Fortums elskåp i Stockholm anses vara fula och en tävling har utlysts där man får skicka in förslag till hur de skall målas. Ett av förslagen är vår egen FB-katt.
Inslaget börjar 11 min in i sändningen och FB-katten går att beskåda 12:24.
Fortums elskåp i Stockholm anses vara fula och en tävling har utlysts där man får skicka in förslag till hur de skall målas. Ett av förslagen är vår egen FB-katt.
Inslaget börjar 11 min in i sändningen och FB-katten går att beskåda 12:24.
Från inslaget: "Klotterinvestering" - Investerar man då pengar för att det skall klottras?
Tvärtom, grejen är att man ska "piffa upp" elskåpen med godkända motiv för att motverka klotter på dessa. Rolig idé, någon som har hemsidan så vi kan rösta fram Axl Jansson?
Tvärtom, grejen är att man ska "piffa upp" elskåpen med godkända motiv för att motverka klotter på dessa. Rolig idé, någon som har hemsidan så vi kan rösta fram Axl Jansson?
Men tänkte vika in att ifall det nu vinner så får denna Erik 25.000 kronor och jag har för mig att tråden där man skulle designa en egen bikini blev låst på just de grunderna.
Det vore hursomhelst roligare att FB-Katten pryder skåpen än det blåsiga trädet som leder.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!