Flashback bygger pepparkakshus!
2021-02-07, 10:11
Medlem
Har nu testat 2 ställen i Helsingborg.
Första stället öppnade en 40åring riktigt tajt kropp. Tog 30 min massage, hon sa åt mig att ta av alla kläder på dålig Engelska.
Massagen var sådär men sen fråga hon om jag ville mer. Prutade ner priset på ett HJ till 200kr. Sen frågade hon om jag ville se hennes bröst det tackar man inte nej till. Om massagen var sådär så var HJ högsta klass.
På andra stället så öppnade en lite äldre kvinna
Där var massagen högsta klass hon avslutade med att börja massera rumpan och frågade om jag ville ha något extra. Valde HJ där oxå , även här var HJ av högsta klass. Sen frågade hon ifall jag ville fingerpulla henne självklart ville man ju det.
Citera
2021-02-07, 20:08
Medlem
Hade anledning att besöka kontoret i Stockholms city i fredags. Fick tid över och tog en sväng till en salong. Dörren öppnas av en riktig snygging i min smak. Ganska lång (för att vara Thai), smal och med en ganska kort klänning. Detta är en av de säkraste salongerna i Stockholm för att få extra.

Blir invisad på ett rum som har så svag belysning att jag inte ser väggen, eller var krokarna för kläderna finns. Hittar krokarna efter ett tag och klär av mig. Lägger mig ner med en handduk över röven.

Kvinnan som senare visar sig vara 31 år, slänger handduken åt sidan, no need, säger hon bara. Sen börjar en ganska tafflig massage, men ändå ganska mysigt då det är ganska mycket hudkontakt hela tiden. Gillar när massösen sitter på min rumpa. Försökte känna om det fanns några underkläder där eller inte, och kände något som jag tolkade som trosor. Efter 20 minuter är det dags för vändning, framsidan får inte riktigt en massage utan snarare en inoljning. Sen kommer frågan om massage där också, säger att jag gärna vill ha lite boom-boom. Får svaret att det kostar vad jag vill betala. Säger att jag kan betala 1000kr, men då vill hon hellre ha 1500. Vi blir ändå överens om 1000kr. Hon hämtar en kondom innan hon glider ur den korta klänningen. Ja, det fanns trosor där under men det behövs ingen bh. Små söta bröst som passar perfekt till den slanka kroppen. Hon suger utan kondom och gör det riktigt bra. Jag sätter mig upp för att smeka hennes kropp och snart pullar jag henne och hon blir ganska snabbt blöt.

Hon börjar glida sig mot mig, och jag ber henne att trä på kondomen innan den skulle råka slinka in. Först sitter vi mot varandra och hon rider mig när jag sitter upp, sen sker ett antal olika ställningar och jag tror att hon får dubbla orgasmer. Hon är ovanligt högljudd för att vara på salong. Jag får min orgasm och hamnar flämtande på madrassen. Får en avslutade massage av henne naken, innan vi båda klär på oss. Frågar efter namnet och säger att jag gärna bokar henne vid nästa besök. Kom om sju dagar säger hon, och kanske får jag ett skäl att besöka henne om en vecka. Chansen är nog stor.
Citera
2021-02-11, 06:46
Medlem
Åkte häromdagen till en salong i en liten by mitt i Skåne. Hade sett på nätet att ägarinnan var riktigt nice. Kom dit när dom skulle öppna och ringde på, ingen som öppnade. Skickade ett meddelande på Messenger att jag stod utanför och ingen öppnade. Hon svarade ganska omgående att dom var på gång, så jag körde en runda och återkom efter 10 min. Döm om min förvåning när det visar sig att dom är 2 st. Blev insläppt och ägarinnan visade mig priserna medans jag fastnade med blicken i hennes urringning. Hon frågade om jag var intresserad av tantra, jag svarade något förvirrad att jag ville ha 60 min massage sen fick jag se. Blev invisad till rummet av den andra tjejen som inte var så sexig som ägarinnan, och jag tänkte fan! Ville ju ha henne men sa inget. Näckade och var på väg upp på britsen när tjejen kom in. Lade mig upp och hon började massera mig, en riktigt dålig massage som jag kunde vara helt förutan.
Efter 20-30 min var det vändning. Ganska omgående så pekade hon på soldaten och frågade om jag vill ha tantra där. Frågade om pris och hon sa 500kr. Jag sa att jag brukade betala 300 kr för hj (har gjort det en gång innan) haha. Ok sa hon, jag frågade om hon inte hade något annat att erbjuda. Hon tittade på mig och undrade vad jag menade. Jag svarade bom bom hon fnissade och sa nej, jag frågade om bj och hon fnissade och sa nej igen. Ok tänkte jag, då får det bli hj (tantra). Hon började massera lite framsida och ganska snart stod hon med min kuk i handen. Hon började massera den och smekte mina kulor. Började runka och fortsatte att massera mina kulor ett par minuter till jag fullkomligt exploderade och hon masserade ut varenda droppe.
Så mitt betyg blev
Massage 1/10
Hj. 8/10
Massör 5/10
Inga toppbetyg, men åker kanske dit igen för att få massage av ägarinnan och se vad hon erbjuder.
Citera
2021-02-12, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnybatong
Åkte häromdagen till en salong i en liten by mitt i Skåne. Hade sett på nätet att ägarinnan var riktigt nice. Kom dit när dom skulle öppna och ringde på, ingen som öppnade. Skickade ett meddelande på Messenger att jag stod utanför och ingen öppnade. Hon svarade ganska omgående att dom var på gång, så jag körde en runda och återkom efter 10 min. Döm om min förvåning när det visar sig att dom är 2 st. Blev insläppt och ägarinnan visade mig priserna medans jag fastnade med blicken i hennes urringning. Hon frågade om jag var intresserad av tantra, jag svarade något förvirrad att jag ville ha 60 min massage sen fick jag se. Blev invisad till rummet av den andra tjejen som inte var så sexig som ägarinnan, och jag tänkte fan! Ville ju ha henne men sa inget. Näckade och var på väg upp på britsen när tjejen kom in. Lade mig upp och hon började massera mig, en riktigt dålig massage som jag kunde vara helt förutan.
Efter 20-30 min var det vändning. Ganska omgående så pekade hon på soldaten och frågade om jag vill ha tantra där. Frågade om pris och hon sa 500kr. Jag sa att jag brukade betala 300 kr för hj (har gjort det en gång innan) haha. Ok sa hon, jag frågade om hon inte hade något annat att erbjuda. Hon tittade på mig och undrade vad jag menade. Jag svarade bom bom hon fnissade och sa nej, jag frågade om bj och hon fnissade och sa nej igen. Ok tänkte jag, då får det bli hj (tantra). Hon började massera lite framsida och ganska snart stod hon med min kuk i handen. Hon började massera den och smekte mina kulor. Började runka och fortsatte att massera mina kulor ett par minuter till jag fullkomligt exploderade och hon masserade ut varenda droppe.
Så mitt betyg blev
Massage 1/10
Hj. 8/10
Massör 5/10
Inga toppbetyg, men åker kanske dit igen för att få massage av ägarinnan och se vad hon erbjuder.

Vad var det som var tantra i det där?
Låter som en vanlig avrunkning...?
Citera
2021-02-12, 06:13
Medlem
Ja det var en vanlig avrunkning. Men dom kallade det för tantra.
Citera
2021-02-12, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonnybatong
Ja det var en vanlig avrunkning. Men dom kallade det för tantra.

Salong söder om söder i stockholm. Fanns tanra-massage på menyn för en hundring extra och det innebar att hon kittlade dig istället för att ge vanlig massage. Trodde att det var en felstavning av tantra.
Citera
2021-02-13, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peppe73
Bara jag som tycker att det är för få riktigt bra ställen i Stockholm?
Känns som jag gått igenom dom alla och börjat "tröttna" på dom.
Min stammis-tjej har dessutom åkt hem till Thailand... :-(

Sen är det alldeles för många "lycksökare" som trots att massöserna är både gamla och överviktiga ska ha samma betalning som hos en snygg, ung tjej.
Orkar liksom inte med den pris-diskussionen.

Kanske lika bra att fokusera på betaltjejer istället. Men då missar man ju massagen och teasingen som är halva grejen tycker jag.

Nu har jag iofs inte så stor erfarenhet av Stockholm men desto mer från Skåne. Tyvärr så är det nästan meningslöst att recensera salonger för dom byter ägare hur ofta som helst. Kanske skulle det vara bättre med massagerecensioner av tjejerna i stället?
Citera
2021-02-13, 11:21
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acnisse
Nu har jag iofs inte så stor erfarenhet av Stockholm men desto mer från Skåne. Tyvärr så är det nästan meningslöst att recensera salonger för dom byter ägare hur ofta som helst. Kanske skulle det vara bättre med massagerecensioner av tjejerna i stället?

Om du hittar en favorit får du väl försöka få telefonnummer eller chat-id så kan du följa henne i denna mobila värld.
Citera
2021-02-14, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acnisse

Låter som ett önsketänkande från din sida!
Varför inte! Du kan börja med att skriva en recension, så kanske andra följer efter!
Citera
2021-02-15, 10:13
Medlem
En berättelse och samtidigt en önskan att den skulle kommer tillbaka eller man hitta en sånt ställe igen. Några år sedan i Stockholm fanns det ett ställe i källaren med Nuru massage. Var intresserad i ny upplevelse så besökte stället. Efter lite diskussion vid kassan visade mig en extra pris listan med bilder om vart man kan köpa för tjänster. Den var lite dyrare än vanligt massage men jag tänkte mig jag måste prova iaf. Så jag betalade 1500 kr för en timmes massage och blev lätt i ett rum med en luftmadrass på golvet. Tjejen, in inklätt i min badrock och ge mig en pappersengångs kalsongerna. Efter jag klätt på dem lagt mig på madrassen tar hon fram uppvärmt Nuru olja/gel och hela ut den långsamt över mig. Sedan klarar hon av badrocken och stå där i bikini som är väldigt väldigt litet. Sedan, en fint erotisk Nauru massage på ryggen sen får man vända sig efter en stund och hon glider över en upp och ner och leka och kåta upp en som fan. Första gången händer ingenting mer en sån som man få gå ut efter duschen och spola bort oljan och kyler ner sig med kallvatten. Nu är man så klart sugen så spara lite pengar gå dit igen andra gången boka samma tjejen och efter vändningen prata med henne litegrann om det finns mer och efter lite förhandlingar så få man en fin HJ , topless. Försökte med en tredje gången att få mer än bara en hand jobb men tyvärr tjejen gör det inte med. Det var en skit kul upplevelse litet dyrt men definitivt värt att spara lite pengar till sånt. Tyvärr så har dom kort därefter stängt och jag hittade aldrig mer samma slags massage ställe igen. Om någon vet liknande i Stockholmsområdet får ni gärna berätta och de som har varit och besökt stället vet säkert vad jag prata om.
Tack L
Citera
2021-02-15, 17:00
Medlem
Stockholm strax söder om stan igen.
Ny salong, bra omdömen.
Kommer dit oanmäld, skiner upp när jag ser att det sitter fem tjejer och väntar. Alla ser tilltalande och glada ut
Betalar och blir invisad till ett rum. Rent och fräsch, dämpad belysning.
Inte thaimusik utan vanlig soft musik i högtalarna.

Massagen är absolut inte den bästa ur ett kroppsligt perspektiv, men fan så skön.
Lagom hårt, långsamt och härligt.
Lång tid på ryggen vilket jag gillar och jag berömmer henne för hennes sköna händer.
Sen benen och pungsnudd i princip vid varje drag, men bara en lätt snudd .
Särar lite och bjuder in till mer och hon fortsätter.
Frågar redan då om jag vill ha mer vilket jag säger att jag kanske vill. Allt på menyn.
Men hon fortsätter massera under tiden.
Sen dags för vändning och då skippar vi massagen.
Väljer idag ett topless hj, kostar mig 500 kr vilket jag är OK med.
Hon klär av sig, tar sin tid, lagom med olja och runkar sakta.
Sen lägger hon sig på mig och pressar kuken mellan sina bröst (silikon fast relativt mjuka).
Hon säger sen att det är bättre att hon ligger på rygg och att jag sätter mig över henne.
Gör så och låter kuken glida mellan hennes hoptryckta bröst.
Mycket härligt, sprutar över bröst och hals.

Trevlig och snygg tjej, blir återbesök. Känns tryggt att veta att det blir en snygg tjej oavsett vem, men bokar nog samma för fullservice nästa gång.
Citera
2021-02-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lgmf2
En berättelse och samtidigt en önskan att den skulle kommer tillbaka eller man hitta en sånt ställe igen. Några år sedan i Stockholm fanns det ett ställe i källaren med Nuru massage. Var intresserad i ny upplevelse så besökte stället. Efter lite diskussion vid kassan visade mig en extra pris listan med bilder om vart man kan köpa för tjänster. Den var lite dyrare än vanligt massage men jag tänkte mig jag måste prova iaf. Så jag betalade 1500 kr för en timmes massage och blev lätt i ett rum med en luftmadrass på golvet. Tjejen, in inklätt i min badrock och ge mig en pappersengångs kalsongerna. Efter jag klätt på dem lagt mig på madrassen tar hon fram uppvärmt Nuru olja/gel och hela ut den långsamt över mig. Sedan klarar hon av badrocken och stå där i bikini som är väldigt väldigt litet. Sedan, en fint erotisk Nauru massage på ryggen sen får man vända sig efter en stund och hon glider över en upp och ner och leka och kåta upp en som fan. Första gången händer ingenting mer en sån som man få gå ut efter duschen och spola bort oljan och kyler ner sig med kallvatten. Nu är man så klart sugen så spara lite pengar gå dit igen andra gången boka samma tjejen och efter vändningen prata med henne litegrann om det finns mer och efter lite förhandlingar så få man en fin HJ , topless. Försökte med en tredje gången att få mer än bara en hand jobb men tyvärr tjejen gör det inte med. Det var en skit kul upplevelse litet dyrt men definitivt värt att spara lite pengar till sånt. Tyvärr så har dom kort därefter stängt och jag hittade aldrig mer samma slags massage ställe igen. Om någon vet liknande i Stockholmsområdet får ni gärna berätta och de som har varit och besökt stället vet säkert vad jag prata om.
Tack L

Vet vilket ställe dU menar och du fick Nuru-massage men inte av den sexuella typen. Som jag minns av deras hemsida i varje fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in