Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 15:06
  #10777
Medlem
Din gamla idrottsskada tycks snarast sitta mellan öronen än i låret. 😂


Citat:
Ursprungligen postat av Runkspenat
Jag har mycket svårt att tro att 100% utav thaimassage-ställena i Sverige skulle vara rena horhus.
Varför tillåts det i så fall ett enda thaimassage-ställe i landet om de nu alla är fronter för prostitution?
Största anledningen till att jag gick just dit var för att recensionerna var riktigt bra och det var många från äldre kvinnor vilket tyder på att det inte bara var män som går dit. Ingenting med stället verkar oseriöst - vid andra tillfället jag var där hörde jag en glad, äldre svensk dam som gick strax innan min behandling var klar så uppenbarligen finns det folk som går dit för massagen - om inte hon nu också fått sig ett kläm på bönan.

Thaimassage är thaimassage. Jag kände att första besöket var riktigt bra, kärringen tryckte in allt från knän till armbågar i en och det var precis vad jag behövde - det är knappast något en random brud klarar av. Sett till själva massagen så var även besök två och tre bra - fram till att det skulle bli nån jävla bazar-i-Egypten-försäljning där ordet "sorry no" inte existerar.

Hade första massagen varit kass och riktig "knåda lite och sälj in avrunkning" så hade jag nog inte gått dit igen - inte för massage i alla fall.
Citera
Igår, 15:35
  #10778
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getfoten333
Din gamla idrottsskada tycks snarast sitta mellan öronen än i låret. 😂

Kanske det. Något mer?
Citera
Igår, 16:54
  #10779
Medlem
B-types avatar
På vissa bordellsalonger får inte tjejerna ett öre av inträdespengen. Det enda som de tjänar på är extratjänsterna. Därför ska du erbjuda en extra slant för riktig massage. Eller så går du till en salong med tanter som tar minst 600 spänn för en timmes massage.


Citat:
Ursprungligen postat av Runkspenat
Varje gång jag har bokat tid och kommit dit så har jag förklarat mitt problem, att jag vill ha "normal strong massage, painful", etc.
Ser inte varför jag ska erbjuda extra pengar för att få vad jag redan betalar för Låter helt skevt.
Jag har absolut inga problem med att dom frågar, men när man väl säger nej så vill jag gärna att dom tar det som ett nej och inte fortsätter tjata i 10 minuter för att sen göra resten av massagen tam.
Dom är bra på att massera, verkar seriösa sett till reviews, lokaler, bemötande och massagen ger effekt, men just nu känner jag lite att man "chasing the dragon" från främst första besöket som var 10/10. Senaste två besöken har varit riktigt bra just fram till 30-40 minuterstrecket då dom börjar tjata om mer. Efter det så slösar vi bara tid. Jag gör mitt bästa med att försöka vara respektfull, säger att "you are very pretty blabla, but sorry no, just normal, I have a girlfriend". Skulle aldrig bli arg på dem då jag förstår deras business så, men samtidigt har jag betalat för en vanlig enkel massage 60min och förväntar mig det - inte 40 minuter massage, 10 minuter förhandling, 10 minuter halvhjärtad massage.

Jag har ingen aning om hur det brukar gå till, men om jag själv arbetade som massör och ville erbjuda någon "mer" så skulle jag först letat subtila tecken, sen frågat och backat direkt vid första nej.
Hon sista tjejen som kom in la tuttarna i ansiktet på en och sa "come on, come on". Det efter att ha tagit en på kuken två gånger och lagt händerna på tuttarna. Inte jättediskret, haha.

Det hela är skumt som fan, men det finns värre problem man kan ha I guess.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback