Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-27, 10:55
Medlem
Thaimassage är underbart på många sätt, och spännande. Testade en 4-hands massage nyligen i Skåne. Platsen spelar nog mindre roll, handlar mer om utförandet. Vad säger Ni är det värt pengarna, dubbla priset och dubbelt så bra ? Så blev inte min erfarenhet. Visst spännande med 2 tjejer som masserar, men något förvirrande känsla också. Jag kan inte hålla koll på var händerna är och man är lite omringad av en bläckfisk. Skönt ja, nöjd ja, men föredrar nog massage av en person och lite mer intima samtal. 4-hands kändes inte så privat, mer en transportsträcka mot ett givet mål.
Citera
2022-05-27, 14:24
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicha
Thaimassage är underbart på många sätt, och spännande. Testade en 4-hands massage nyligen i Skåne. Platsen spelar nog mindre roll, handlar mer om utförandet. Vad säger Ni är det värt pengarna, dubbla priset och dubbelt så bra ? Så blev inte min erfarenhet. Visst spännande med 2 tjejer som masserar, men något förvirrande känsla också. Jag kan inte hålla koll på var händerna är och man är lite omringad av en bläckfisk. Skönt ja, nöjd ja, men föredrar nog massage av en person och lite mer intima samtal. 4-hands kändes inte så privat, mer en transportsträcka mot ett givet mål.
Det handlar nog exakt om just ur det utförs.
Jag provade 4-hands en gång och då var den ena tjejen en tjej som jag fåttt massage av massor av gån ger och hon vet exakt vad jag gillar och var hon ska ta för bästa effekt.

Hon frågade "kan min kompis massera också?" Självklart! :-)
Hela tiden hade dom klockren synk på vad dom gjorde, dom pratade och fnissade hela tiden, så jag antar att det var mycket instruktioner dom emellan, men bra blev det. Detta var i Gbg och ingen av dom är kvar i staden längre tyvärr.
Citera
2022-05-28, 14:38
Medlem
Salongen fortsätter levererar stort. Två nytillskott nu. En litet äldre (35?) och en annan yngre (26). Både skitfina. Den äldre levererar som nedan. Den yngre också bra men inte, för mig i alla fall, avslut i mun/ansikte. Rekommenderas fortfarande!

Citat:
Ursprungligen postat av daz4me
Kör inte så mycket besök längre. Dock hittat en pärla nån km norr om city. Mycket trevlig massös (dock inget vidare engelska) positiv, humoristik och glad. Dessutom snygg. Bra kropp, stora bröst (som skulle kunna vara naturliga). Detta var andra besöket. Bra hård massage. Avslut med avsugning utan kådis. Sprutade in hennes ansikte o mun. Vi garvade åt hur mycket sperma det kom. Schysst salong också. Fräscht och med värmefläktar. Ligger litet avskilt. Rekommenderas.
Citera
2022-06-05, 14:48
Medlem
Efter inspiration från tråden var även jag sugen på att prova på 4-handsmassage. Ringde och bokade på ett välbeprövat ställe på den stora ön i Göteborg. När jag kommer dit blir jag välkomnad av en tjej jag träffat förut. Hon tar emot betalningen och visar in mig på rummet. Hon ber mig klä av mig medan hon går och hämtar sin kollega. Näckar, stoltheten i fb-position och täcker med den minimala handduken.

Strax hör jag två röster och när jag vrir på huvudet ser jag mina två massöser, båda klädda i vad som ser ut som för små badrockar. Lovande! Massagen sätter igång och visst är det lite förvirrande, men när de behandlar var sitt ben och turas om att låta händerna glida längs insidan av låren med påtaglig "snudd" så känner jag att jag gjort rätt val!

Vändningen kommer och soldaten står i givakt. Tjejerna fnittrar och pratar lite på thailändska sinsemellan medan de lägger handduken på plats. Massagen fortsätter, nu med än tydligare antydan om vad som komma skall. Efter en kort stund fortsätter ett par händer upp längs benet under handduken och den sötare av tjejerna tar ett rejält tag om kuken. "Massage här också?" frågar hon med ett leende, och vem är väl jag att tacka nej till ett sånt erbjudande? Vi kommer snabbt fram till ett bra paketpris, åtminstone trodde jag det. Döm då av min förvåning när den andra tjejen lämnar rummet! Fyrhandsmassagen sträckte sig tydligen inte längre än just massagen...

Avslutet var riktigt bra, men lite av ett antiklimax att det bara blev med en av tjejerna. Får kanske försöka igen och då vara mer tydlig med vad jag vill.
Citera
2022-06-05, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av folop72
Efter inspiration från tråden var även jag sugen på att prova på 4-handsmassage. Ringde och bokade på ett välbeprövat ställe på den stora ön i Göteborg. När jag kommer dit blir jag välkomnad av en tjej jag träffat förut. Hon tar emot betalningen och visar in mig på rummet. Hon ber mig klä av mig medan hon går och hämtar sin kollega. Näckar, stoltheten i fb-position och täcker med den minimala handduken.

Strax hör jag två röster och när jag vrir på huvudet ser jag mina två massöser, båda klädda i vad som ser ut som för små badrockar. Lovande! Massagen sätter igång och visst är det lite förvirrande, men när de behandlar var sitt ben och turas om att låta händerna glida längs insidan av låren med påtaglig "snudd" så känner jag att jag gjort rätt val!

Vändningen kommer och soldaten står i givakt. Tjejerna fnittrar och pratar lite på thailändska sinsemellan medan de lägger handduken på plats. Massagen fortsätter, nu med än tydligare antydan om vad som komma skall. Efter en kort stund fortsätter ett par händer upp längs benet under handduken och den sötare av tjejerna tar ett rejält tag om kuken. "Massage här också?" frågar hon med ett leende, och vem är väl jag att tacka nej till ett sånt erbjudande? Vi kommer snabbt fram till ett bra paketpris, åtminstone trodde jag det. Döm då av min förvåning när den andra tjejen lämnar rummet! Fyrhandsmassagen sträckte sig tydligen inte längre än just massagen...

Avslutet var riktigt bra, men lite av ett antiklimax att det bara blev med en av tjejerna. Får kanske försöka igen och då vara mer tydlig med vad jag vill.
Tråkigt för dig att du inte fick umgås med båda under hela sessionen. Testade nyligen 4-hand för första gången. Helt magiskt att ha två inoljade sötnosar som båda ålade över kroppen.
Bättre lycka nästa gång!
Citera
2022-06-06, 17:32
Medlem
Besöker en salong i Stockholm. Den vanliga skylten om att det inte finnsnågon sex-handel står vid kassan när jag betalar mina 500kr för en timmes massage. Säger att jag inte behöver något kvitto och damen vid kassan ler.

Blir nedvisad en trappa, och ser ett rum med bänk, men hon väljer rummet med madrass. Börjar klä av mig, och innan hon ens har lämnat rummet för att jag ska göra mig i ordning undrar hon om jag vill knulla. Så mycket för den skylten om ingen sexhandel. Hon säger att hon vaknat kåt, och jag som dagens första kund kan få åtgärda det. Säger att jag gillar att få massage först och sen kanske lite bombom om känslan finns.

Hon hade ingen lust att jobba så mycket, nu ålar hon är de lilla klädesplaggen hon har, och frågar vad det är värt att knulla denna kropp. Säger att hon är 100 år och väger 100kg. Om hon ställde sig på vågen, så skulle den nog stanna runt 45 kg, ganska kort och nätt i kroppen. Ett halvkilo av det som vågen visar är nog hennes två plastbröst. Gissar på en ålder mellan 40-45, men som med alla thai är det ganska svårt att gissa.

Vi kommer överens om att jag masserar henne istället innan vi ska göra något åt hennes kåthet. Hur det sen gick, det kan ni gissa. Dock fick jag i princip ingen massage men det var ändå en trevlig stund. Betalade lite mer än vad jag brukar får extra, hon ville ha minst 2000, men gick till sist med på 1200.
Citera
2022-06-07, 15:39
Medlem
gbg001s avatar
Besökte en ny salong i Göteborg.
Fick en söt massös, kortkort klänning med urringning.
Mycket tease, och hon drog fingrarna mellan skinkorna ner över pungen och längs hela kuken.
På frågan om vad hon gjorde, var svaret ALLT
Tog henne i missionären och doggie, en snabb dusch och lite snach efteråt.
Fick hennes nummer och kommer att komma dit igen.
Citera
2022-06-12, 18:59
Medlem
Häromdan letade jag runt bland salonger i Sthlm innerstad på jakt efter någon ung, snygg kurvig dam för lite bom-bom. Efter några försök bland kända och okända hamnade jag på en liten salong med en kvinna i 40-års åldern. Hon var inte särdeles vacker och ganska överviktig men jag var trött på att leta och tänkte att något är bättre än inget.
Hon bjöd på thaimassage, så som det var för 15-20 år sedan. Smekande massage, mycket teasing redan i magläge var jag stenhård. Efter vändning övergick snuddandet till smekningar längs hela paketet. Efter några minuter tog hon tag i kuken och frågade om jag ville mer. Jag frågade om hon sög och efter en viss tvekan gick hon med på det och vi enades om 500 för en avsugning. Hon sög skönt och rytmiskt, jag njöt. Hon runkade mig och frågade om jag ville komma, jag frågade om jag fick komma i hennes mun men där drog hon gränsen. Jag smekte ett bröst och sa, här? Hon tog snabbt av sig toppen och jag fick avsluta med ett bra bröstknull och komma upp mot hennes hals.
Jag gick därifrån och tänkte att god service, trevligt bemötande och rimliga priser räcker långt trots allt.
Det blir återbesök.
Citera
2022-06-14, 15:24
Medlem
swedsters avatar
Åter i huvudstaden, salong jag provat en gång senaste året men nu återbesök.

Kontaktade hon som jag hade sist om hon jobbade kvar och det gjorde hon och vi bestämde en tid.
Hon öppnade i jeansshorts och linne,jag betalade och hon visade in mig i rummet och lag lät en hand glida längs hennes rygg och smekte hennes rumpa när hon böjde sig fram och hon fnissade...

Lade mig utan handduk och hon kommer tillbaka och började en helt ok massage av ryggen,fortsatte med benen med hennes rumpa mot mig så jag kunde smeka hennes lilla häck och lår med ett rejält lårgap som jag gillar,hennes shorts var glesa så det var lätt att smeka hennes mus innanför trosorna och hon stönade lite och skrattade.

Vändning kom och hon satte sig bredvid mig så jag kunde smeka hennes små bröst utanpå linnet och hon klädde av sig och blottade en späd smal kropp med små naturliga bröst och välansad mus,jag älskar hennes utseende och kropp men hon är ingen ung tjej längre men det skiter jag i.
Hon lägger sig på rygg och jag kysser hennes kropp och slickar henne länge tills hon kommer och är blöt i hela underlivet,ställer mig på knä med hennes ben särade och upptryckt mot hennes bröst och tränger in i henne utan problem då hon är härligt blöt som många thai blir.
Jag plöjer sakta en stund och ser hennes mus svälja in till roten upprepade gånger och sedan kör jag längre stötar till jag sprutar i henne,vi båda skrattar då det dels var länge sedan vi sågs och också hur sjukt sexig hon är som gör att man sprutar rätt fort.

Vi ska snart ses igen
Citera
2022-06-14, 15:47
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedster

Kontaktade hon som jag hade sist om hon jobbade kvar och det gjorde hon och vi bestämde en tid.
Hon öppnade i jeansshorts och linne,jag betalade och hon visade in mig i rummet och lag lät en hand glida längs hennes rygg och smekte hennes rumpa när hon böjde sig fram och hon fnissade...

Lade mig utan handduk och hon kommer tillbaka och började en helt ok massage av ryggen,fortsatte med benen med hennes rumpa mot mig så jag kunde smeka hennes lilla häck och lår med ett rejält lårgap som jag gillar,hennes shorts var glesa så det var lätt att smeka hennes mus innanför trosorna och hon stönade lite och skrattade.

Vändning kom och hon satte sig bredvid mig så jag kunde smeka hennes små bröst utanpå linnet och hon klädde av sig och blottade en späd smal kropp med små naturliga bröst och välansad mus,jag älskar hennes utseende och kropp men hon är ingen ung tjej längre men det skiter jag i.
Hon lägger sig på rygg och jag kysser hennes kropp och slickar henne länge tills hon kommer och är blöt i hela underlivet,ställer mig på knä med hennes ben särade och upptryckt mot hennes bröst och tränger in i henne utan problem då hon är härligt blöt som många thai blir.
Jag plöjer sakta en stund och ser hennes mus svälja in till roten upprepade gånger och sedan kör jag längre stötar till jag sprutar i henne,vi båda skrattar då det dels var länge sedan vi sågs och också hur sjukt sexig hon är som gör att man sprutar rätt fort.

Vi ska snart ses igen

Äntligen någon som förstår vad det handlar om. Inget "och jag fyllde kondomen"
BRA DÄR
Citera
2022-06-16, 08:35
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedster

Vi ska snart ses igen

I det här fallet tror jag tyvärr att vår vän har allt för vackra drömmar och höga tankar om sig själv.

Be careful out there, in all ways!
Senast redigerad av kurrespratt 2022-06-16 kl. 08:38.
Citera
2022-06-16, 13:24
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrespratt
I det här fallet tror jag tyvärr att vår vän har allt för vackra drömmar och höga tankar om sig själv.

Be careful out there, in all ways!
Hörru "Sprätten" Du får vakna upp, han pratar med 100% sanning i detta fallet.
Om sedan du mfl måste dra på en kukstövel har inget med hans inlägg att skaffa
Ha det gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in