2010-09-05, 16:37
Medlem
Haha, den leder med ca. 3000 röster nu.
Citera
2010-09-05, 17:30
Medlem
lendrygghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodri
Haha, den leder med ca. 3000 röster nu.
Hoppas Erik är en fattiglapp, så att man vet att pengarna kommer väl till användning. Segern är så gott som säkrad nu, men för säkerhets skull klämmer jag in länken i min signatur likaledes.
Citera
2010-09-05, 19:16
Medlem
Rutger MacLeans avatar
Sådär, då har man skött sin plikt och röstat!

Vågar man sätta en 100'ing på att fortum får kalla fötter och censurerar bidraget om någon dag?

.
Citera
2010-09-05, 19:39
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutger MacLean
Sådär, då har man skött sin plikt och röstat!

Vågar man sätta en 100'ing på att fortum får kalla fötter och censurerar bidraget om någon dag?

.
Just därför räcker det med röster nu, kommer den upp i 10 000 kommer Fortum tro att någon raidat röstningen, det räcker nu, passerar någon så röstar vi igen, men tills dess, restriktiv röstning grabbar!
Citera
2010-09-05, 21:01
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Just därför räcker det med röster nu, kommer den upp i 10 000 kommer Fortum tro att någon raidat röstningen, det räcker nu, passerar någon så röstar vi igen, men tills dess, restriktiv röstning grabbar!

Även om chansen inte är ofantligt stor så skulle det inte förvåna mig om lokal press tar upp detta. I fallet med julkort nämndes väl det i media hur FB:s användare hade fattat tycke och visade sin solidaritet med den gamla kvinnan som klippt till några snorungar med käppen?
Citera
2010-09-05, 21:35
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Även om chansen inte är ofantligt stor så skulle det inte förvåna mig om lokal press tar upp detta. I fallet med julkort nämndes väl det i media hur FB:s användare hade fattat tycke och visade sin solidaritet med den gamla kvinnan som klippt till några snorungar med käppen?
Det tror jag att det gjorde, var det lokalpress eller var det AB som nosade upp den storyn?
Citera
2010-09-05, 21:44
Medlem
Imirons avatar
Tramsigt. Fan vad allt ska vara modernt och konstfyllt. Det är inget fel på gråa skåp. Jag röstar dock som en god medlem givetvis på flashback. Om vi kan få gratisreklam genom att ha katten över hela stan så är det positivt.

Den leder just nu. Så tryck topp 30 så hittar ni den.
Citera
2010-09-05, 23:04
Moderator
Semesters avatar
Det ryktas att Pedobear finns med också. Länk?
Citera
2010-09-06, 15:00
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo

Någon har ju raidat röstningen Finns en funktion i crome som gör att man kan rösta hur många gånger som helst. Och borde dom inte bli mer misstänksamma om röstningen helt plötsligt stanna av?

Original tråden:
https://www.flashback.org/t1275750
Citera
2010-09-06, 17:52
Medlem
G.P.s avatar
Fan vad bra att den fått mer uppmärksamhet! Vi diskuterade hur vi skulle göra det för ett tag sedan i G&S forumet men nu så är det ju så gått som klart! Dock är det inte 1:an som får 25k utan det är det bidraget som juryn utser.

OT: Det var jag som gjorde elskåpet och jag heter inte Erik.
Citera
2010-09-06, 18:06
Medlem
MarkPhilipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Om vi kan få gratisreklam genom att ha katten över hela stan så är det positivt.
Som jag förstår det kommer det tyvärr bara vara ett av 30 elskåp som får katten, och sen 29 andra bidrag på ett varsitt elskåp.
Citera
2010-09-06, 21:36
Medlem
Rutger MacLeans avatar
Och nu verkar censuren ha slagit till, Katten är borta från sidan...

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in