Citat:
Ursprungligen postat av
WrightOrientation
GBG
Var på en salong i ett industriområde som tillhör en thaisalongkedja. Detta var typ alltid varit ett säkert kort.
Kommer in och betalar. Blir invisad till rummet och näckar som vanligt. Massagen inleds med mycket olja och MYCKET MEN DÅLIG TEASING, det vill jag betona. Vid vändning kommer frågan direkt. I detta läge är jag absolut inte alls sugen. Avböjer snällt. Massagen avslutas snabbt och jag känner att det räcker då den inte var av någon vidare klass. Värt att nämna är att thaidamen inte var någon juvel.
Vad har hänt med gbg? Kvalitén på damerna och massagen har försämrats.
Är det bara jag som känner så?
Får nog instämma, även om det fortfarande finns även positiva överraskningar att få.
Jag var på ett ställe i centrala staden jag inte besökt på väldigt länge. Där fanns två trevliga tjejer och bägge ger en förhållandevis bra massage. Jag bad om mjuk massage, så det kanske kan finnas potential där för de som gillar hårdare tag.
Efter ett tag, när jag fortfarande låg på mage, så startade kittling på pungen, som sen sökte sig längre och längre fram. (jo, jag hjälpte till att flytta kroppen så hon kom åt).
Efter en BRA stund blev det dags för vändning och då var man ingen bra förhandlare. :-)
Slutet gott, allting gott!