Citat:
Ursprungligen postat av
Ledsen97
Har länge läst i denna tråden och har själv varit med om en hel del massage på många salonger i de 2 största städerna. Tänker att det är dags för mig att bidra lite.
Kan börja med en recension från mitt favoritställe i huvudstaden. Ligger hyfsat centralt och har 4 tjejer varav 2 är rätt fräscha. Som tur var har jag endast fått massage av dessa 2. Den ena är ca 40, fin kropp med en trevlig röv. Ansiktet ser också rätt bra ut. När jag får henne brukar jag gå in och lägga mig på klassisk FB-vis. Hon brukar komma in efter och ge en rätt halvdan massage av ryggen. Detta brukar följas upp av vändning och sedan fråga om extra. FS brukar gå på 1000, men hon försöker gärna få ut mer. Brukar inledas med en rätt halvdan BJ i typ 1 minut och sedan rider hon lika länge. Efter det brukar det bli missionären där man kan ligga och pumpa på ett tag och när jag vill avsluta brukar jag byta till bakifrån.
Den andra massören är nog lite äldre, men pinsmal vilket jag gillar. Hon är dock nästan omöjlig att övertyga om FS då hon klagar på storleken. Nu brukar hon vägra oavsett hur mycket man erbjuder, så brukar nöja mig med BJ i överpris.
Tyvärr har utbudet blivit mycket sämre och på Sveriges framsida känner jag endast till 1-2 salonger där man kan få FS av någon som inte är alldeles för gammal/ful. Besökt nästan alla salonger någon gång, så har en del erfarenhet.
Halvdan massage. Halvdant BJ. BJ till överpris. Nej, känns som du inte varit överallt.
Senaste tre månaderna har jag besökt kanske 15 salonger. Skulle gruppera dem så här.
Två ställen erbjöd inte extrema. I det ena fallet tror jag det är för att de faktiskt är seriösa. På det andra stället fattade jag senare att det nyss öppnat igen efter att ägarinnan suttit häktad för diverse brott och när jag då kom var man nog fortfarande nojjiga över att jag skulle kunna vara polis, eller att polisen skulle göra besök när som helst. Massagen på bägge ställena var helt OK.
Av de resterande 12-13 ställena skulle jag säga att de kan delas i 4 lika delar enligt nedan.
- Bra massage, taffliga extratjänster.
- Dålig massage, bra extra.
- Bra massage, bra extra.
- Dålig massage, dålig extra.
Så kanske 3-4 ställen av 15 har varit så kassa som du beskriver ditt ställe. Och lika många är guldställen.
Att medelåldern på de som knådar mig ökat rejält de 5 senaste åren stämmer ju men stör inte mig.
Senaste besöket var på det ställe som är mitt stamställe. En tjej som inte varit där på säkert 6-7 månader var tillbaka och då jag visste detta bokade jag henne på telefon.
Fick 50 minuters bra massage (hon är inte den allra bästa där) och när det blev vändning märkte jag snabbt att hon hade varken trosor eller bh under den korta klänningen. Och det tog inte lång tid innan hon tittade på mig, formade en ring med tumme och pekfinger och lät det andra pekfingret åka fram och tillbaka i ringen, varvid jag log och nickade.
Efter att hon visat jag måste vara tyst drog hon igång med ett BJ som var fullt med känsla. Jävligt mycket GFE samtidigt som hon kan porra till det lite med en Hawk Tuah.
Efter detta besteg hon mig och jäklar vad det gled. Hon måste ha oljat in sig själv innan vändningen för det var halt utav bara den. Hon har enligt mig sjukt fina bröst och ser härligt kåt ut när hon rider (bra skådespeleri uppskattas) och efter ett tag är det nära. Hon hoppar då av, drar av kondomen och ser till att avsluta det hela med läppar, tunga och händer.
Avslutas med 10 minuter skön huvudmassage.
Så nog finns det annan där ute.