• 1
  • 2
2004-06-03, 08:02
Awaiting Email Confirmation
CgiBinLadens avatar
http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10085415

SD får göra reklam på Skåntetrafikens bussar.

En skylt i varje buss, 220 stycken.

En stor seger för demokratin!

Undrar hur stor skylten är? Större än ett frimärke, förhoppnignsvis.
Citera
2004-06-03, 11:30
Medlem
Gordon Gekkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CgiBinLaden
http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10085415

SD får göra reklam på Skåntetrafikens bussar.

En skylt i varje buss, 220 stycken.

En stor seger för demokratin!

Undrar hur stor skylten är? Större än ett frimärke, förhoppnignsvis.

Från samma tidning:

"Vänsterpartiets ungdomsförbund Ung vänster genomförde i tisdags kväll en sabotageaktion mot sd:s kampanj. Flera Ung vänster-medlemmar tog med sig svarta sopsäckar in i bussar på Södervärn och stal Sverigedemokraternas skyltar.

- Sammanlagt tog vi ett femtiotal skyltar på två timmar, berättar Kenny Hjälte från Ung vänster.
Han säger att sabotageaktionerna från Ung vänster ska fortsätta, om inte Skånetrafiken ångrar sig och drar in reklamen."

Detta får mig att sympatirösta på SD i stället för moderaterna som jag tänkt från början.Gillar visserligen inte SD:s folkhemsbudskap som påminner för mkt om sossarnas but what the fuck
Citera
2004-06-03, 12:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Gekko
Från samma tidning:

"Vänsterpartiets ungdomsförbund Ung vänster genomförde i tisdags kväll en sabotageaktion mot sd:s kampanj. Flera Ung vänster-medlemmar tog med sig svarta sopsäckar in i bussar på Södervärn och stal Sverigedemokraternas skyltar.

- Sammanlagt tog vi ett femtiotal skyltar på två timmar, berättar Kenny Hjälte från Ung vänster.
Han säger att sabotageaktionerna från Ung vänster ska fortsätta, om inte Skånetrafiken ångrar sig och drar in reklamen."

Detta får mig att sympatirösta på SD i stället för moderaterna som jag tänkt från början.Gillar visserligen inte SD:s folkhemsbudskap som påminner för mkt om sossarnas but what the fuck

Kanon! Fler röster på SD, mer sånt!
Blir det första valet jag röstar i förresten, har alltid utnyttjat min demokratiska rättighet att låta bli att rösta hittils. Men nu får SD en fin vacker röst från mig.
Ska bli intressant att se efteråt om alla (har då hört många ute på stan) som säger sig vara beredd att rösta på SD verkligen kommer att göra det. Visserligen vet jag självklart redan svaret på den frågan, men man får hoppas att många iallafall är rakryggade och törs göra så som de har sagt.
Hoppas SD får många procent i valet! Då kommer sossarna och VPK att börja darra på allvar!
Citera
2004-06-03, 12:21
Medlem
prizzes avatar
Citat:
Från samma tidning:

Ung Vänster slutar aldrig att förvåna. Man borde fan strypa deras partistöd! :mad: :mad:

I den fina kommun jag bor i har kommunen givit bidrag till pack som skulle åka på en kurs i civil olydnad. Förutom detta var det en massa kommunistpropaganda av olika slag, samt kurs i hur man gör banderoller. FY FAN!!! :mad: :mad: +o(
Citera
2004-06-03, 12:24
Medlem
Henkeeee-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Kanon! Fler röster på SD, mer sånt!

De har min röst i alla fall, jag förstår att AFA använder sig av icke-demokratiska metoder, de är ju trots allt facister, men UNG VÄNSTER? Ja, fyfan :mad:
Citera
2004-06-03, 12:43
Medlem
Mysonoxens avatar
Rödingarna visar återigen sitt förakt för demokratin och yttrandefriheten.

Stalin skulle ha varit stolt över dem.
Citera
2004-06-03, 13:22
Medlem
Ja vad ska man säga? Inte särskilt förvånad. Men klart positivt att tidningen skriver om sabotagen då dom antagligen kommer att få en del röster. Hoppas bara att Nd kommer in också så lär ju sossarna skita på sig
Citera
2004-06-03, 15:09
Medlem
PappaBoegs avatar
Även fast jag i vanliga fall låter bli att rösta, kan jag nästan tänka mig att rösta på SD på rent jävelskap.

Ung vänster är ju dumma i hela kroppen, det påminner mig om AFA som ofta skanderar "död åt fascisterna". Helt magiskt att det finns människor som är så korkade att de inte ser det ironin och hyckleriet i att vilja tysta meningsmotståndare i demokratins namn.
Citera
2004-06-03, 15:49
Medlem
BZQWs avatar
Var det inte SD som var så förtrycka att ni skulle proteströsta på dem? Där föll det..
Citera
2004-06-03, 23:43
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Från samma tidning:

Detta visar att Ung Vänsters medlemmar enbart består av ett gäng debila arabkramande soc-fall som inte får veckopengen att räcka till och därför vill ha höga bidrag.
Citera
2004-06-03, 23:50
Medlem
Jens4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BZQW
Var det inte SD som var så förtrycka att ni skulle proteströsta på dem? Där föll det..
???
Citera
2004-06-04, 02:20
Medlem
Henkeeee-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BZQW

Ehh, bara för att de faktiskt FÅR sätta upp sin propagande på ETT ställe så är det ändå helt sjukt förjävligt om de inte får sätta upp det på exakt ALLA ställen där de "rumsrena" partierna får affischera..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in