Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-09-12, 20:04
Medlem
Coopahs avatar
Hej! Jo det är så att jag har införskaffat mig ett PS3 och det finns väldigt mycket i deras Playstation Network, istället för att ladda hem varenda demo etc så tänkte jag fråga er kloka flashbackare.. Vilka är de roligaste gratisprylarna på PSN?

Tack på förhand
Citera
2010-09-12, 21:34
Bannlyst
NHL Arcade är ganska roligt om du gillade free for all på nhl till pc. Fullversionen kostar bara 70 kr sen.
Citera
2010-09-12, 21:38
Medlem
resom84s avatar
vidzone är trevligt och gratis
Citera
2010-09-12, 21:38
Medlem
Carnalbroods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coopah
Hej! Jo det är så att jag har införskaffat mig ett PS3 och det finns väldigt mycket i deras Playstation Network, istället för att ladda hem varenda demo etc så tänkte jag fråga er kloka flashbackare.. Vilka är de roligaste gratisprylarna på PSN?

Tack på förhand

Det enklaste är nog att kika vad spelen har fått för rating.

Några personliga favoriter är Shatter och Joe Danger. Men inget du kan få gratis.
Citera
2010-09-12, 22:09
Bannlyst
Vidzone!
Citera
2010-09-13, 16:01
Medlem
Coopahs avatar
Okej, men gratis är en stark prioritet. Vidzone har jag redan :-). Kanske finns det något billigt för typ 20-30 kr som är kul o ödsla tid på?
Citera
2010-09-13, 22:10
Medlem
Flrbs avatar
Citat:
Okej, men gratis är en stark prioritet. Vidzone har jag redan :-). Kanske finns det något billigt för typ 20-30 kr som är kul o ödsla tid på?

Du är galen som investerar i en konsoll men vägrar att betala för spelen, du kommer inte att få uppleva det bättre av konsollen gratis. Tror även det bara är "minis" som kostar kring 20-30 och de är oftast väldigt dåliga.

Priserna på PSN är ofta 90:-+
Citera
2010-09-14, 15:00
Medlem
Som sagts är NHL Arcade roligt, sen finns ju NHL11 som demo om du gillar hocky. Annars kanska det finns någon spelbar demo på Metal Gear, tror det finns en demo på Gran Turismo. Beror lite på vad du gillar för spel.

Förstår ju att du inte köpte PS3an för att bara spela demo-spel och inte köpa några spel, utan bara vill komma igång med att testa olika spel. Men varför köpte du PS3an, måste varit några speciella spel som lockade? Många spel finns på demo så testa sök, annars kan vi kanske rekommendera liknande om vi vet vad du gillar.
Citera
2010-09-14, 15:06
Medlem
NHL Arcade som några sagt, slutade med att jag köpte det.
Planet Minigolf är hur kul som helst när man sitter 4 påverkade personer och skrattar åt allas missar.
Blur är grymt roligt också, bilspel med kan spela online mot 20 pers på (även demot) och skjuta shunt/minor etc.

Finns rätt många roliga, har spelat de flesta hos en polare när folk har sovt, gött att han har 100mbit.
Citera
2010-09-14, 18:09
Medlem
Coopahs avatar
Tacksam för alla svar. Nhl Arcade är absolut kul och jag överväger att köpa det.

Och nej, jag har absolut inte köpt konsolen för att bara lira en massa demos, jag har förbokat 2 spel och har 1 redan, införskaffade PS3 för några få veckor sedan. Jag tycker bara det är spännande om det finns något gratis kul spel att testa på så att man kan få mersmak för det senare.

För övrigt så hittade jag varken Gran Turismo-demo eller Blur-demot på PSN.
Citera
2010-09-14, 22:18
Medlem
TrenchcoatPandas avatar
"Monsters (Probably) Stole My Princess" och "Young Thor" är två spelvärda minis (:
Citera
2010-09-15, 00:11
Medlem
Flrbs avatar
Citat:
Tacksam för alla svar. Nhl Arcade är absolut kul och jag överväger att köpa det.

Och nej, jag har absolut inte köpt konsolen för att bara lira en massa demos, jag har förbokat 2 spel och har 1 redan, införskaffade PS3 för några få veckor sedan. Jag tycker bara det är spännande om det finns något gratis kul spel att testa på så att man kan få mersmak för det senare.

För övrigt så hittade jag varken Gran Turismo-demo eller Blur-demot på PSN.

Jag ursäktar den bryska "tonen" och antar att jag missuppfattade "Okej, men gratis är en stark prioritet." helt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in