalen och möttes av två tjejer, en lite äldre och en yngre. Beställde en timme oljemassage och visades in i ett rum med dörr av den yngre. Där fanns även toalett och dusch, bra att slippa gå ut ur rummet för att duscha efteråt.
När jag lagt mig på britsen kom den yngre tillbaka och frågade om hur jag ville ha massagen, valde medium. Hon började med ryggen, ganska mycket olja men ändå bra. Hon genomförde en grundlig massage av axlar, rygg och armar innan hon gick över till rumpa och ben. Lite försiktig teasing till att börja med, men efter hand lite tydligare.
Vändning efter ca 30 minuter. Hon tog ett ben i taget och nu fortsatt lätt teasing. Efter en bra stund kom frågan om jag ville ha HJ för 500. Jag kontrade med 300, men hon nekade. Fortsatte förhandlingen och kom överens om 500 för topless HJ. Att ta av sig mer var inte aktuellt idag sa hon. Hon hade halvstora bröst med implantat. Ett hyfsat HJ följde och jag klämde och kände på brösten och även på rumpan innanför tightsen. Avslut kom efter några minuter. Duschade, betalde, tog vatten och tackade för mig.
Kan nog bli ett återbesök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in