Flashback bygger pepparkakshus!
2018-08-31, 16:45
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winwin100
Någon här som har erfarenhet om att få knulla analen?
Jag har fått erbjudandet på ert flertal salonger i Stockholm med omnejd (flera recensioner i denna tråd har tagit upp det också).

Kostar förstås, men betalar du så...
Citera
2018-08-31, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av npavarga
Efter massagen blev jag lite sur för hur det hela utvecklat sig. Dagen efter åkte jag till ett "säker" ställe i norrort, dvs de förefaller huvudsakligen syssla med extratjänster. Blev väldigt förvånad då jag faktiskt fick en av de bättre massage som jag någonsin fått i Sverige. Nackdelen var möjligen att tjejen inte kunde svenska och knappt engelska. Nåväl så småningom kom frågan om extratjänster och jag beställde FS för en rimlig peng. Denna utfördes också mycket väl. Rena GF känslan med kyssar och väldigt ömsint.
En bra fejkad orgasm är ju också trevligt. (tror inte att de får orgasm med sina kunder)
Dum som jag var så frågade jag aldrig vad hon hette. Vet att salongen har rejäl omsättning så henne får jag väl aldrig se igen, tyvärr
Var hon möjligtvis väldigt kort, inte direkt ung och hade stora fina bröst? Salongen nära bra kommunikationer? Hon lät bekant.
Citera
2018-08-31, 18:25
Medlem
Citat:
Ja men det var längesedan i en numera nedlagd salong i Blackeberg jävligt skönt utan kådis med
Citera
2018-08-31, 18:43
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raylund44
Ja men det var längesedan i en numera nedlagd salong i Blackeberg jävligt skönt utan kådis med
Det finns en mitt i city där hon ber om det
Citera
2018-08-31, 18:55
Medlem
s-täljes avatar
Som fått tipps från en TM broder
men hon har semester.
blev en gammal favo i dag
tog 1,5h 600 kr nice price
blev total 1000 kr
fick en jävla bra massage! hon kan den donnan.
avslut med salut i mun hehe
trevlig helg på eder alla TM Bröder
Citera
2018-09-01, 00:27
Medlem
Nitlott? Eller inte...

Var österut i staden där det alltid regnar, dvs Borås. Hade jobbat och var lite sugen på massage och eventuellt något mer. Finns ett antal salonger och valde en som jag trodde kunde erbjuda extra. Men nix. Trots näckande blev det noll teasing eller någon fråga. Inte helt vanligt faktiskt och länge sedan det hände. Men jag var faktiskt helt jvla nöjd ändå, för jag gillar hård massage och det här var grymt bra. Tog en halvtimma och fick bara betala 200! Återbesök? Jo tack gärna! Förhoppning om extra? Nix. Men bra så när massagen levererar!
Citera
2018-09-01, 00:34
Medlem
BTB är inte alla som vet vad det är i Götet enl. min erfarenhet heller. Och jag håller med, tjejerna gillar tidiga kunder som en bra start på dagen, och det känns fräschare så också!

Citat:
Ursprungligen postat av WrightOrientation
GBG

Hade en stund över en tidig morgon och tänkte att en massage skulle vara passande.

Jag gillar ta det tidigt på morgonen då min filosofi är att jag är den första kunden hon masserar. Då borde det vara mer kvalité på massagen, detta är mitt tankesätt. Rätta mig om jag har fel.

Strosar runt på TMG och tänker att idag får det bli lite pirr i magen. Vi testar ett nytt ställe.
Hittar ett som verkar lovande, ringer och bokar tid.
Det är beläget i ett fastighetshus och salongen är en lägenhet. Tycker inte om detta då jag inte vill möta någon av de andra hyresgästerna ståendes utanför dörren. Känns så jävla weird. Men jag plingar på och blir insläppt.
Hon är ingen skönhet och allvarligt talat så förväntar jag mig inget annat heller. Blir invisad till rummet med dörr. Rätt fräscht och snyggt. Det känns lovande.

Älskar när dom börjar massera ryggen först, (gillar att spara det bästa tills sist). Hon ger mig en skön ryggmassage och det känns underbart. Sedan masserar hon fötterna, baksida ben med en del teasing. Erotisk teasing vill jag påpeka.

Nu ändrar hon sin position. Sätter sig mellan mina ben. Alla vet ju vad det betyder. Rumpan , hon knådar igenom sig rumpan ordentlig. Ner längs pungen och med fingret genom stjärtskåran. Ligger bara och njuter.
Hon märker att jag tycker om det och det blir mer intensivare.

Till slut är det dags att vända sig om. Hon frågar direkt om jag vill ha något mer. Tycker inte om att få frågan så tidigt men jag är verkligen råkåt just nu. Väljer B2B förr 800 med BJ som avslut. Men redan här spricker det. Hon har ingen susning om vad B2B är för något. En B2B skall vara slaskig. Denna är torr. Men jag gillar inte att argumentera emot. Dels för att jag inte vill att det skall uppstå någon konstig situation och dels för att 99% av alla Thai damer pratar knackig svenska/engelska. Går ju inte att förstå dem ibland.
Jag har svårt att komma pga att jag blir avtänd av den bristande kompetensen. Men till slut går det och jag nöjer mig så. Betalar och tackar för mig.

Är det så svårt att förstå vad en B2B är för något eller har jag för höga krav? Det är inte första gången något sådant händer. Sen är det svårt att förklara för dem hur den skall gå till i förhandlingen. Det kanske bara jag som känner så?

Allt som allt så var det en rätt ok upplevelse. Det var länge sedan jag fick en ordentlig B2B.

Massage 4/5 (hon var duktig)
Lokal 2/5 (lägenhet, inget att föredra)
Extra 1/5 (brist på kompetens)

Nästa gång skall jag testa en kombination på ett annat ställe. Det blir först body scrub som sedan rundas av med en oljemassage. Mer om det en annan gång.
Citera
2018-09-01, 00:40
Medlem
Generellt lite hög ålder, eller för mycket skåpsätande damer i GBG. Finns mkt bra massage men då finns inget extra. Finns undantag men få tyvärr. Men skam den som ger sig. Har ett nytt ställe att testa som verkar lovande! Återkommer!

Citat:
Ursprungligen postat av WrightOrientation
GBG

Var på en salong i ett industriområde som tillhör en thaisalongkedja. Detta var typ alltid varit ett säkert kort.

Kommer in och betalar. Blir invisad till rummet och näckar som vanligt. Massagen inleds med mycket olja och MYCKET MEN DÅLIG TEASING, det vill jag betona. Vid vändning kommer frågan direkt. I detta läge är jag absolut inte alls sugen. Avböjer snällt. Massagen avslutas snabbt och jag känner att det räcker då den inte var av någon vidare klass. Värt att nämna är att thaidamen inte var någon juvel.

Vad har hänt med gbg? Kvalitén på damerna och massagen har försämrats.

Är det bara jag som känner så?
Citera
2018-09-01, 05:02
Medlem
Eftersom det undras kan jag berätta om enda gången jag tagit analsex.Enda gången jag erbjudits
också.Minst två år sedan och har inte vari där sen dess så vet ej om hon finns kvar.Förort i norr i bostadsområde liten lokal.Ringer på dörren öppnas av medelålders dam klädd i shorts och tajt linne,inte så snygg. I lokalen sitter också en yngre skönhet,men jag tar ändå den som öppnade. Tycker det är närmast förnedrande att välja bort någon, dessutom är skönhet inte allt.Damen levererar en fanastisk massage, ,mycket teasing också.Pungsnudd massage mellan skinkorna lång stund.Hon gillar nog analt helt enkelt.När frågan kommer och hon erbjuder FS för 1000 säger hon på sin knaggliga svenska.Sjärthål samma pris.Hon tar av sig.Små hängbröst orakad mus.Efter lite kelande ställer hon sig på knä smörjer in hålet med olja och jag pumpar på. Kul att provat föredrar ändå det andra hålet.
Citera
2018-09-01, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dellerium
Nitlott? Eller inte...

Var österut i staden där det alltid regnar, dvs Borås. Hade jobbat och var lite sugen på massage och eventuellt något mer. Finns ett antal salonger och valde en som jag trodde kunde erbjuda extra. Men nix. Trots näckande blev det noll teasing eller någon fråga. Inte helt vanligt faktiskt och länge sedan det hände. Men jag var faktiskt helt jvla nöjd ändå, för jag gillar hård massage och det här var grymt bra. Tog en halvtimma och fick bara betala 200! Återbesök? Jo tack gärna! Förhoppning om extra? Nix. Men bra så när massagen levererar!

Tror inte att denna stad leverera mer än just massage. Möjligen kan man få ett HJ om man har en bra dag
Citera
2018-09-01, 22:02
Medlem
Citat:

Jepp, vet om 4 som gör det i Sthlm, troligen fler. Har inte behövt betala mer för det, och det är tjejerna själva som vill ha den i 2an. Inget jag frågat efter.
Citera
2018-09-01, 22:25
Medlem
Citat:

Det finns nog minst 4-5 st i Göteborg som går med på det om du känner dem lite bättre. Har aldrig kostat extra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in