GBG
Hade en stund över en tidig morgon och tänkte att en massage skulle vara passande.
Jag gillar ta det tidigt på morgonen då min filosofi är att jag är den första kunden hon masserar. Då borde det vara mer kvalité på massagen, detta är mitt tankesätt. Rätta mig om jag har fel.
Strosar runt på TMG och tänker att idag får det bli lite pirr i magen. Vi testar ett nytt ställe.
Hittar ett som verkar lovande, ringer och bokar tid.
Det är beläget i ett fastighetshus och salongen är en lägenhet. Tycker inte om detta då jag inte vill möta någon av de andra hyresgästerna ståendes utanför dörren. Känns så jävla weird. Men jag plingar på och blir insläppt.
Hon är ingen skönhet och allvarligt talat så förväntar jag mig inget annat heller. Blir invisad till rummet med dörr. Rätt fräscht och snyggt. Det känns lovande.
Älskar när dom börjar massera ryggen först, (gillar att spara det bästa tills sist). Hon ger mig en skön ryggmassage och det känns underbart. Sedan masserar hon fötterna, baksida ben med en del teasing. Erotisk teasing vill jag påpeka.
Nu ändrar hon sin position. Sätter sig mellan mina ben. Alla vet ju vad det betyder. Rumpan
, hon knådar igenom sig rumpan ordentlig. Ner längs pungen och med fingret genom stjärtskåran. Ligger bara och njuter.
Hon märker att jag tycker om det och det blir mer intensivare.
Till slut är det dags att vända sig om. Hon frågar direkt om jag vill ha något mer. Tycker inte om att få frågan så tidigt men jag är verkligen råkåt just nu. Väljer B2B förr 800 med BJ som avslut. Men redan här spricker det. Hon har ingen susning om vad B2B är för något. En B2B skall vara slaskig. Denna är torr. Men jag gillar inte att argumentera emot. Dels för att jag inte vill att det skall uppstå någon konstig situation och dels för att 99% av alla Thai damer pratar knackig svenska/engelska. Går ju inte att förstå dem ibland.
Jag har svårt att komma pga att jag blir avtänd av den bristande kompetensen. Men till slut går det och jag nöjer mig så. Betalar och tackar för mig.
Är det så svårt att förstå vad en B2B är för något eller har jag för höga krav? Det är inte första gången något sådant händer. Sen är det svårt att förklara för dem hur den skall gå till i förhandlingen. Det kanske bara jag som känner så?
Allt som allt så var det en rätt ok upplevelse. Det var länge sedan jag fick en ordentlig B2B.
Massage 4/5 (hon var duktig)
Lokal 2/5 (lägenhet, inget att föredra)
Extra 1/5 (brist på kompetens)
Nästa gång skall jag testa en kombination på ett annat ställe. Det blir först body scrub som sedan rundas av med en oljemassage. Mer om det en annan gång.