Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Gekko
Från samma tidning:
"Vänsterpartiets ungdomsförbund Ung vänster genomförde i tisdags kväll en sabotageaktion mot sd:s kampanj. Flera Ung vänster-medlemmar tog med sig svarta sopsäckar in i bussar på Södervärn och stal Sverigedemokraternas skyltar.
- Sammanlagt tog vi ett femtiotal skyltar på två timmar, berättar Kenny Hjälte från Ung vänster.
Han säger att sabotageaktionerna från Ung vänster ska fortsätta, om inte Skånetrafiken ångrar sig och drar in reklamen."
Detta får mig att sympatirösta på SD i stället för moderaterna som jag tänkt från början.Gillar visserligen inte SD:s folkhemsbudskap som påminner för mkt om sossarnas but what the fuck
Kanon!
Fler röster på SD, mer sånt!
Blir det första valet jag röstar i förresten, har alltid utnyttjat min demokratiska rättighet att låta bli att rösta hittils. Men nu får SD en fin vacker röst från mig.
Ska bli intressant att se efteråt om alla (har då hört många ute på stan) som säger sig vara beredd att rösta på SD verkligen kommer att göra det. Visserligen vet jag självklart redan svaret på den frågan, men man får hoppas att många iallafall är rakryggade och törs göra så som de har sagt.
Hoppas SD får många procent i valet!
Då kommer sossarna och VPK att börja darra på allvar!